abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:41:15 #51
75556 erkel
back from Dagestan
pi_81564298
Wij zijn 3-5 ten onder gegaan tegen nummer 5 van de poule en zelf waren we nummer 6. Maar we zijn wel veilig. Met deze uitslag meegenomen staan we nu 5 punten los van de nummer 7, dus dat komt de volgende keer wel goed.

Trouwens het had net zo goed 5-3 voor ons kunnen zijn gisteren. De HD werd in de 3e set tiebreak verloren, na met 5-3 te hebben voorgestaan in de 3e set . En de mix waarin ik speelde hebben we de supertiebreak verloren met 10-8 (in totaal 6-3, 1-6, 8-10) Gelukkig werd de andere mix nog gewonnen in een supertiebreak.

Over mijn enkel ga ik het niet hebben. Wat ik heb ik als een zak hooi gespeeld, echt drama.
Weisst
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:07:29 #52
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81569166
Jammel Erkel, keep your head up though Keihard training deze week en dan de volgende keer die meisjes van de baan af meppen!

Hmm!

Rating enkel 7,3545
Eindejaarsrating enkel 2009 8,2313

Ik train en speel al met 6jes of beter, en verwacht nog wel 6,iets te worden. Wel leuk, in 1 jaar zoveel voortgang . Word ik misschien uitgenodigd voor de 8 knltb masters?

[ Bericht 13% gewijzigd door TheHawk90 op 18-05-2010 10:20:27 ]
One creates reality...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:40:40 #53
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_81570218
Hmmz gister enkel 6 gebald. 6-3 6-0 verloren. Het was op kunstgras en dat ben ik niet echt gewend. Alles ging veel sneller en door wat drops/slice kon ik het nog redelijk spannend maken in de 1ste set. In de 2de set zat niks meer mee en ging men tegenstander vol meppen, dat was dus snel douchen

Woensdag tegen een 4,8. Voor de lol ingeschreven in de 5. Hopelijk haal ik één game...
pi_81572338
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:40 schreef Drassss het volgende:
Hmmz gister enkel 6 gebald. 6-3 6-0 verloren. Het was op kunstgras en dat ben ik niet echt gewend. Alles ging veel sneller en door wat drops/slice kon ik het nog redelijk spannend maken in de 1ste set. In de 2de set zat niks meer mee en ging men tegenstander vol meppen, dat was dus snel douchen

Woensdag tegen een 4,8. Voor de lol ingeschreven in de 5. Hopelijk haal ik één game...
Huh, nu al toernooien?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:40:11 #55
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_81572542
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef luckass het volgende:

[..]

Huh, nu al toernooien?
Zeker, weekje vrij in de competitie dus maar even een toernooitje gezocht
pi_81572895
raar dat er al toernooitjes zijn tijdens de competitie :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_81573556
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef Bak_Beest het volgende:
Zo ben ik weer, tijdje druk gehad dus niet meer zoveel gekeken en gepost in dit topic, maar dit wil ik jullie niet onthouden. Ik ben gisteren namelijk keihard door m'n enkel gegaan en zal komende weekjes niet meer kunnen sporten . Stond 3-6 6-6 en in de tiebreak 6-3, dus kans op de 3e set... ik kreeg een lob en rende er voor, maar daar was ineens het hek al, ik remde af met m'n rechtervoet maar het gravel was daar zo zacht dat ik gelijk vaststond en door mijn enkel ging . De pijn was echt verschrikkelijk eerst en er kwam een flink ei op mijn enkel. Meteen veel geijst natuurlijk, been hooggehouden, en na een uurtje met arnifloor zalf ingesmeerd en ingezwachteld . Daarna was de zwelling gelukkig al een stuk verdwenen. Ik kan wel steun zetten, dus echt doorgescheurd is ie niet, lopen gaat heel traag en voorzichtig. Mijn seizoen is voorlopig in ieder geval voorbij .
Kut zeg. Je zit dus ongeveer in hetzelfde schuitje, behalve dat ik wel mijn enkelbanden heb gescheurd. Bij mij gaat vanmiddag het gips er trouwens af en dan wordt het ingetapet. Eindelijk geen blok meer aan mijn been.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:32:38 #58
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81578872
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

Kut zeg. Je zit dus ongeveer in hetzelfde schuitje, behalve dat ik wel mijn enkelbanden heb gescheurd. Bij mij gaat vanmiddag het gips er trouwens af en dan wordt het ingetapet. Eindelijk geen blok meer aan mijn been.
Niet te fanatiek beginnen straks, rustig opbouwen ! Hopelijk komt alles goed.
One creates reality...
pi_81580984
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Norrage het volgende:
raar dat er al toernooitjes zijn tijdens de competitie :/
Pinkstertoernooi Ik doe ook mee. Morgen HE5, donderdag HD5
~Si vis amari, ama~
pi_81583628
Ik ben ook terug van een knieblessure. Ik had een gescheurde kniepees en dat is niet zo fijn. Lopen kan je al bijna vergeten en je moet de hele tijd op krukken lopen. Gelukkig kon ik net mee doen aan het begin van het seizoen, en daar gaat het prima. Over anderhalve week spelen we onze laatste competitieronde en we staat gedeeld 1ste. Nu maar even met 8-0 winnen en daarna horen wat de andere heeft gedaan. Verder iedereen succes met zijn competite of toernooi
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:58:52 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81677718
Vanavond voor het eerst sinds mijn overwinning weer even spelen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Heb nog wel 3 dagen last gehad van de spier die langs je scheenbeen loopt (welke is dat ) en vandaag is dat eindelijk weer over
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_81677877
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef TheHawk90 het volgende:

[..]

Niet te fanatiek beginnen straks, rustig opbouwen ! Hopelijk komt alles goed.
Absoluut, ik ga absoluut niet te snel beginnen en zeker niet met tennissen. Ik kan sinds gisteren weer lopen met dat ene been. Het gaat steeds beter en ik kan een steeds groter deel van mijn voet gebruiken. Dat herstel gaat best snel vind ik
pi_81687089
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Absoluut, ik ga absoluut niet te snel beginnen en zeker niet met tennissen. Ik kan sinds gisteren weer lopen met dat ene been. Het gaat steeds beter en ik kan een steeds groter deel van mijn voet gebruiken. Dat herstel gaat best snel vind ik
Inderdaad, positief blijven benaderen . Rustig aan beginnen, en vervolgens de belasting trapsgewijs opvoeren totdat je weer op 100% zit.
pi_81688269
Vandaag even ingeschreven voor 5 toernooien in de zomer . Ik hoorde vandaag ook dat we zijn gepromoveerd naar de 1ste klasse van de zondag t/m 17. Dat word echt bikkelen. sta nu 7.0 (ik stond hiervoor nog 6.3) voor single en 6.7 voor dubbels. kan ik miss in de rankings (A)

[ Bericht 21% gewijzigd door SalsedoNL op 20-05-2010 20:09:52 ]
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:52:54 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81702925
damn, even de illusie weg. Dik verloren van een teamgenoot. Tegen een andere nipt verloren.
Zeker in het begin ging het echt niet. Serveren gaat sowieso al een hele tijd ruk. ik weet niet wat het is, maar er komt geen bal fatsoenlijk over het net (en in het vak ) Opgooi helemaal raar, slag niet goed, etc.
Met het verdere spel was het ook niet best. Veel te veel fouten en ik kreeg de ballen niet lekker op mijn racket.
Nu weet ik wel dat ik bij de helft van de ballen er gewoon verkeerd voor sta, maar dan nog. Voetwerk is dramatisch. Conditie is ook niet geweldig, maar ik kan me daar wel mee redden (kijk de wedstrijd van zondag)
Ach ja, later op de avond ging het wel beter. Toen speelde ik wel een paar games gewoon ok. Niet heel goed, maar wel aardig. Nu maandag en donderdag nog trainen en dan de kampioenswedstrijd. (of er moeten hele gekke dingen gebeuren...)
Hopelijk gaat het maandag en donderdag wat lekkerder. Trainingspartijtjes verliezen is niet zo erg, als je een beetje lekker speelt ben ik vaak al tevreden. Maar nu was het weer drama
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_81710829
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef SalsedoNL het volgende:
Vandaag even ingeschreven voor 5 toernooien in de zomer . Ik hoorde vandaag ook dat we zijn gepromoveerd naar de 1ste klasse van de zondag t/m 17. Dat word echt bikkelen. sta nu 7.0 (ik stond hiervoor nog 6.3) voor single en 6.7 voor dubbels. kan ik miss in de rankings (A)
Welke regio speel jij?
Ik ken namelijk wel wat mensen die zondag t/m 17 spelen.

Voor mij is het voorlopig ook afgelopen, heb een ongeluk gehad.
Heb wel heel veel geluk gehad heb er alleen een gekneusde knie aan over gehouden.
Maar tennissen zit er sowieso de eerste 2 weken niet in.
Wat ik echt heel k*t vind omdat we nog 3 competitiedagen moesten spelen.
Waarvan een alles beslissende, zouden we die verliezen met 5-1 of 6-0,
Dan is het kampioenschap weggegeven. Maar het scheelt dat we de eerste keer 6-0 van dezelfde hebben gewonnen. Maar ach feest vieren kan ook op een been toch?
pi_81722604
Regio Noord-Holland.
pi_81725167
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:13 schreef senswal het volgende:

[..]

Welke regio speel jij?
Ik ken namelijk wel wat mensen die zondag t/m 17 spelen.

Voor mij is het voorlopig ook afgelopen, heb een ongeluk gehad.
Heb wel heel veel geluk gehad heb er alleen een gekneusde knie aan over gehouden.
Maar tennissen zit er sowieso de eerste 2 weken niet in.
Wat ik echt heel k*t vind omdat we nog 3 competitiedagen moesten spelen.
Waarvan een alles beslissende, zouden we die verliezen met 5-1 of 6-0,
Dan is het kampioenschap weggegeven. Maar het scheelt dat we de eerste keer 6-0 van dezelfde hebben gewonnen. Maar ach feest vieren kan ook op een been toch?
ook al? wat heeft iedereen hier zeg Beterschap!
~Si vis amari, ama~
pi_81725452
Ja zeker beterschap.
Hopen dat je zonder problemen in de zomer kan spelen
pi_81742575
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef SalsedoNL het volgende:
Regio Noord-Holland.
Oah nee dat is helemaal aan de andere kant
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef FedExpress het volgende:
ook al? wat heeft iedereen hier zeg Beterschap!
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef SalsedoNL het volgende:
Ja zeker beterschap.
Hopen dat je zonder problemen in de zomer kan spelen
Dankjewel allebei!
Het gaat de goede richting uit, alleen is het iedere morgen weer opnieuw opstarten.
Maar over een weekje sta ik weer op de baan!
pi_81743356
Heb ik het nou allemaal in gang gezet hier met de lichamelijke letsels? Sterke senswal!

Met mij gaat het inmiddels met stappen vooruit. Vandaag voor het eerst weer een schoen aangehad aan die voet en ik loop nu weer eigenlijk vrij normaal. Behalve als ik een tijdje heb gelegen, dan is ie flink stijf en moet ik het eruit lopen en oogt het daarom heel raar, maar boeiend. Het herstel gaat veel sneller dan ik voor mogelijk had gehouden.
pi_81743580
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef SalsedoNL het volgende:
Regio Noord-Holland.
Welke toernooien, als ik vragen mag .

PM'en mag ook.
pi_81747165
Inschrijving voor het open toernooi van de eigen vereniging is verstuurd .
Ga iets van 5 toernooien in de enkel en 2 in de dubbel meedoen.
pi_81752965
Ook ingeschreven voor een dubbel toernooi in de 6.
Dubbelpartner is 7 (6,nogwat actueel) dus er valt niet zo veel te verliezen.
En winnen zou al helemaal een vooruitgang zijn.
Maar de meeste toernooien vallen tot nu toe niet echt gunstig ivm school.
Dus ik moet nog even uitzoeken hoeveel ik er ga spelen.
Op de club liepen me toch een paar fanatiekelingen rond die een hele toernooikalendar hadden gemaakt voor zichzelf. en dan ook echt nu al van week tot week vol zitten met toernooien tot na de zomervakantie.
Sorry maar dat gaat me toch net even iets te ver voor een 6je
pi_81756059
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef luckass het volgende:
Inschrijving voor het open toernooi van de eigen vereniging is verstuurd .
goed zo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_81757715
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Welke toernooien, als ik vragen mag .

PM'en mag ook.
Festina, KLM open, Amstelburgh open, De Kegel en De vliegende Hollander.
KLM en Amstelburgh zijn beide senioren
pi_81757775
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef SalsedoNL het volgende:

[..]

Festina, KLM open, Amstelburgh open, De Kegel en De vliegende Hollander.
KLM en Amstelburgh zijn beide senioren
Oh, okay, dat is te ver naar het zuiden voor mij.

De Kegel heb ik nog eens gewonnen back in the day, K4 is dat toch?
pi_81757960
jaa, vorig jaar kwartfinale tot 17. Ik verloor van een 17jarige en ik ben 15. Hij sloeg gewoon met iets meer power. Festina is gewoon in Amsterdam. Erg goed toernooi met echte talenten van de bond. Zelf ben ik er geen van hoor, school gaat voor
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:06:27 #79
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81762794
nog nooit getennist tegen een bonds-kindje in een open (senioren) toernooi. Erg jammer, wil wel eens zien wat ik tegen zo iemand kan. Kan ik op kracht/conditie winnen?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_81762979
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:06 schreef Outlined het volgende:
nog nooit getennist tegen een bonds-kindje in een open (senioren) toernooi. Erg jammer, wil wel eens zien wat ik tegen zo iemand kan. Kan ik op kracht/conditie winnen?
ik kom niks anders tegen dan dat soort kindjes.....behalve als ze gewoon echt megagoed zijn (als in, die worden later wel 1 ofzo) zijn ze meestal best makkelijk te verslaan. Ik overpower ze meestal gewoon En beetje ontregelen met hoge balletjes en naar spelen...ze kunnen meestal alleen maar de bal heel veel spinnen
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:28:32 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81763407
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:06 schreef Outlined het volgende:
Bij de bond zit je al best snel tegenwoordig. Dus je hoeft er niet vanuit te gaan dat je gelijk een pak slaag krijgt.
pi_81763617
Ze hebben veel control, maar vaak wat minder kracht. Als je ze goed laat lopen en op het juiste moment een goeie, strakke diepe bal geeft, kan je ze wel hebben. Bonds jongens van 16 á 17 zijn een ander verhaal. Die krijgen echt krachttraning. Die zijn gewoon pro :p
pi_81769347
Vandaag 6-0 van de nummer 2 gewonnen.
Staan nu 10 punten voor op hun, maw we zijn kampioen!
Was wel echt een hele baggere competitie,
In totaal 2x 5-1 gewonnen de rest allemaal 6-0.
Maar ach best leuk voor een keer
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:26:50 #84
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81776268
Hebben alle top 100 (NL) spelers nou ook bondstraining gehad of zitten er ook veel tussen die op eigen kracht de nederlandse top 100 gehaald hebben?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_81776768
Meeste bond maar er zijn er wel een aantal die hetzonder hebben gedaan
  zondag 23 mei 2010 @ 19:39:13 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81798967
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef Outlined het volgende:
Hebben alle top 100 (NL) spelers nou ook bondstraining gehad of zitten er ook veel tussen die op eigen kracht de nederlandse top 100 gehaald hebben?
Ik ken er een heleboel die het zonder bondstraining gedaan hebben.
Zo verschrikkelijk goed is die nou ook weer niet. De echte top heeft er profijt van aangezien ze dan betere faciliteiten hebben en het kunnen regelen met speciale scholen en dergelijke. De grote groep die eronder zit heeft dezelfde faciliteiten die je bij een aantal tennisscholen ook hebt.

Ik denk ongeveer 50/50.

Tenzij je misschien bedoelt of ze ooit bondstraining gedaan hebben. Dan zullen het er wel meer zijn, maar weet je hoeveel kids er op hun 12de bij de bond zitten? Een heleboel. Waar er maar een paar van doorstromen.
  zondag 23 mei 2010 @ 19:39:41 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81798986
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:36 schreef SalsedoNL het volgende:
Ze hebben veel control, maar vaak wat minder kracht. Als je ze goed laat lopen en op het juiste moment een goeie, strakke diepe bal geeft, kan je ze wel hebben. Bonds jongens van 16 á 17 zijn een ander verhaal. Die krijgen echt krachttraning. Die zijn gewoon pro :p
Bondsjongens van 16/17 spelen wij ook niet meer tegen. (over het algemeen)

Als ze nog vol bij de bond trainen spelen ze over het algemeen internationaal, of zijn ze al zo goed dat ze standaard in ranglijsttoernooien spelen.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:19:27 #88
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_81827689
Deze week maar eens mijn toernooien gaan selecteren voor de zomer. Zullen er wel een stuk of 8 worden + clubkampioenschappen.
  maandag 24 mei 2010 @ 15:29:22 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81832194
Ik denk dat het er bij mij meer worden dan vorig seizoen (dat waren er 2) maar ik moet nog wel even kijken. 25+ spelen in de 4 sprak me vorig jaar wel aan. Geen jonge ventjes en het spel ligt me ook wat meer
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:20:31 #90
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81871822
Een vraagje voor jullie. Bij de opsteling heb je de eerste en de tweede enkel. Worden (/moeten) deze worden ingedeeld naar eigen keus, rating op het pasje of actuele rating? Vroeger speelde mijn teamgenoot de eerste maar onderhand ben ik hem al lang en breed voorbij op de actuele rating, moet (/mag) ik dan de eerste overnemen?
One creates reality...
pi_81872206
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef TheHawk90 het volgende:
Een vraagje voor jullie. Bij de opsteling heb je de eerste en de tweede enkel. Worden (/moeten) deze worden ingedeeld naar eigen keus, rating op het pasje of actuele rating? Vroeger speelde mijn teamgenoot de eerste maar onderhand ben ik hem al lang en breed voorbij op de actuele rating, moet (/mag) ik dan de eerste overnemen?
dat moet op basis van speelsterkte die op de pasjes staat!
~Si vis amari, ama~
pi_81878894
zondag laatste keer competitie ik speel alles of niets, we moeten alles wel winnen om de kans op degradatie te minimaliseren.

volgend jaar geen competitie meer, of ik moet bij een team 3 of 4 dagen mee kunnen doen. vind het toch iets teveel van het goede, en teveel gedoe om het tennissen heen. je bent de hele dag kwijt voor een tweetal potjes.
pi_81878952
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

dat moet op basis van speelsterkte die op de pasjes staat!
Je mag als je actuele rating beter is wel omwisselen. maar niemand doet het en je bent nog wel eens een uur bezig met het je tegenstander ervan overtuigen...of je moet het wedstrijdreglement bij je hebben
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:34:07 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81883611
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je mag als je actuele rating beter is wel omwisselen. maar niemand doet het en je bent nog wel eens een uur bezig met het je tegenstander ervan overtuigen...of je moet het wedstrijdreglement bij je hebben
Weten al jouw tegenstanders die actuele speelsterktes uit hun hoofd
Wij hebben er echt nooit problemen mee.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:24:19 #95
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81890797
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Weten al jouw tegenstanders die actuele speelsterktes uit hun hoofd
Wij hebben er echt nooit problemen mee.
Hij bedoelt eerder als ik een lagere rating heb op mijn pasje, maar toch op de eerste enkel gezet word (omdat mijn actuele rating beter is) dat de tegenstander dan denkt dat we cheaten (want: lagere pasrating op eerste enkel) want ze weten mijn actuele rating niet.

Anyways thanks to you all! Laatste competitiedag en daarna toernooien spelen
One creates reality...
pi_81893535
zonet even tegen de nummer 1 van de club gespeeld
ging lekker, beetje dom hard raggen anders kom je er toch niet aan te pas!
zondag laatste wedstrijd en dan kampioen (A)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:30:28 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81901203
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef TheHawk90 het volgende:

[..]

Hij bedoelt eerder als ik een lagere rating heb op mijn pasje, maar toch op de eerste enkel gezet word (omdat mijn actuele rating beter is) dat de tegenstander dan denkt dat we cheaten (want: lagere pasrating op eerste enkel) want ze weten mijn actuele rating niet.

Anyways thanks to you all! Laatste competitiedag en daarna toernooien spelen
Dan ben je ook aan het cheaten, want dat mag dus niet.
Voor de indeling geld de actuele rating niet, alleen de speelsterkte op je pasje.

Bijvoorbeeld, bij ons in het team hebben we 4 spelers die 5 in de single zijn.

Ik sta 4.7 als actuele rating en onze beste staat 3.9. Toch kan ik als eerste single worden neergezet, omdat je de speelsterktes op de pasjes moet aanhouden.
Dat moet ook wel, omdat het niet wil zeggen dat je actuele rating op dat moment precies klopt. Er kunnen nog niet verwerkte uitslagen zijn.

Btw, je schrijft je toch ook in op toernooien aan de hand van de speelsterkte op je pasje?
Actuele rating is puur om bij te houden wat je score is en of je een speelsterkte vooruit, of achteruit kan gaan. Alleen aan het einde van het seizoen als de speelsterktes opnieuw worden ingedeeld heeft het daadwerkelijk waarde. Verder heeft het geen waarde op het huidige moment.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:34:10 #98
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81901423
Klopt, dat was mn vraag ook en deze heb jij (en de anderen) bij deze keurig beantwoord ! Volgens mij had één user hierboven gezegd dat het wel op actuele ratings mocht? Achja, ik buffel wel gewoon op de 2e single deze zondag .

Heeft iedereen ook zin in het toernooienseizoen? Competitie is leuk maar niks is beter dan diep komen in een toernooi wanneer je een redelijk grote bracket hebt. Die (halve-)finale avonden zijn altijd zo intens en gezellig!
One creates reality...
pi_81901668
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan ben je ook aan het cheaten, want dat mag dus niet.
Voor de indeling geld de actuele rating niet, alleen de speelsterkte op je pasje.

Bijvoorbeeld, bij ons in het team hebben we 4 spelers die 5 in de single zijn.

Ik sta 4.7 als actuele rating en onze beste staat 3.9. Toch kan ik als eerste single worden neergezet, omdat je de speelsterktes op de pasjes moet aanhouden.
Dat moet ook wel, omdat het niet wil zeggen dat je actuele rating op dat moment precies klopt. Er kunnen nog niet verwerkte uitslagen zijn.

Btw, je schrijft je toch ook in op toernooien aan de hand van de speelsterkte op je pasje?
Actuele rating is puur om bij te houden wat je score is en of je een speelsterkte vooruit, of achteruit kan gaan. Alleen aan het einde van het seizoen als de speelsterktes opnieuw worden ingedeeld heeft het daadwerkelijk waarde. Verder heeft het geen waarde op het huidige moment.
Dat is dus niet zo De volgorde in een competitiewedstrijd geschiedt volgens pasjes rating, tenzij de actuele rating van de ander ineens beter is...dan mag je gewoon kiezen...
Kan wellicht zijn dat het veranderd is hoor, maar zo heb ik heb 3 jaar geleden geleerd bij mijn cursus...Het probleem is dat niemand het weet, en denken dat je volgens pasjesrating moet spelen. Net als jullie hier doen
pi_81901852
Hmm, ik check het reglement nu...misschien is het inderdaad veranderd misschien heb ik het idd mis...maar ik ben er van overtuigd dat ik dat zo bij mijn VCL-cursus heb geleerd

Heeft iemand toevallig een reglement van 4 jaar terug op zijn computer? Nu wil ik wete of ik nou achterlijk ben of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 25-05-2010 23:59:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')