Huh, nu al toernooien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:40 schreef Drassss het volgende:
Hmmz gister enkel 6 gebald. 6-3 6-0 verloren. Het was op kunstgras en dat ben ik niet echt gewend. Alles ging veel sneller en door wat drops/slice kon ik het nog redelijk spannend maken in de 1ste set. In de 2de set zat niks meer mee en ging men tegenstander vol meppen, dat was dus snel douchen
Woensdag tegen een 4,8. Voor de lol ingeschreven in de 5. Hopelijk haal ik één game...
Kut zeg. Je zit dus ongeveer in hetzelfde schuitje, behalve dat ik wel mijn enkelbanden heb gescheurd. Bij mij gaat vanmiddag het gips er trouwens af en dan wordt het ingetapet. Eindelijk geen blok meer aan mijn been.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef Bak_Beest het volgende:
Zo ben ik weer, tijdje druk gehad dus niet meer zoveel gekeken en gepost in dit topic, maar dit wil ik jullie niet onthouden. Ik ben gisteren namelijk keihard door m'n enkel gegaan en zal komende weekjes niet meer kunnen sporten. Stond 3-6 6-6 en in de tiebreak 6-3, dus kans op de 3e set... ik kreeg een lob en rende er voor, maar daar was ineens het hek al, ik remde af met m'n rechtervoet maar het gravel was daar zo zacht dat ik gelijk vaststond en door mijn enkel ging
. De pijn was echt verschrikkelijk eerst en er kwam een flink ei op mijn enkel. Meteen veel geijst natuurlijk, been hooggehouden, en na een uurtje met arnifloor zalf ingesmeerd en ingezwachteld . Daarna was de zwelling gelukkig al een stuk verdwenen. Ik kan wel steun zetten, dus echt doorgescheurd is ie niet, lopen gaat heel traag en voorzichtig. Mijn seizoen is voorlopig in ieder geval voorbij
.
Niet te fanatiek beginnen straks, rustig opbouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kut zeg. Je zit dus ongeveer in hetzelfde schuitje, behalve dat ik wel mijn enkelbanden heb gescheurd. Bij mij gaat vanmiddag het gips er trouwens af en dan wordt het ingetapet. Eindelijk geen blok meer aan mijn been.
Pinkstertoernooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Norrage het volgende:
raar dat er al toernooitjes zijn tijdens de competitie :/
Absoluut, ik ga absoluut niet te snel beginnen en zeker niet met tennissen. Ik kan sinds gisteren weer lopen met dat ene been. Het gaat steeds beter en ik kan een steeds groter deel van mijn voet gebruiken. Dat herstel gaat best snel vind ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
Niet te fanatiek beginnen straks, rustig opbouwen! Hopelijk komt alles goed.
Inderdaad, positief blijven benaderenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut, ik ga absoluut niet te snel beginnen en zeker niet met tennissen. Ik kan sinds gisteren weer lopen met dat ene been. Het gaat steeds beter en ik kan een steeds groter deel van mijn voet gebruiken. Dat herstel gaat best snel vind ik
Welke regio speel jij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef SalsedoNL het volgende:
Vandaag even ingeschreven voor 5 toernooien in de zomer. Ik hoorde vandaag ook dat we zijn gepromoveerd naar de 1ste klasse van de zondag t/m 17. Dat word echt bikkelen. sta nu 7.0 (ik stond hiervoor nog 6.3) voor single en 6.7 voor dubbels. kan ik miss in de rankings (A)
ook al? wat heeft iedereen hier zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:13 schreef senswal het volgende:
[..]
Welke regio speel jij?
Ik ken namelijk wel wat mensen die zondag t/m 17 spelen.
Voor mij is het voorlopig ook afgelopen, heb een ongeluk gehad.
Heb wel heel veel geluk gehad heb er alleen een gekneusde knie aan over gehouden.
Maar tennissen zit er sowieso de eerste 2 weken niet in.
Wat ik echt heel k*t vind omdat we nog 3 competitiedagen moesten spelen.
Waarvan een alles beslissende, zouden we die verliezen met 5-1 of 6-0,
Dan is het kampioenschap weggegeven. Maar het scheelt dat we de eerste keer 6-0 van dezelfde hebben gewonnen. Maar ach feest vieren kan ook op een been toch?
Oah nee dat is helemaal aan de andere kantquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef FedExpress het volgende:
ook al? wat heeft iedereen hier zegBeterschap!
Dankjewel allebei!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef SalsedoNL het volgende:
Ja zeker beterschap.
Hopen dat je zonder problemen in de zomer kan spelen
goed zoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef luckass het volgende:
Inschrijving voor het open toernooi van de eigen vereniging is verstuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |