abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81757715
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Welke toernooien, als ik vragen mag .

PM'en mag ook.
Festina, KLM open, Amstelburgh open, De Kegel en De vliegende Hollander.
KLM en Amstelburgh zijn beide senioren
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
pi_81757775
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef SalsedoNL het volgende:

[..]

Festina, KLM open, Amstelburgh open, De Kegel en De vliegende Hollander.
KLM en Amstelburgh zijn beide senioren
Oh, okay, dat is te ver naar het zuiden voor mij.

De Kegel heb ik nog eens gewonnen back in the day, K4 is dat toch?
pi_81757960
jaa, vorig jaar kwartfinale tot 17. Ik verloor van een 17jarige en ik ben 15. Hij sloeg gewoon met iets meer power. Festina is gewoon in Amsterdam. Erg goed toernooi met echte talenten van de bond. Zelf ben ik er geen van hoor, school gaat voor
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:06:27 #79
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81762794
nog nooit getennist tegen een bonds-kindje in een open (senioren) toernooi. Erg jammer, wil wel eens zien wat ik tegen zo iemand kan. Kan ik op kracht/conditie winnen?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_81762979
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:06 schreef Outlined het volgende:
nog nooit getennist tegen een bonds-kindje in een open (senioren) toernooi. Erg jammer, wil wel eens zien wat ik tegen zo iemand kan. Kan ik op kracht/conditie winnen?
ik kom niks anders tegen dan dat soort kindjes.....behalve als ze gewoon echt megagoed zijn (als in, die worden later wel 1 ofzo) zijn ze meestal best makkelijk te verslaan. Ik overpower ze meestal gewoon En beetje ontregelen met hoge balletjes en naar spelen...ze kunnen meestal alleen maar de bal heel veel spinnen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:28:32 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81763407
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:06 schreef Outlined het volgende:
Bij de bond zit je al best snel tegenwoordig. Dus je hoeft er niet vanuit te gaan dat je gelijk een pak slaag krijgt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_81763617
Ze hebben veel control, maar vaak wat minder kracht. Als je ze goed laat lopen en op het juiste moment een goeie, strakke diepe bal geeft, kan je ze wel hebben. Bonds jongens van 16 á 17 zijn een ander verhaal. Die krijgen echt krachttraning. Die zijn gewoon pro :p
pi_81769347
Vandaag 6-0 van de nummer 2 gewonnen.
Staan nu 10 punten voor op hun, maw we zijn kampioen!
Was wel echt een hele baggere competitie,
In totaal 2x 5-1 gewonnen de rest allemaal 6-0.
Maar ach best leuk voor een keer
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:26:50 #84
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81776268
Hebben alle top 100 (NL) spelers nou ook bondstraining gehad of zitten er ook veel tussen die op eigen kracht de nederlandse top 100 gehaald hebben?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_81776768
Meeste bond maar er zijn er wel een aantal die hetzonder hebben gedaan
  zondag 23 mei 2010 @ 19:39:13 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81798967
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef Outlined het volgende:
Hebben alle top 100 (NL) spelers nou ook bondstraining gehad of zitten er ook veel tussen die op eigen kracht de nederlandse top 100 gehaald hebben?
Ik ken er een heleboel die het zonder bondstraining gedaan hebben.
Zo verschrikkelijk goed is die nou ook weer niet. De echte top heeft er profijt van aangezien ze dan betere faciliteiten hebben en het kunnen regelen met speciale scholen en dergelijke. De grote groep die eronder zit heeft dezelfde faciliteiten die je bij een aantal tennisscholen ook hebt.

Ik denk ongeveer 50/50.

Tenzij je misschien bedoelt of ze ooit bondstraining gedaan hebben. Dan zullen het er wel meer zijn, maar weet je hoeveel kids er op hun 12de bij de bond zitten? Een heleboel. Waar er maar een paar van doorstromen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 23 mei 2010 @ 19:39:41 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81798986
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:36 schreef SalsedoNL het volgende:
Ze hebben veel control, maar vaak wat minder kracht. Als je ze goed laat lopen en op het juiste moment een goeie, strakke diepe bal geeft, kan je ze wel hebben. Bonds jongens van 16 á 17 zijn een ander verhaal. Die krijgen echt krachttraning. Die zijn gewoon pro :p
Bondsjongens van 16/17 spelen wij ook niet meer tegen. (over het algemeen)

Als ze nog vol bij de bond trainen spelen ze over het algemeen internationaal, of zijn ze al zo goed dat ze standaard in ranglijsttoernooien spelen.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:19:27 #88
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_81827689
Deze week maar eens mijn toernooien gaan selecteren voor de zomer. Zullen er wel een stuk of 8 worden + clubkampioenschappen.
  maandag 24 mei 2010 @ 15:29:22 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81832194
Ik denk dat het er bij mij meer worden dan vorig seizoen (dat waren er 2) maar ik moet nog wel even kijken. 25+ spelen in de 4 sprak me vorig jaar wel aan. Geen jonge ventjes en het spel ligt me ook wat meer
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:20:31 #90
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81871822
Een vraagje voor jullie. Bij de opsteling heb je de eerste en de tweede enkel. Worden (/moeten) deze worden ingedeeld naar eigen keus, rating op het pasje of actuele rating? Vroeger speelde mijn teamgenoot de eerste maar onderhand ben ik hem al lang en breed voorbij op de actuele rating, moet (/mag) ik dan de eerste overnemen?
One creates reality...
pi_81872206
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef TheHawk90 het volgende:
Een vraagje voor jullie. Bij de opsteling heb je de eerste en de tweede enkel. Worden (/moeten) deze worden ingedeeld naar eigen keus, rating op het pasje of actuele rating? Vroeger speelde mijn teamgenoot de eerste maar onderhand ben ik hem al lang en breed voorbij op de actuele rating, moet (/mag) ik dan de eerste overnemen?
dat moet op basis van speelsterkte die op de pasjes staat!
~Si vis amari, ama~
pi_81878894
zondag laatste keer competitie ik speel alles of niets, we moeten alles wel winnen om de kans op degradatie te minimaliseren.

volgend jaar geen competitie meer, of ik moet bij een team 3 of 4 dagen mee kunnen doen. vind het toch iets teveel van het goede, en teveel gedoe om het tennissen heen. je bent de hele dag kwijt voor een tweetal potjes.
pi_81878952
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

dat moet op basis van speelsterkte die op de pasjes staat!
Je mag als je actuele rating beter is wel omwisselen. maar niemand doet het en je bent nog wel eens een uur bezig met het je tegenstander ervan overtuigen...of je moet het wedstrijdreglement bij je hebben
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:34:07 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81883611
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je mag als je actuele rating beter is wel omwisselen. maar niemand doet het en je bent nog wel eens een uur bezig met het je tegenstander ervan overtuigen...of je moet het wedstrijdreglement bij je hebben
Weten al jouw tegenstanders die actuele speelsterktes uit hun hoofd
Wij hebben er echt nooit problemen mee.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:24:19 #95
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81890797
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Weten al jouw tegenstanders die actuele speelsterktes uit hun hoofd
Wij hebben er echt nooit problemen mee.
Hij bedoelt eerder als ik een lagere rating heb op mijn pasje, maar toch op de eerste enkel gezet word (omdat mijn actuele rating beter is) dat de tegenstander dan denkt dat we cheaten (want: lagere pasrating op eerste enkel) want ze weten mijn actuele rating niet.

Anyways thanks to you all! Laatste competitiedag en daarna toernooien spelen
One creates reality...
pi_81893535
zonet even tegen de nummer 1 van de club gespeeld
ging lekker, beetje dom hard raggen anders kom je er toch niet aan te pas!
zondag laatste wedstrijd en dan kampioen (A)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:30:28 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81901203
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef TheHawk90 het volgende:

[..]

Hij bedoelt eerder als ik een lagere rating heb op mijn pasje, maar toch op de eerste enkel gezet word (omdat mijn actuele rating beter is) dat de tegenstander dan denkt dat we cheaten (want: lagere pasrating op eerste enkel) want ze weten mijn actuele rating niet.

Anyways thanks to you all! Laatste competitiedag en daarna toernooien spelen
Dan ben je ook aan het cheaten, want dat mag dus niet.
Voor de indeling geld de actuele rating niet, alleen de speelsterkte op je pasje.

Bijvoorbeeld, bij ons in het team hebben we 4 spelers die 5 in de single zijn.

Ik sta 4.7 als actuele rating en onze beste staat 3.9. Toch kan ik als eerste single worden neergezet, omdat je de speelsterktes op de pasjes moet aanhouden.
Dat moet ook wel, omdat het niet wil zeggen dat je actuele rating op dat moment precies klopt. Er kunnen nog niet verwerkte uitslagen zijn.

Btw, je schrijft je toch ook in op toernooien aan de hand van de speelsterkte op je pasje?
Actuele rating is puur om bij te houden wat je score is en of je een speelsterkte vooruit, of achteruit kan gaan. Alleen aan het einde van het seizoen als de speelsterktes opnieuw worden ingedeeld heeft het daadwerkelijk waarde. Verder heeft het geen waarde op het huidige moment.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:34:10 #98
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_81901423
Klopt, dat was mn vraag ook en deze heb jij (en de anderen) bij deze keurig beantwoord ! Volgens mij had één user hierboven gezegd dat het wel op actuele ratings mocht? Achja, ik buffel wel gewoon op de 2e single deze zondag .

Heeft iedereen ook zin in het toernooienseizoen? Competitie is leuk maar niks is beter dan diep komen in een toernooi wanneer je een redelijk grote bracket hebt. Die (halve-)finale avonden zijn altijd zo intens en gezellig!
One creates reality...
pi_81901668
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan ben je ook aan het cheaten, want dat mag dus niet.
Voor de indeling geld de actuele rating niet, alleen de speelsterkte op je pasje.

Bijvoorbeeld, bij ons in het team hebben we 4 spelers die 5 in de single zijn.

Ik sta 4.7 als actuele rating en onze beste staat 3.9. Toch kan ik als eerste single worden neergezet, omdat je de speelsterktes op de pasjes moet aanhouden.
Dat moet ook wel, omdat het niet wil zeggen dat je actuele rating op dat moment precies klopt. Er kunnen nog niet verwerkte uitslagen zijn.

Btw, je schrijft je toch ook in op toernooien aan de hand van de speelsterkte op je pasje?
Actuele rating is puur om bij te houden wat je score is en of je een speelsterkte vooruit, of achteruit kan gaan. Alleen aan het einde van het seizoen als de speelsterktes opnieuw worden ingedeeld heeft het daadwerkelijk waarde. Verder heeft het geen waarde op het huidige moment.
Dat is dus niet zo De volgorde in een competitiewedstrijd geschiedt volgens pasjes rating, tenzij de actuele rating van de ander ineens beter is...dan mag je gewoon kiezen...
Kan wellicht zijn dat het veranderd is hoor, maar zo heb ik heb 3 jaar geleden geleerd bij mijn cursus...Het probleem is dat niemand het weet, en denken dat je volgens pasjesrating moet spelen. Net als jullie hier doen
pi_81901852
Hmm, ik check het reglement nu...misschien is het inderdaad veranderd misschien heb ik het idd mis...maar ik ben er van overtuigd dat ik dat zo bij mijn VCL-cursus heb geleerd

Heeft iemand toevallig een reglement van 4 jaar terug op zijn computer? Nu wil ik wete of ik nou achterlijk ben of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 25-05-2010 23:59:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')