Het lijkt wel weer 1940 daar manquote:Op zondag 16 mei 2010 02:52 schreef Juicyhil het volgende:
vosssje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee van de tientallen stapels in mijn buurt.
In 1940 mochten ze blij zijn als ze nog wat afval hadden om van die mooie stapels te kunnen maken.quote:
Zo'n ding waar Theo Jansen dronken uitviel zeg maar en dan op railsquote:Op zondag 16 mei 2010 04:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kom uit het oosten en wat zijn trams?
duidelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 04:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zo'n ding waar Theo Jansen dronken uitviel zeg maar en dan op rails
Vooral de vuilnismannen schijnen het erg goed te doenquote:
Modern goed metromaterieel en veel ondergrondse stations hebben jullie daar zeg.quote:
Nou er is zat keer een controle hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:34 schreef o.us het volgende:
In Haagse trams heb je geen conducteurs, kan je lekker zwartrijden.
Alsof Juicyhil een Amsterdammer isquote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef DaanA het volgende:
Ik snap niet waarom een Amsterdammer überhaupt naar Den Haag gaat voor een andere reden dan een visum. Amsterdam is beter dan Den Haag op alle mogelijke gebieden.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou ook chagrijnig worden als ik in de tram zit en er komt zo'n vadsige bebrilde kneus met Miley Cyrus uit zijn telefoonspeakers binnen komt lopen.
Ik zou ook chagrijnig worden als ik in de tram zit en er komt zo'n vadsige bebrilde kneus met Miley Cyrus uit zijn telefoonspeakers binnen komt lopen.
Sterf.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
hoop dat je het nog vaker probeert, want de marokkanen pikken ze er altijd als eerste uit.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:34 schreef o.us het volgende:
In Haagse trams heb je geen conducteurs, kan je lekker zwartrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |