Val op een hoop met je stomme topicquote:maar je kunt op z`n minst wel even normaal reageren.
Ik post zo trouwens die foto`s van het vuilnis in Amsterdam.quote:
Zoals ik al eerder zei: Blijf lekker weg, zijn we met z'n allen beter afquote:Op zondag 16 mei 2010 02:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had zo m`n auto bij het Vredespaleis in Den Haag neergezet, daar was het gratis parken. Ik had dus de tram gepakt om de stad zelf in te komen. Maar op de terugweg, om een uur of 1, vroeg aan de vrouwelijke bestuurder of ze even een seintje wil geven wanneer we bij die halte zijn. Mede omdat het schermpje waar normaal de haltes op staan kapot was en omdat het donker was, wist ik dus niet waar ik uit moest stappen.
Maar toen ik het aan die vrouw vroeg of ze alsjeblieft even wil roepen zodra we er zijn, keek ze me aan alsof ze water zag branden. Na enkele seconden zei ze "Ja waarom moet ik dat nou weer zeggen, je kan toch ook zelf kijken". Na een korte maar ongemakkelijke pauze zei ze "Nou ja, ik roep het wel".
Pardon? Hier in Amsterdam begroeten ze je netjes als je de tram of bus in stapt. Of weet je de weg niet, iemand wilt je heus wel de weg wijzen hoor.
Maar in Den Haag....
Misschien ben ik wereldvreemd hoor, maar je kunt op z`n minst wel even normaal reageren.
Owja, thanks! Heb je dat domme wijf nog een kaakslag verkocht of niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 02:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik post zo trouwens die foto`s van het vuilnis in Amsterdam.
Stay tuned.
Wat? Is het serieus zo slecht tegenwoordig met deze maatschappij?quote:Op zondag 16 mei 2010 02:31 schreef Ticker het volgende:
Wat'n gek ben je ook!
Van die mensen, die dan gaan denken dat ze iedereen voor hun karretje kunnen spannen!
En je begon zeker ook met 'Hé, Cheffie!?'
Nee. Ik bleef heel lief doen. Ik verlaag me niet tot het niveau van zulks types.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Owja, thanks! Heb je dat domme wijf nog een kaakslag verkocht of niet?
Heb je wel fooi gegeven? Of dat ook weer niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 02:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat? Is het serieus zo slecht tegenwoordig met deze maatschappij?
Ik had gezegd schrijf maar een eurootje of vijf extra van m`n ov-chipkaart. Maar dat kon helaas niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je wel fooi gegeven? Of dat ook weer niet?
OK, daar ga ik zo een KLB topic over openen, want dat is wel een klacht waardquote:Op zondag 16 mei 2010 02:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee. Ik bleef heel lief doen. Ik verlaag me niet tot het niveau van zulks types.
Ik rij liever gewoon legaal.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:34 schreef o.us het volgende:
In Haagse trams heb je geen conducteurs, kan je lekker zwartrijden.
Dat inderdaad. GVB ftwquote:Op zondag 16 mei 2010 02:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Verdient de HTM niet met hun oude bakken die ze trams noemen.
Ik begrijp dat ik erg lelijk ben maar ik wil geen vrouw worden genoemd, en ik heb je uiteindelijk toch verteld waar je uit moest stappen, zeur dan niet pipo!quote:Maar toen ik het aan die vrouw vroeg of ze alsjeblieft even wil roepen zodra we er zijn, keek ze me aan alsof ze water zag branden.
Nog steeds oranje nicknaam?quote:Op zondag 16 mei 2010 02:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Gast, wees blij dat ik het nog niet eens over jullie metro heb gehad.
Het lijkt wel weer 1940 daar manquote:Op zondag 16 mei 2010 02:52 schreef Juicyhil het volgende:
vosssje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee van de tientallen stapels in mijn buurt.
In 1940 mochten ze blij zijn als ze nog wat afval hadden om van die mooie stapels te kunnen maken.quote:
Zo'n ding waar Theo Jansen dronken uitviel zeg maar en dan op railsquote:Op zondag 16 mei 2010 04:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kom uit het oosten en wat zijn trams?
duidelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 04:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zo'n ding waar Theo Jansen dronken uitviel zeg maar en dan op rails
Vooral de vuilnismannen schijnen het erg goed te doenquote:
Modern goed metromaterieel en veel ondergrondse stations hebben jullie daar zeg.quote:
Nou er is zat keer een controle hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:34 schreef o.us het volgende:
Alsof Juicyhil een Amsterdammer isquote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef DaanA het volgende:
Ik snap niet waarom een Amsterdammer überhaupt naar Den Haag gaat voor een andere reden dan een visum. Amsterdam is beter dan Den Haag op alle mogelijke gebieden.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou ook chagrijnig worden als ik in de tram zit en er komt zo'n vadsige bebrilde kneus met Miley Cyrus uit zijn telefoonspeakers binnen komt lopen.
Ik zou ook chagrijnig worden als ik in de tram zit en er komt zo'n vadsige bebrilde kneus met Miley Cyrus uit zijn telefoonspeakers binnen komt lopen.
Sterf.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
hoop dat je het nog vaker probeert, want de marokkanen pikken ze er altijd als eerste uit.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:34 schreef o.us het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |