quote:Op zondag 16 mei 2010 12:49 schreef karoltje het volgende:
Bij een vrouwenauto denk ik aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dus niet aan een A3 of 1 serie!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niet gek, gezien het ding nu meer weg heeft van een Mazda.
Jouw kutkop doet me anders vermoeden dat je aan de medicijnen zit vanwege depressies of waanbeelden.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, volgens mij leeft die gast in een psychose ofzo. Enorme waanbeelden altijd.
\Vrouwvrindelijk is iets geheel anders dan vrouwenauto.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouwenauto.
En het is nog een Volkswagen ook TS.![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:09 schreef zovty het volgende:
Hahahahahahaha TS Is een slome slak en net van de weg geduwd door een homo in z'n roze kappers audi![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 spoilers voor je topic!Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....![]()
A3's afzeiken. Jaloers mannetje dat je bent.
edit: oh laat maar, sinnerz topic.Ja, nou ja, best stekelig dus.![]()
Ik rijd een Renault Twingo en ik schaam me er niet voor
Als ik een snellere auto ga rijden ben ik zo me rijbewijs/leven kwijt![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef SamStar het volgende:
TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een spoiler voor mn topic dan er 1 op mn auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 spoilers voor je topic!
From feudal serf to spender.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:52 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ten eerste is het Alberto!
Flesje bier![]()
Wat een kut-topicOp dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.![]()
Twintig keer liever een Audi a3 dan een Volkswagen Golf. Ik vind dat helemaal geen vrouwenauto's (tenzij ze roze zijn natuurlijk).
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.![]()
Dit topic doorgelezen te hebben wil ik even melden dat de TS toch wel een van de grootste grafjosti's is die ik in lange tijd ben tegengekomen op het internet
Wat een smakeloos topic...♫![]()
En waarom? Omdat ik de dingen gewoon durf te benoemen?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef Sextreme het volgende:
Dit topic doorgelezen te hebben wil ik even melden dat de TS toch wel een van de grootste grafjosti's is die ik in lange tijd ben tegengekomen op het internet
Wat een smakeloos topic...
From feudal serf to spender.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: