Jouw usernamequote:Op zondag 16 mei 2010 12:02 schreef TheDocter het volgende:
Haha, wat een loser is die TS. Wedden dat mijn wagenpark duurder is dan van TS? Alleen ga ik er geen zielige topic's voor aanmaken.
Ik rij jullie er trouwens allemaal uit met mijn TZR.
[ afbeelding ]
Om nog maar te zwijgen over 2 jaar later als ik in de auto's van m'n ouders mag rijden.
Maar wel even je brommertje showen.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:02 schreef TheDocter het volgende:
Haha, wat een loser is die TS. Wedden dat mijn wagenpark duurder is dan van TS? Alleen ga ik er geen zielige topic's voor aanmaken.
Ik rij jullie er trouwens allemaal uit met mijn TZR.
[ afbeelding ]
Om nog maar te zwijgen over 2 jaar later als ik in de auto's van m'n ouders mag rijden.
Eigenlijk wel een belediging naar de vrouwen. Waarom zou een vrouw gemaakt zijn om een kleine bakkie te rijden.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:54 schreef Ixnay het volgende:
1. Echte vrouwenauto's:
VW Fox
Toyota Aygo
Opel Corsa
Fiat Punto
Ford Ka
Renault Twingo
2. Vrouwenauto's waar je je als man wel in kunt vertonen, maar het blijven vrouwenauto's.
Peugeot 206/207
Renault Clio
Ford Fiësta
VW Polo
3. Compacte middenklasse: mannenauto's waar je je als vrouw ook in kunt vertonen:
Audi A3
VW Golf
Seat Ibiza
Opel Astra
Honda Civic
Toyota Corolla
Ford Focus
Omdat mannen zich anders voorbijgestreefd voelen door hun vriendinquote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een belediging naar de vrouwen. Waarom zou een vrouw gemaakt zijn om een kleine bakkie te rijden.
Ze mogen rijden waar ze in willen, verkapte discriminatie dit.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Omdat mannen zich anders voorbijgestreefd voelen door hun vriendin
Dat weet iedereen, behalve tsquote:Op zondag 16 mei 2010 14:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze mogen rijden waar ze in willen, verkapte discriminatie dit.
Is geen belediging. Sommige dingen staat een man beter, sommige dingen een vrouw.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een belediging naar de vrouwen. Waarom zou een vrouw gemaakt zijn om een kleine bakkie te rijden.
Ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 12:22 schreef Agiath het volgende:
Sinnersz Topic
Ik wacht nog steeds op pics van z'n tourauq (ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |