Okay, that does it! That is the bloody limit!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
John Ewbank is mede verantwoordelijk voor het nieuwe lied van Guus Meeuwis en Marco, dat komende week uitkomt (schouder aan schouder).
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Okay, that does it! That is the bloody limit!
Hang him!
Maar de hamvraag is nu ook; wat moest je in Marbella?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:31 schreef Smallish het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuw topic open...... Hoop dat dit goed gaat. Vind Ewbank overigens verre van sexy.
Ze paste he-le-maal in het beeld daar,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Pwtish toch idd wel meer een Marbella-kinda-gal!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is nu ook; wat moest je in Marbella?
Deze hele quote moet ook in topic 2quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja![]()
Iedereen zit op Ibiza, maar dan ook echt iedereen (die ertoe doet of er een beetje toe doet), dat staat allemaal in de Story:
* Wendy en Erland (met een fotoreportage waarop Wendy eruit ziet als Viv en Erland is een kloon van John), die komen vieren dat ze vorig jaar op Ibiza ontdekten dat Wendy zwanger was van Day, ik bedoel Lizzy![]()
* Viv en John, die eruit zien als Wendy en Erland, alleen zijn zij niet gelukkig en valt er niks te vieren, alleen te lijmen, maar dat ziet Imca Marina dus niet zitten (Imca is nog niet op Ibiza gesignaleerd).
* Wessel en Daphne (niet Deckers maar die andere, Bunskoek) die helemaal niet uit elkaar zijn, zoals boze tongen fluisterden, want kijk ze eens bovenop elkaar liggen op een rieten strandbedje, en die overigens logeren in het huis van
* Erik (de Zwart) en Mariska of Marieka - een schitterende witte villa die Erik speciaal heeft laten bouwen om zijn gezinsgeluk te vieren, of zijn vriendschapsgeluk (met Daph en Wes, dus).
* Bridget, geheel alleen en betraand (volgens de Story), omdat zij vorig jaar nog zo gelukkig was op Ibiza, samen met Pepijn, die er dit jaar niet bij is![]()
* Estelle en Ruud, die sowieso altijd op Ibiza zijn, omdat het kan, en omdat alle andere mensen die ertoe doen er ook zitten (Wendy & Erland, Viv en John, Daphne en Wessel, Bridget, Marco en Leontine)
* Marco en Leontine dus, die proberen lange gesprekken te voeren met Wendy en Erland, om er vervolgens na vier glazen rosé achter te komen dat ze op het verkeerde stel inpraten![]()
* Imca Marina, die een last minute spoedvlucht heeft genomen
Ja heb ik ook hoor. Heb "waarom nou jij" gebruikt om verschrikkelijk op te huilen toen de vader van mijn toenmalige vriend was overleden. En "ik leef niet meer voor jou" op repeat toen die relatie uit was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geen Marco luisteraar, maar ik vind genoeg liedjes erg mooi.
"Dochters" ook
Gelijk even getest of dat gelijk nog zo isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar de clip daarentegenIk moet altijd huilen van die trotse vaders met hun dochters.
"Waarom nou jij" vind ik geweldig, zo mooi, maar ik ken het origineel en van zijn eerste (2?) albums is alles uit het Italiaans gecovered (of iig heel erg veel), dus ik ken er al een hoop die ik mooi vond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor. Heb "waarom nou jij" gebruikt om verschrikkelijk op te huilen toen de vader van mijn toenmalige vriend was overleden. En "ik leef niet meer voor jou" op repeat toen die relatie uit was.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelijk even getest of dat gelijk nog zo isen volgens mij zit Joh met Day erin. Op 3 minuut 30...
Ik heb een cd-single van hem en de 'b'kant daarvan is ook een ontzettend mooi liedje, uit het Italiaans vertaald. Zal zo eens kijken hoe het heet en zoeken of het ook op het net staat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Waarom nou jij" vind ik geweldig, zo mooi, maar ik ken het origineel en van zijn eerste (2?) albums is alles uit het Italiaans gecovered (of iig heel erg veel), dus ik ken er al een hoop die ik mooi vond.
En in "dochters" zitten idd ook veel flauwe zinnen, het refrein en de melodie maken het voor mij zo mooi
Die andere clip heb ik nog nooit gezien, ga ik nu kijken. Maar ik vind in die officiële de blikken tussen de vaders en de dochters zo mooi.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie het nu ja, ik keek iets wat uit het Gelredome isIk vind deze clip zo'n kille studio sfeer hebben, die in het Gelredome geeft wel indruk, zoveel mensen (ouders) die meezingen. Dit zijn maar flauwe shots.
Oh dat is in deze ook zie ik nu. Prachtig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar ik vind in die officiële de blikken tussen de vaders en de dochters zo mooi.
Die hoge toon bij "wat is ze mooi" raakt zo ontzettend gevoelsmatig en ik denk niet dat het nummer iets is zonder kinderen. Ja gewoon een mooi liedje, maar de tekst en melodie raken je zo in je ouderhart en het is zo treffend, en zoveel nummers zijn er niet geschreven over (het hebben van) kinderenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef Lovechild het volgende:
"Dochters" is ook heel erg herkenbaar, zeker als je kinderen hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN!! FOCUSS!! JOHN iS EEN OVERSPELIGE HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Leontine doet me vrij weinig eigenlijk, heb niks met maar ook niet tegen haar, al zag ik haar bij Villa Felderhof en toen vond ik haar best een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef Lovechild het volgende:
En Leontine lijkt me veel leuker dan Vivian
Ik zie dat hij het zelf niet zingen kan zonder te huilen. Want inderdaad, recht in je ouderhart.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hoge toon bij "wat is ze mooi" raakt zo ontzettend gevoelsmatig en ik denk niet dat het nummer iets is zonder kinderen. Ja gewoon een mooi liedje, maar de tekst en melodie raken je zo in je ouderhart en het is zo treffend, en zoveel nummers zijn er niet geschreven over (het hebben van) kinderen
Oh daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef Lovechild het volgende:
Overigens, dat liedje waar ik het over had is Een nacht van duizend en één uren (Un Po' Bambino)
Eigenlijk deden ze me beiden niet zoveel. Maar speciaal voor deze gate wil ik dan wel even naar de dames kijken en vind ik Leontine wat warmer overkomen, wat meer down to earth, ofzo...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leontine doet me vrij weinig eigenlijk, heb niks met maar ook niet tegen haar, al zag ik haar bij Villa Felderhof en toen vond ik haar best een leuke vrouw.![]()
Vivian leek me altijd wel leuk, of zij nou wel of niet veel eet doet er niks aan af
Dan zie ik meteen een puberdochter van 16 voor me en ik visualiseer(de) het nummer dus bij een klein meisje, dus dan klopt het niet voor m'n gevoelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:16 schreef Lovechild het volgende:
En in "Dochters" vind ik de zinnen "Ik was 'r veel liever op gaan halen Maar ze had me gevraagd of ik er niet wilde gaan staan" om de een of andere reden heel ergerlijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:04 schreef Lovechild het volgende:
Maar speciaal voor deze gate wil ik dan wel even naar de dames kijken
Ik vind het vooral zoveel tekst. Boeit mij dat nou dat hij haar op wilde halen maar dat ze dat niet wildequote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zie ik meteen een puberdochter van 16 voor me en ik visualiseer(de) het nummer dus bij een klein meisje, dus dan klopt het niet voor m'n gevoel
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, een heel topic gemist, dus zonder terug te lezen even de volgende vragen:Welke teams zijn er?? Team John en Team Viv? Of is er ook nog een derde team? Voor welk team zijn we??
Helemaal offtopic, maar ik vind Leontine ZOOOO nep... Ik geloof haar gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eigenlijk deden ze me beiden niet zoveel. Maar speciaal voor deze gate wil ik dan wel even naar de dames kijken en vind ik Leontine wat warmer overkomen, wat meer down to earth, ofzo...![]()
Sowieso loop ik niet snel warm voor de vrouwen in onze showbizz.
Nou weet je, ik zie haar nooit dus eigenlijk kan ik er ook helemaal niks over zeggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Helemaal offtopic, maar ik vind Leontine ZOOOO nep... Ik geloof haar gewoon niet.
ik kies alleen voor John als hij voor diegene kiest met wie ie is vreemdgegaan!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
okee
Poll: Welk team?100% John 100% Viv Boe John! Maar ik zie het door de vingers Is er nog popcorn?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
...en dat Vivian dan de background vocals doet;quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
En in "dochters" zitten idd ook veel flauwe zinnen, het refrein en de melodie maken het voor mij zo mooi
Ooooh wat gaat de tijd toch snel
Gisteren nog zag ik haar voor het eerst
Lag ze hier in m'n armen
Wat is ze mooi
En wat staat de tijd haar goed
Ik knipper m'n ogen en zie hoe ze steeds
Weer een beetje veranderd is
Maar hoe groot ze ook mag zijn
In mijn ogen blijft ze altijd klein
eh... heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit even het vorige topic bij te lezen. Word al chagrijnig bij het lezen van het dieet, laat staan als ik het naar binnen zou moeten stouwen. En waar koop je al die prut? Ik ken de helft niet eens
? heb ik wat gemist? Wat is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |