Voorspelbaarquote:
Dat grapje wou ik maken.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:11 schreef missziggy het volgende:
Michael Jackson ofcourse, die is ook nog nooit eerder langs gekomen
.
Oh ja en Doonnie doet natuurlijk iets van Elvis Presley. (En ja, ik weet dat je Dony schrijft, maar dat kan niet, een donut spreek je ook niet uit als donnut
)
Ja dat dacht ik.. Sterren die veel in de nieuws zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat houdt dit thema in? Grote supersterren ofzo?
zingt Lindsay dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Lindsay Lohan doen. En dan met een spuit in m'n arm schreeuwend de studio inrennen enzo.
Dan kan Kelvin wel doen.
En dan wel een nummer uit z'n laatste jarenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:11 schreef missziggy het volgende:
Oh ja en Doonnie doet natuurlijk iets van Elvis Presley. (En ja, ik weet dat je Dony schrijft, maar dat kan niet, een donut spreek je ook niet uit als donnut
)
Nou vind het best goed bedachtquote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ik moest gelijk denken aan artiesten die nr's hebben gemaakt over de negatieve kant van de paparazzi, bv britney met 'everytime' waarin je in de clip vooral ziet wat de paparazzi met haar doet maar ook haar nummer 'Piece of me' gaat hierover. en het nummer 'rumors' van Lyndsey Lohan maar dat zal wel nergens op slaan. haha tot zo ver mijn hersenspinsel!![]()
quote:
quote:
quote:
Idd daarom vraag ik me nog steeds ernstig af wat ze vrijdag gaan zingen! Ben heel benieuwd......quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou vind het best goed bedacht![]()
Vraag me alleen af of er grote hits op dat vlak zijn gescoord en hoe ze er een spetterende show van gaan maken
Allemaal Paparazzi van lady gagaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Idd daarom vraag ik me nog steeds ernstig af wat ze vrijdag gaan zingen! Ben heel benieuwd......
Hmz, wie nog nooit een blunder heeft begaan mag zijn vinger opstekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Oh. Maaike zegt nu dat het allemaal nummers zijn van mensen die een blunder hebben begaan.
quote:Paparazzi
Vanavond staat alles in het teken van verse roddels en schandalen. Het thema is paparazzi. De laatste 5 kandidaten van X FACTOR gaan nummers zingen van artiesten die niet bang zijn voor een relletje. Kelvin, Jaap, Dony, Maaike en de BadBoyz strijden vanavond allemaal voor een plek in de halve finale van volgende week.
Wat een raar, vaag en saai thema.quote:
Nee juist handig, want iedereen heeft wel eens iets met de media etc dus iedereen kan lekker breed kiezenquote:
Ik vind het een superthema. Waarom? Je kan nu in elk genre wat vinden. Rock/R&B/Pop. Alles is mogelijk!quote:
Ja maar het is eigenlijk geen thema. Gewoon een woord dat iets met beroemdheden heeft te maken. En dan kun je elk liedje uit de geschiedenis van muziek pakken ja, want iedereen heeft met paparazzi te maken gehad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het een superthema. Waarom? Je kan nu in elk genre wat vinden. Rock/R&B/Pop. Alles is mogelijk!
Ik denk niet dat er nu meer keuze is dan bij andere thema's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:56 schreef Maisun- het volgende:
Veel keuze, dus ook kans op veel slechte keuzes.
Ach, naiviteit, wat schattigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef Maisun- het volgende:
Tuurlijk wel drol, als je het thema nederlandstalig of film heb, heb je toch een beperkte keuze nummers die bij dat thema passen in tegenstelling tot deze week een nietszeggend thema, dus je van alles kan verwachten.
Eensch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Alle thema's zijn enorm ruim gekozen. Heb je de rock aflevering gezien? Alleen Sumera deed iets wat echt op rock leek. De rest zong gewoon pure pop met een beetje gitaar.
Juist, i agree!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het een superthema. Waarom? Je kan nu in elk genre wat vinden. Rock/R&B/Pop. Alles is mogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |