quote:
quote:
quote:
Idd daarom vraag ik me nog steeds ernstig af wat ze vrijdag gaan zingen! Ben heel benieuwd......quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou vind het best goed bedacht![]()
Vraag me alleen af of er grote hits op dat vlak zijn gescoord en hoe ze er een spetterende show van gaan maken
Allemaal Paparazzi van lady gagaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Idd daarom vraag ik me nog steeds ernstig af wat ze vrijdag gaan zingen! Ben heel benieuwd......
Hmz, wie nog nooit een blunder heeft begaan mag zijn vinger opstekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Oh. Maaike zegt nu dat het allemaal nummers zijn van mensen die een blunder hebben begaan.
quote:Paparazzi
Vanavond staat alles in het teken van verse roddels en schandalen. Het thema is paparazzi. De laatste 5 kandidaten van X FACTOR gaan nummers zingen van artiesten die niet bang zijn voor een relletje. Kelvin, Jaap, Dony, Maaike en de BadBoyz strijden vanavond allemaal voor een plek in de halve finale van volgende week.
Wat een raar, vaag en saai thema.quote:
Nee juist handig, want iedereen heeft wel eens iets met de media etc dus iedereen kan lekker breed kiezenquote:
Ik vind het een superthema. Waarom? Je kan nu in elk genre wat vinden. Rock/R&B/Pop. Alles is mogelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |