Ik denk niet dat dat handig is. Je zet dit soort beelden wel online. Jan en alleman kan ze bekijken. Zodra jij beelden gaat uitzenden van hoe de ground-attack plaats vind van beide kanten.. denk ik dat je miss wel is belangrijke informatie zomaar kan vrijgeven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:09 schreef hcwp het volgende:
Ze hadden beter die ground-attack kunnen filmen de situatie in de bunker...
Zoveel valt er niet te zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef Maitje het volgende:
Was weer een mooie aflevering. Verbaasd me eigenlijk dat ze die beelden van het vuurgevecht mochten vrijgeven.. Ik vind dat def daar namelijk vaak moeilijk over doet.
Maarum, had ook even op de site zelf gekeken, en daar stond die nog niet online..
Ja, maar ik bekijk dit vanuit het "burger' perspectief. Ik heb vanuit Nederland nog nooit zoveel sensatie gezien zeg maar... (op tv/internet).quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te zien.
Statisch contact met een subtiel censuurtje op de hoeveelheid meters. Niet echt onthullend eigenlijk.
Al was die near hit wel mooi gefilmd.
Dan heb ik ze niet gezien....quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef sp3c het volgende:
er zijn toch best wat felle(re) vuurgevechten gefilmd in Uruzgan toch?
Jawel.. dat heb ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:12 schreef m.k het volgende:
9-11 zulu, Patrick in Uruzgan. allebei niet gezien dan maitje ?
zijn er nog wel meer ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |