Heb al een tijd niks meer gepost onder mijn oude account genaamd Re_Style.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar toch welkom.![]()
Maar euh, onder welke ander naam kennen wij je?
Ja dank je, ga maar weer eens off, morgen weer dienen voor de baas!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
Dat je dan maar niet weer je login gegevens kwijt mag raken. Veel plezier in DEF.
Ze doet het, omdat ze zich er toch een beetje vrouw door voelt. Vind ik een gegronde redenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Maitje het volgende:
Die tenen lakken![]()
.. niemand die het ziet, doe het dan ook niet!
Och, maar ze mag van mij der tenen lakken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ze doet het, omdat ze zich er toch een beetje vrouw door voelt. Vind ik een gegronde reden. Niet alles hoeft voor anderen te zijn he
.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef Sunglasses het volgende:
Al zullen zij niet hun nagels lakken, maargoed.. je weet het niet.![]()
We hebben er maar 10 op het moment. Nieuwe worden gebouwd/zijn gebouwd maar door bezuinigingen is de levering uitgesteld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:35 schreef Maitje het volgende:
Trouwens, maar 3 chinooks in Afghanistan, dat verbaasde mij nog al, dacht dat ze er veel meer rond hadden vliegen!
Echt?! Voor heel de luchtmacht maar 10 van die dingen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
We hebben er maar 10 op het moment. Nieuwe worden gebouwd/zijn gebouwd maar door bezuinigingen is de levering uitgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Echt?! Voor heel de luchtmacht maar 10 van die dingen?Voor de hele luchtmacht ja. We hadden er 12 of 13 waarvan er 2 zijn neergestort (geen doden gelukkig). Er zijn 6 nieuwe CH47F besteld (met nog een optie op 2).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich zou 20 wel een mooi aantal zijn voor een land als Nederland. Landen met een vergelijkbaar defensie apparaat hebben er meestal heel wat minder of helemaal geen.
Oooh oke! Ik dacht dat wij er veel meer hadden..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Voor de hele luchtmacht ja. We hadden er 12 of 13 waarvan er 2 zijn neergestort (geen doden gelukkig). Er zijn 6 nieuwe CH47F besteld (met nog een optie op 2).
Op zich zou 20 wel een mooi aantal zijn voor een land als Nederland. Landen met een vergelijkbaar defensie apparaat hebben er meestal heel wat minder of helemaal geen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |