de Desire gaat dan dus in de toekomst werken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:42 schreef Fendy het volgende:
Over update 2.2 wordt gezegd dat ie 450% sneller zou zijn dan 2.1
Maar gaan we dat echt merken? Ik bedoel...het is al zo snels
Datquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:48 schreef mstx het volgende:
TVPtje. Ik zit te twijfelen om een Desire te kopen en m'n Hero weg te doen.
Goede vraag ja. Hij is echt al supersnel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:42 schreef Fendy het volgende:
Over update 2.2 wordt gezegd dat ie 450% sneller zou zijn dan 2.1
Maar gaan we dat echt merken? Ik bedoel...het is al zo snels
Ik heb eerder iets gelezen (misschien op tweakers) over problemen met 3200. Zo te lezen werkt het ook niet goed mer 3100.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:13 schreef Fendy het volgende:
Trouwens meer mensen die hem niet gepaired krijgen met een parrot ck3100?
Ik heb dezelfde maar geen problemen, hij vond hem in één keer. Ik switch zelfs tussen werkmobiel (nokia) en m'n Desire en dat gaat ook goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:13 schreef Fendy het volgende:
Trouwens meer mensen die hem niet gepaired krijgen met een parrot ck3100?
Was het niet zo dat HTC Sense helemaal vanaf 0 moest worden opgebouwd om met 2.2 te kunnen werken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
@reactie op topictitel: idd, ik hoop snel van 2.2 te kunnen genieten op mijn Desire maar ik ben toch beetje bang dat het 1 jaar of langer gaat duren...
Mijn Desire is vandaag binnengekomen, 2 week geleden besteld bij Telfort.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
tvp, wat een enorme verbetering is dit ding zeg tegenover m'n oude beestje (Diamond)
Als ik niet gelezen had dat er schermen waren die het "ernstig" hebben dan was het me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Roze gloed/waas zie ik als het toestel in standby gaat, op het moment dat het scherm begint te dimmen. Dus alleen op dat moment en niet tijdens normaal gebruik, dus ik stoor me er niet aan opzich.
Ik heb dezelfde ervaringquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
tvp, wat een enorme verbetering is dit ding zeg tegenover m'n oude beestje (Diamond)
Met trackbal en met een onscreen zooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe speel je dat dan? Aangezien je geen pijltjes omhoog/omlaag hebt?
Jij houdt van alles wat een gat heeft....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
Kopieer ik iets van de sd-card naar mijn app map met astro-filemanager? en zo ja: waarom werkt het niet bij mij
Aah, appinstaller.
I LOVE ANDROID
Down rond de 1800 kbps en up rond de 540... gemiddeld is dat...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:29 schreef lekzzz het volgende:
@Fendy wat voor snelheid haal jij? Ik twijfel om straks een overstap te maken naar Vodafone ivm de snelheid
hmm hier wordt ik niet vrolijk van, ik zit nu op zondagochtend 150kbps downquote:Op zondag 16 mei 2010 09:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Down rond de 1800 kbps en up rond de 540... gemiddeld is dat...
En hoe werkt dit precies? Wat ik heb niet de indruk dat ik, door het opnieuw installeren van de apps, meer ruimte krijg intern. Of is het niet zoiets als app2sd?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
Kopieer ik iets van de sd-card naar mijn app map met astro-filemanager? en zo ja: waarom werkt het niet bij mij
Aah, appinstaller.
I LOVE ANDROID
32Gb.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:56 schreef cherrycoke het volgende:
hoe groot is de maximale microSD kaart die er in past
16gb ofzo?
Vanaf de SD kaart kunnen installeren.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:49 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En hoe werkt dit precies? Wat ik heb niet de indruk dat ik, door het opnieuw installeren van de apps, meer ruimte krijg intern. Of is het niet zoiets als app2sd?
zeg effe als je wat leuks er tussen ziet staanquote:Op zondag 16 mei 2010 13:16 schreef Adames het volgende:
Net 1,1 GB aan applicaties gedownload. Eens kijken wat er tussen zit ..
Euhhhhquote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef Rekkie het volgende:
Ga ik nu echt heel blij worden van een overstap van de Hero naar de Desire of N1?
Yes...quote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ah ok. Anders moet ik hem zeker rooten om te kunnen installeren op de SD.
Of zoals de TT al aangeeft, wachten op 2.2quote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ah ok. Anders moet ik hem zeker rooten om te kunnen installeren op de SD.
Dan wachten we lekker daar op. Hopelijk komt het ergens in de zomer.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Of zoals de TT al aangeeft, wachten op 2.2
gebruik geen class 2 voor je Apps2SD. Beter neem je dan een 8gb variant class 6.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:17 schreef Adames het volgende:
32 GB is het maximale. Maar die zijn pas net in de productie dus erg duur.
16 GB is het maximale wat je nu voor normale prijzen kan krijgen (30-40 euro).
Merk maakt weinig uit in de praktijk, al schijnen de goedkopere merken wel eerder te falen. Mocht je voor het zekere gaan, Sandisk blijft het A-Merk, 16 GB krijg je dan voor 40 euro. (class 2)
Mijn godquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
Class 8 64GB microSD gekocht![]()
Kostte wel iets van 300 euro maar dat is het wel waard vind ik
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef Zinedinho het volgende:
Extraordinary Speed IIII MicroSD 128 GB
Zelf in elkaar geknutseld
Rustig maar, was grapjequote:
Mijn godquote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef Fendy het volgende:
Ik heb een 1 terrabyte disk aan mijn desire vast getaped
Ik zal morgen wel effe een pic posten.quote:
Mijn Godquote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben eigenaar van het Google datacenter en dat draait op SD formaat op mijn Desire
omgquote:Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef mstx het volgende:
Ik heb een 1U rack met 20TB aan harde schijven in m'n rugzak verbonden met m'n Hero, beat that Desire gebruikers!
Held!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef mstx het volgende:
Ik heb een 1U rack met 20TB aan harde schijven in m'n rugzak verbonden met m'n Hero, beat that Desire gebruikers!
Ik kan me niet voorstellen dat iemand klachten heeft over het internetten met de Desire. Ben er erg tevreden daarover MAAR ik vind dat je toch viavia een Desire zou moeten uitproberen altevorens je hemt koopt/neemt.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef abruzzese het volgende:
Is het gebruiksvriendelijkheid van internetten van HTC Desire tegenover mijn Samsung Jét de moeite waard om over te stappen ???
Want alleen daarvoor ga ik mijn Samsung Jét straks vervangen , of moet ik nog een half jaar wachten ?
Ik vind de android browser veel fijner werken.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:10 schreef 16meter het volgende:
Opera mobile is vast beter dan de Android browser.
Het viel (hehe, ik zei viel) opzich wel mee. Maar het resultaat is gewoon 3x kutquote:
lang leve de verzekeringquote:Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteravond bij het uittrekken van mijn jas, de desire op de grond gevallen doordat deze uit mijn jaszak viel (beton/tegels).
Het resultaat:
[ afbeelding ]
RIP. Je was nog geen week oud![]()
Vandaag HTC bellen, kijken wat de juiste stap(pen) zijn om later weer gebruik te kunnen maken van de telefoon
dood zondequote:Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteravond bij het uittrekken van mijn jas, de desire op de grond gevallen doordat deze uit mijn jaszak viel (beton/tegels).
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Vandaag HTC bellen, kijken wat de juiste stap(pen) zijn om later weer gebruik te kunnen maken van de telefoon
Dit doet pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
Het resultaat:
[ afbeelding ]
snif te erg gewoonquote:Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Heb geen toestelverzekeringquote:
dat is de gok die je dus waagt als je geen verzekering hebt, het kost je inderdaad 5 a 6 euro per maand maar het scheelt je een hoop ellende.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb geen toestelverzekering
Zit nu met tegenzin gewoon te werken. Vanochtend geinformeerd, maar zou toch moeten denken aan 180 euro ex btw minimaal. En dat voor een telefoon van 400-450 euro.
Fuck fuck fuck zooi.
Zo'n verzekering he, waar kan ik die afsluiten? Is er een all-risk (incl waterschade, valschade allemaal door eigen schuld etc) verzekering die niet moeilijk doet? Ik wil nog wel eens een telefoon laten vallenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat is de gok die je dus waagt als je geen verzekering hebt, het kost je inderdaad 5 a 6 euro per maand maar het scheelt je een hoop ellende.
Klopt, maar had er ook helemaal niet bij stil gestaan. Vraag me wel af of de dekking van deze verzekering min valschade wél had vergoed, of dat ook onder 'eigenschuld' valt.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat is de gok die je dus waagt als je geen verzekering hebt, het kost je inderdaad 5 a 6 euro per maand maar het scheelt je een hoop ellende.
Eigen schuld, klopt daar betaal je ook eigen risico voorquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt, maar had er ook helemaal niet bij stil gestaan. Vraag me wel af of de dekking van deze verzekering min valschade wél had vergoed, of dat ook onder 'eigenschuld' valt.
Meerdere opties:quote:Op maandag 17 mei 2010 13:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zo'n verzekering he, waar kan ik die afsluiten? Is er een all-risk (incl waterschade, valschade allemaal door eigen schuld etc) verzekering die niet moeilijk doet? Ik wil nog wel eens een telefoon laten vallenal een toestel en iPod die in een wc zijn gevallen jaren geleden
Je kan toch gewoon een contactpersoon bewerken en dan Groep: Favorieten aanvinken?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Fendy het volgende:
Goed, het probleem is als volgt:
Ik heb al mijn contacten geexporteerd naar .csv, obligaat gmail accountje gemaakt, daar de csv geimporteerd et presto, 2 minuten later stonden ze in mijn telefoon.
Nu had ik al met contacten gerommeld, maar ik ik krijg het niet meer voor elkaar om contacten in het favorieten scherm te krijgen. Het eerste scherm rechts van het homescherm zeg maar.
Ik heb de google sync al uitgezet maar het lukt maar niet...wat doe ik verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |