Ik heb dezelfde ervaringquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
tvp, wat een enorme verbetering is dit ding zeg tegenover m'n oude beestje (Diamond)
Met trackbal en met een onscreen zooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe speel je dat dan? Aangezien je geen pijltjes omhoog/omlaag hebt?
Jij houdt van alles wat een gat heeft....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
Kopieer ik iets van de sd-card naar mijn app map met astro-filemanager? en zo ja: waarom werkt het niet bij mij
Aah, appinstaller.
I LOVE ANDROID
Down rond de 1800 kbps en up rond de 540... gemiddeld is dat...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:29 schreef lekzzz het volgende:
@Fendy wat voor snelheid haal jij? Ik twijfel om straks een overstap te maken naar Vodafone ivm de snelheid
hmm hier wordt ik niet vrolijk van, ik zit nu op zondagochtend 150kbps downquote:Op zondag 16 mei 2010 09:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Down rond de 1800 kbps en up rond de 540... gemiddeld is dat...
En hoe werkt dit precies? Wat ik heb niet de indruk dat ik, door het opnieuw installeren van de apps, meer ruimte krijg intern. Of is het niet zoiets als app2sd?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
Kopieer ik iets van de sd-card naar mijn app map met astro-filemanager? en zo ja: waarom werkt het niet bij mij
Aah, appinstaller.
I LOVE ANDROID
32Gb.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:56 schreef cherrycoke het volgende:
hoe groot is de maximale microSD kaart die er in past
16gb ofzo?
Vanaf de SD kaart kunnen installeren.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:49 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En hoe werkt dit precies? Wat ik heb niet de indruk dat ik, door het opnieuw installeren van de apps, meer ruimte krijg intern. Of is het niet zoiets als app2sd?
zeg effe als je wat leuks er tussen ziet staanquote:Op zondag 16 mei 2010 13:16 schreef Adames het volgende:
Net 1,1 GB aan applicaties gedownload. Eens kijken wat er tussen zit ..
Euhhhhquote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef Rekkie het volgende:
Ga ik nu echt heel blij worden van een overstap van de Hero naar de Desire of N1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |