Bah, vervelend zeg! Heel veel sterkte... het zal vast erg zwaar voor je zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die vonden dat ik me te weinig zorgen maakte en bang was, vandaag is de klap dan helaas toch toegeslagen bij mij. Daar hou ik het maar even bij. Komt vast door het hebben van veel (denk) tijd...
Dat gebeurt inderdaad makkelijk wanneer je even niks aan je hoofd hebt. Absoluut niks om je voor te schamen!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die vonden dat ik me te weinig zorgen maakte en bang was, vandaag is de klap dan helaas toch toegeslagen bij mij. Daar hou ik het maar even bij. Komt vast door het hebben van veel (denk) tijd...
Sterkte delano !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen bedankt voor de steun.
Heb een gekneusde nek bleek later btw.
Morgen nieuwe legetimatie en rijbewijs aanvragen (120 euro inclusief 2x20 euro "boete" wegens verlies)
Donderdag gesprek met verzekering en slachtofferhulp
Binnenkort huis leeg halen en heeeel druk op zoek naar woonruimte.
Ben benieuwd, maar alles ziet er tot nu toe vrij klote uit voor me.
Sterkte met alles, echt afschuwelijk wat je is overkomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen bedankt voor de steun.
Heb een gekneusde nek bleek later btw.
Morgen nieuwe legetimatie en rijbewijs aanvragen (120 euro inclusief 2x20 euro "boete" wegens verlies)
Donderdag gesprek met verzekering en slachtofferhulp
Binnenkort huis leeg halen en heeeel druk op zoek naar woonruimte.
Ben benieuwd, maar alles ziet er tot nu toe vrij klote uit voor me.
Je moet het daar ook eens met Slachtofferhulp over hebben donderdag. Zij hebben hier ervaring mee en kunnen je helpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef 300000 het volgende:
[..]
Sterkte met alles, echt afschuwelijk wat je is overkomen.
Ik wil graag nog een keer mijn post herhalen over het schadefonds geweldsmisdrijven (http://www.schadefonds.nl/) want hier kom je zeker voor in aanmerking. Ik snap dat je het nu erg druk hebt, maar als ik jou was zou ik uiteindelijk wel een claim indienen (dit kan tot 3 jaar na dato).
Je weet het ondertussen, is er iets veranderd aan je mening over hetgeen wat er gebeurd is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef rouletteking het volgende:
Afkomst daders?
Nee hoor, het zijn gewoon een stel !@#$%klootzakken ongeacht de afkomst, was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Je weet het ondertussen, is er iets veranderd aan je mening over hetgeen wat er gebeurd is?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:29 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die me zo goed gesteund hebben en dit misschien wel willen weten:
http://www.omroepgelderla(...)-overval-in-Velp.htm
komt ook op t nieuws (radio gelderland dus) langs elk half uur.
fijne gedachte wel dat ze dus echt wat doen![]()
Oh! Bij dat linkje ook de audio wat net op de radio was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Huisinvasies zijn voor wannabe criminelen
Heb je tijdens de aangifte ook aangegeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden van het verdere verloop van de zaak? Want dan krijg je straks ook brieven en zo, over wanneer de rechtzaak komtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef delano.888 het volgende:
Net een uitgebreid verhaal hier over op de radio, wist wel dat dit heftig is maar dat het zo uitgebreid op het nieuws komt, maarja ze kunnen nog vrijwel niks zeggen dus dat is maar afwachten dan..
Inderdaad. Laffe mongolen die met een groepje, bij een totaal gebrek aan creativiteit of intelligentie, iemand thuis verrassen en in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Huisinvasies zijn voor wannabe criminelen
Angst voornamelijk, waar ik nog steeds niet vanaf ben helaas. Maar dat hou ik inderdaad voor mezelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:01 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Laffe mongolen die met een groepje, bij een totaal gebrek aan creativiteit of intelligentie, iemand thuis verrassen en in elkaar slaan.![]()
![]()
![]()
---
Delano,
Wat bedoelde je met de post dat de 'klap' was gekomen? Wat voel je dan precies op zo'n moment? Een gevoel van onmacht? Boosheid? Never-again-gevoel? Hoe lang duurt zo'n fase?
Ik snap dat het persoonlijk is, maar mocht je het toch willen posten heb je vast mijn aandacht.
Zeer begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Angst voornamelijk, waar ik nog steeds niet vanaf ben helaas. Maar dat hou ik inderdaad voor mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |