abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81518540
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die vonden dat ik me te weinig zorgen maakte en bang was, vandaag is de klap dan helaas toch toegeslagen bij mij. Daar hou ik het maar even bij. Komt vast door het hebben van veel (denk) tijd...
Bah, vervelend zeg! Heel veel sterkte... het zal vast erg zwaar voor je zijn.
  maandag 17 mei 2010 @ 07:16:00 #52
3542 Gia
User under construction
pi_81522502
Ik vermoed dat in geval van geen bewijs (bonnetjes, handleidingen of zo) de verzekeraar uitgaat van een standaard aantal games. Je kunt wel beweren dat je 100 games had, en dat kan ook zo zijn, maar ik verwacht niet dat een verzekeraar dat gelooft, zonder enig bewijs. Als het allemaal originele games waren, heb je toch ook nog ergens handleidingen liggen.... Kopiën worden sowieso niet vergoed. Mag ook niet, dus niet vermelden.

Verder krijg je voor een TV of video best een aardige vergoeding, afhankelijk van de leeftijd natuurlijk. Neem aan dat je daar nog wel aankoopbonnen van hebt......

Altijd aankoopbonnen van apparatuur bewaren in een map, voor de garantie, als bewijs bij diefstal enz.....
pi_81522602
ohh dat is echt naar

sterkte he, je komt best een eind zonder bonnetjes hoor
Jusqu'ici tout va bien...
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 08:03:16 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_81522832
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die vonden dat ik me te weinig zorgen maakte en bang was, vandaag is de klap dan helaas toch toegeslagen bij mij. Daar hou ik het maar even bij. Komt vast door het hebben van veel (denk) tijd...
Dat gebeurt inderdaad makkelijk wanneer je even niks aan je hoofd hebt. Absoluut niks om je voor te schamen!!

Neem vandaag in ieder geval even contact op met je huisarts en/of slachtofferhulp. Blijf er niet te lang mee zitten, dat is echt de tip die ik je kan geven. Heel veel sterkte Delano...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81563677
Wat ik je wel aan advies kan bieden is dat de inbrekers vaak precies weten waar ze wezen moeten en wat er te halen valt. Misschien dat je je kunt herinneren dat ze niet lang hebben hoeven zoeken om je meest waardevolle spullen te vinden? Ik weet niet hoe je woont (beneden of bovenwoning?) en of je genoeg vitrage hebt om zicht in de kamer vanaf buiten te blokkeren, want meestal gaan ze eerst peilen door langs te lopen en naar binnen te kijken of er iets waardevols te vinden is. Misschien dat je daar iets mee kunt voor de toekomst, al is dat nu mosterd na de maaltijd

Zei Cattank op blz.2,

Daar dacht ik ook aan , na al deze berovingen van verzekerden gelezen te hebben.
Pakweg 25 jaar terug kocht ik een dure camera , en liet me bijna overhalen m te verzekeren.
Maar nogniet halverwege het formulier zag ik daar al weer van af :
Als er ook maar 1 manier is om inbrekers te helpen is het wel dit formulier opsturen :
ze vragen wat voor sloten , hoevaak je thuis bent , waar in je woning de buit ligt , enz.
blij dat eindelijk iemand dit ook ziet.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_81565464
Sterkte man!
pi_81568156
Iedereen bedankt voor de steun.
Heb een gekneusde nek bleek later btw.
Morgen nieuwe legetimatie en rijbewijs aanvragen (120 euro inclusief 2x20 euro "boete" wegens verlies)
Donderdag gesprek met verzekering en slachtofferhulp
Binnenkort huis leeg halen en heeeel druk op zoek naar woonruimte.
Ben benieuwd, maar alles ziet er tot nu toe vrij klote uit voor me.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:11:38 #58
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_81569285
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef delano.888 het volgende:
Morgen nieuwe legetimatie en rijbewijs aanvragen (120 euro inclusief 2x20 euro "boete" wegens verlies)
Sterkte delano !
Probeer vooral niet teveel erbij stil te staan, maar pak gewoon je oude routine weer op.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:28:12 #59
300000 300000
ja echt 300000
pi_81574334
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef delano.888 het volgende:
Sterkte met alles, echt afschuwelijk wat je is overkomen.

Ik wil graag nog een keer mijn post herhalen over het schadefonds geweldsmisdrijven (http://www.schadefonds.nl/) want hier kom je zeker voor in aanmerking. Ik snap dat je het nu erg druk hebt, maar als ik jou was zou ik uiteindelijk wel een claim indienen (dit kan tot 3 jaar na dato).
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 13:07:59 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_81575815
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef 300000 het volgende:

[..]

Sterkte met alles, echt afschuwelijk wat je is overkomen.

Ik wil graag nog een keer mijn post herhalen over het schadefonds geweldsmisdrijven (http://www.schadefonds.nl/) want hier kom je zeker voor in aanmerking. Ik snap dat je het nu erg druk hebt, maar als ik jou was zou ik uiteindelijk wel een claim indienen (dit kan tot 3 jaar na dato).
Je moet het daar ook eens met Slachtofferhulp over hebben donderdag. Zij hebben hier ervaring mee en kunnen je helpen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:53:36 #61
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_81591529
Afkomst daders?

OT: Heel erg klote voor je TS, moet een heftige (lees: enge) ervaring voor je geweest zijn. Veel sterkte in ieder geval.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_81673613
Gewoon hollanders waren het.
Verzekering expert is geweest, zometeen naar slachtofferhulp. Ben er nog flink druk mee..

Iedereen heel erg bedankt voor de steun!
pi_81674062
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef rouletteking het volgende:
Afkomst daders?
Je weet het ondertussen, is er iets veranderd aan je mening over hetgeen wat er gebeurd is?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:25:56 #64
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_81745152
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Je weet het ondertussen, is er iets veranderd aan je mening over hetgeen wat er gebeurd is?
Nee hoor, het zijn gewoon een stel !@#$%klootzakken ongeacht de afkomst, was gewoon benieuwd.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_87461055
Voor degene die me zo goed gesteund hebben en dit misschien wel willen weten:

http://www.omroepgelderla(...)-overval-in-Velp.htm

komt ook op t nieuws (radio gelderland dus) langs elk half uur.

fijne gedachte wel dat ze dus echt wat doen :)
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:32:46 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_87461148
Wauw, goed nieuws! Zo zie je maar dat je aangifte wel zin heeft gehad!
pi_87461182
Ik moet zeggen dat ik redelijk veel ooit heb teruggehad van de verzekering. Ik kreeg gewoon de aanschafwaarde van de elektronica terug waarvan ik de doos of de bon kon laten zien. Ik gelukkig ook het gedeelte compenseren wat daar niet onder viel omdat ik de Nederlandse prijzen terugkreeg die hoger lagen dan de Japanse aanschafsprijzen.
pi_87461587
Net een uitgebreid verhaal hier over op de radio, wist wel dat dit heftig is maar dat het zo uitgebreid op het nieuws komt, maarja ze kunnen nog vrijwel niks zeggen dus dat is maar afwachten dan..
pi_87461648
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:29 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die me zo goed gesteund hebben en dit misschien wel willen weten:

http://www.omroepgelderla(...)-overval-in-Velp.htm

komt ook op t nieuws (radio gelderland dus) langs elk half uur.

fijne gedachte wel dat ze dus echt wat doen :)
Gelukkig maar!

Huisinvasies zijn voor wannabe criminelen :r
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:47:06 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87461682
Bedankt voor de update TS :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87461757
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gelukkig maar!

Oh! Bij dat linkje ook de audio wat net op de radio was.
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:00:21 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_87462240
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef delano.888 het volgende:
Net een uitgebreid verhaal hier over op de radio, wist wel dat dit heftig is maar dat het zo uitgebreid op het nieuws komt, maarja ze kunnen nog vrijwel niks zeggen dus dat is maar afwachten dan..
Heb je tijdens de aangifte ook aangegeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden van het verdere verloop van de zaak? Want dan krijg je straks ook brieven en zo, over wanneer de rechtzaak komt :)
pi_87462276
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gelukkig maar!

Inderdaad. Laffe mongolen die met een groepje, bij een totaal gebrek aan creativiteit of intelligentie, iemand thuis verrassen en in elkaar slaan. :N :r :r :r

---

Delano,

Wat bedoelde je met de post dat de 'klap' was gekomen? Wat voel je dan precies op zo'n moment? Een gevoel van onmacht? Boosheid? Never-again-gevoel? Hoe lang duurt zo'n fase?

Ik snap dat het persoonlijk is, maar mocht je het toch willen posten heb je vast mijn aandacht.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87462639
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:01 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Inderdaad. Laffe mongolen die met een groepje, bij een totaal gebrek aan creativiteit of intelligentie, iemand thuis verrassen en in elkaar slaan. :N :r :r :r

---

Delano,

Wat bedoelde je met de post dat de 'klap' was gekomen? Wat voel je dan precies op zo'n moment? Een gevoel van onmacht? Boosheid? Never-again-gevoel? Hoe lang duurt zo'n fase?

Ik snap dat het persoonlijk is, maar mocht je het toch willen posten heb je vast mijn aandacht.
Angst voornamelijk, waar ik nog steeds niet vanaf ben helaas. Maar dat hou ik inderdaad voor mezelf.
pi_87463307
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Angst voornamelijk, waar ik nog steeds niet vanaf ben helaas. Maar dat hou ik inderdaad voor mezelf.
Zeer begrijpelijk.

Ik had eens een docu gezien over een Britse kooi/MMA-vechter. Hij was op straat aangevallen door een groepje neo-nazi's, omdat hij hun pesterij van een aziaat probeerde te stoppen.

Die aanval heeft hem totaal veranderd. Voor de aanval was het een doorsnee jongen van 65-75 kg, studie, standaard sociaal leventje. Erna begon hij dus met zijn lichaam en vechtvaardigheden te ontwikkelen. Ten tijde van de opnames van de docu was hij dus volop bezig in het zwaargewichtklassement (100+ kg) van MMA, min of meer internationaal . En 30+ kg spier kweek je niet zomaar na ruim 6 weken op intensive care te hebben gelegen... Die klootzakken hadden hem goed te pakken.

Mijn punt is dat je na zo'n ervaring voor een keus staat. Je glijdt af en verwaarloost je leven. Je verwerkt het verlies en laat de rest in het oude patroon en gaat verder met je leven. Of deze gebeurtenis opent nieuwe deuren van motivatie voor je, waardoor je er uiteindelijk vooral mentaal sterker van wordt. De keus is aan jou. :)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')