Publieke Omroep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom kijk jij die kutprogramma's?
Snap je niet dat door jou de hele tv programmering nu gewoon verkloot is? Dat er nauwelijks nog programma's zijn die geen talentenshow of *** with the stars zijn ?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Niemand geeft iets om die matige kutartiesten die door een kwaliteitsloos programma voor een halfjaartje even mogen optreden in boerenschuren in allerhande afgelegen dorpjes om vervolgens weer door iedereen voor altijd vergeten worden.
Je bedoelt 'zanger' rinus, 'zanger' lorenzo en alle andere 'zangers' die jij en een paar andere fok-debielen goed vinden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Niemand geeft iets om die matige kutartiesten die door een kwaliteitsloos programma voor een halfjaartje even mogen optreden in boerenschuren in allerhande afgelegen dorpjes om vervolgens weer door iedereen voor altijd vergeten worden.
Jij zal het nooit snappen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je bedoelt 'zanger' rinus, 'zanger' lorenzo en alle andere 'zangers' die jij en een paar andere fok-debielen goed vinden?
Voor eens ben ik het eens met Penisbaard.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik snap genoeg om te kunnen zeggen dat Rinus en Lorenzo geen zangers zijn. En iedereen die hen 'aanbid' diep en diep triest is.quote:
Ik zal het voor je uitleggen deze keer dan. Niemand hier kan die "Zangers" daadwerkelijk waarderen. Figuren als Rinus en Lorenzo zijn juist zo slecht dat het grappig is. Het is geen muziek, het is komedie. Het is leuk om te doen alsof die figuren goed zijn zodat ze nog meer nummers maken om uit te lachen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik snap genoeg om te kunnen zeggen dat Rinus en Lorenzo geen zangers zijn. En iedereen die hen 'aanbid' diep en diep triest is.
Zijn er serieus mensen hier die denken dat Fokkers zangers als 'Rinus' en 'Lorenzo' daadwerkelijk muzikale genieën vinden? Die mensen horen niet op een forum thuis, me dunkt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitleggen deze keer dan. Niemand hier kan die "Zangers" daadwerkelijk waarderen. Figuren als Rinus en Lorenzo zijn juist zo slecht dat het grappig is. Het is geen muziek, het is komedie. Het is leuk om te doen alsof die figuren goed zijn zodat ze nog meer nummers maken om uit te lachen.
caro emeraldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Dat chickie kon wel zingen . Vergelijkbare kwaliteiten met Caro Emerald . Misschien wel beter . Helaas moest fagot Gordon weer zijn sexuele voorkeur de doorslag laten geven
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik snap genoeg om te kunnen zeggen dat Rinus en Lorenzo geen zangers zijn. En iedereen die hen 'aanbid' diep en diep triest is.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Overdrijf niet zo drama queenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Haar durven vergelijkenmet mooie Sumera
ja precies, dat is wel de ultieme belediging voor Caro....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Haar durven vergelijkenmet mooie Sumera
volgens mij heeft ze Portugese achtergrond.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Is die Sumera hoer engels ofsowhhhhhhhhhh? Die stem van haar vanmorgen bij Giel op 3fm was zwaar irritant!! Maarja ze kan gelukkig altijd nog bij de mac drive werken.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Dat chickie kon wel zingen . Vergelijkbare kwaliteiten met Caro Emerald . Misschien wel beter . Helaas moest fagot Gordon weer zijn sexuele voorkeur de doorslag laten geven
Caro Emerald neemt haar zelf mee op tour zo slecht vond ze haarquote:Op maandag 17 mei 2010 07:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja precies, dat is wel de ultieme belediging voor Caro....
Godverdomme he, Caro heeft meer talent in haar linkerpink dat Symera in haar hele lijf.
quote:
Eensch , maar dat jong die wel bleef was echt van het niveau karaokezanger tijdens het klassenavondje/bonteavond groep 8quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
"Soms begrijp ik niets van dit land" klaagde Groothuizen.
Ja wat de neuk wil je? Je maakt een commercieel programma waar het grote publiek(lees 14-jarige puberkutjes met veels te veel beltegoed) mag stemmen. Tja, dan gaat er wel eens iemand uit die niet het slechts is.
Maar dan had je niet zo'n formule moeten hanteren.
Ze had beter over haar medejuryleden kunnen klagen. Die hadden Sumera er gewoon in kunnen houden, maar om de een of andere onbegrijpelijke reden stemden ze de betere eruit. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gedaan hebben om concurrentie weg te werken, want dan ben je toch wel heel erg over de rug van een ander bezig om iets te winnen wat totaal geen waarde heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
"Soms begrijp ik niets van dit land" klaagde Groothuizen.
Ja wat de neuk wil je? Je maakt een commercieel programma waar het grote publiek(lees 14-jarige puberkutjes met veels te veel beltegoed) mag stemmen. Tja, dan gaat er wel eens iemand uit die niet het slechts is.
Maar dan had je niet zo'n formule moeten hanteren.
Als je de laatste jaren bekijkt won toch eigenlijk altijd wel de beste vind ik. Nikki, Boris enz enz .quote:Op maandag 17 mei 2010 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso snap ik niet dat ze het publiek laten stemmen. Met al die programma's. Nouja eigenlijk wel, want die smsjes verdienen wel lekker.
Maarja het domme is dus dat niet diegene met het meeste talent wint, maar de persoon die het populairst is. Al die tienersletjes stemmen op die ene sexy neger die er tussen zit, of op dat ene meisje die hun heeft geaccepteerd op Hyves. Die voorrondes zijn nog wel okay, omdat dan de jury beslist, maar daarna gaat het nergens meer over.
Die reden is simpel. Eric en Gordon stemde Sumera eruit omdat zij de grootste concurrent is voor hun eigen acts.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Ze had beter over haar medejuryleden kunnen klagen. Die hadden Sumera er gewoon in kunnen houden, maar om de een of andere onbegrijpelijke reden stemden ze de betere eruit. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gedaan hebben om concurrentie weg te werken, want dan ben je toch wel heel erg over de rug van een ander bezig om iets te winnen wat totaal geen waarde heeft.
Scheve kutsmoel en botox lachquote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ze had echt een kutkop. Echt een schijnheil.
Er klopt iets niet aan haar, gelukkig is ze eruit. Met d'r overgekookte blik.
Precies. En wat voor volk valt daar op? 14 jarige bakvisjes met teveel beltegoed.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:11 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Eensch , maar dat jong die wel bleef was echt van het niveau karaokezanger tijdens het klassenavondje/bonteavond groep 8
Nou, het meest treurige aan dit moment was wel dat jurylid Gordon expliciet en hoofdelijk verantwoordelijk was voor het wegsturen van dat grietjequote:Op maandag 17 mei 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. En wat voor volk valt daar op? 14 jarige bakvisjes met teveel beltegoed.
Denk even aan Hind en Dewi die uit Idols werden geknikkerd. Maar nee, de goedgeklede homo en de babeface gaan door. Right.
bannersquote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef HeaN82 het volgende:
X-Factor![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
En ook nog een banner van x-factor in dit topic
Ach flikkert toch op.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef dubbel1 het volgende:
Eric en Gordon deden net in Boulevard een beetje een soort van wanhoopspoging om de exit van Sumera goed te praten. Ze stonden nog steeds achter hun keuze, ondanks de bak vol kritiek de laatste dagen.
Of gewoon in XFAquote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef zquing het volgende:
ow niet meer tegenwoordig
maar doe maar in sho ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |