Eensch , maar dat jong die wel bleef was echt van het niveau karaokezanger tijdens het klassenavondje/bonteavond groep 8quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
"Soms begrijp ik niets van dit land" klaagde Groothuizen.
Ja wat de neuk wil je? Je maakt een commercieel programma waar het grote publiek(lees 14-jarige puberkutjes met veels te veel beltegoed) mag stemmen. Tja, dan gaat er wel eens iemand uit die niet het slechts is.
Maar dan had je niet zo'n formule moeten hanteren.
Ze had beter over haar medejuryleden kunnen klagen. Die hadden Sumera er gewoon in kunnen houden, maar om de een of andere onbegrijpelijke reden stemden ze de betere eruit. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gedaan hebben om concurrentie weg te werken, want dan ben je toch wel heel erg over de rug van een ander bezig om iets te winnen wat totaal geen waarde heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
"Soms begrijp ik niets van dit land" klaagde Groothuizen.
Ja wat de neuk wil je? Je maakt een commercieel programma waar het grote publiek(lees 14-jarige puberkutjes met veels te veel beltegoed) mag stemmen. Tja, dan gaat er wel eens iemand uit die niet het slechts is.
Maar dan had je niet zo'n formule moeten hanteren.
Als je de laatste jaren bekijkt won toch eigenlijk altijd wel de beste vind ik. Nikki, Boris enz enz .quote:Op maandag 17 mei 2010 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso snap ik niet dat ze het publiek laten stemmen. Met al die programma's. Nouja eigenlijk wel, want die smsjes verdienen wel lekker.
Maarja het domme is dus dat niet diegene met het meeste talent wint, maar de persoon die het populairst is. Al die tienersletjes stemmen op die ene sexy neger die er tussen zit, of op dat ene meisje die hun heeft geaccepteerd op Hyves. Die voorrondes zijn nog wel okay, omdat dan de jury beslist, maar daarna gaat het nergens meer over.
Die reden is simpel. Eric en Gordon stemde Sumera eruit omdat zij de grootste concurrent is voor hun eigen acts.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Ze had beter over haar medejuryleden kunnen klagen. Die hadden Sumera er gewoon in kunnen houden, maar om de een of andere onbegrijpelijke reden stemden ze de betere eruit. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gedaan hebben om concurrentie weg te werken, want dan ben je toch wel heel erg over de rug van een ander bezig om iets te winnen wat totaal geen waarde heeft.
Scheve kutsmoel en botox lachquote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ze had echt een kutkop. Echt een schijnheil.
Er klopt iets niet aan haar, gelukkig is ze eruit. Met d'r overgekookte blik.
Precies. En wat voor volk valt daar op? 14 jarige bakvisjes met teveel beltegoed.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:11 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Eensch , maar dat jong die wel bleef was echt van het niveau karaokezanger tijdens het klassenavondje/bonteavond groep 8
Nou, het meest treurige aan dit moment was wel dat jurylid Gordon expliciet en hoofdelijk verantwoordelijk was voor het wegsturen van dat grietjequote:Op maandag 17 mei 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. En wat voor volk valt daar op? 14 jarige bakvisjes met teveel beltegoed.
Denk even aan Hind en Dewi die uit Idols werden geknikkerd. Maar nee, de goedgeklede homo en de babeface gaan door. Right.
bannersquote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef HeaN82 het volgende:
X-Factor![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
En ook nog een banner van x-factor in dit topic
Ach flikkert toch op.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef dubbel1 het volgende:
Eric en Gordon deden net in Boulevard een beetje een soort van wanhoopspoging om de exit van Sumera goed te praten. Ze stonden nog steeds achter hun keuze, ondanks de bak vol kritiek de laatste dagen.
Of gewoon in XFAquote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef zquing het volgende:
ow niet meer tegenwoordig
maar doe maar in sho ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |