ik gok, dat het publiek ook voor Kelvin koosquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
Deze uitslag klopt zo niet
Gordon had het publiek moeten laten beslissen!
Die gaat er ook snel uit, want dit jaar moet een jongen of een groepje winnen. Zoveel is nu wel duidelijk.quote:
Het viel me op dat Kelvin meegenoot van Sumera, ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en zoals ze zich gedroeg tov Kelvin was echt te ziek voor woorden.
Zo ga je niet met elkaar om. Dat zij zong steunde hij haar, en zij gunt hem geen blik waardig.
Blij dat ze opgerot is...
ik ook want het is afgelopen, maar volgende week zit ik weer heerlijk voor de buisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ook stoppen met kijken trouwens! -Vaduz- doe je mee
?
Ja, dat weet ik wel zeker. Dat lulverhaal sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En toch denk ik dat Erik en Gordon tactisch hebben gestemdZoals het ook moet! Strijd tussen de juryleden ook!
Nee man.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ook stoppen met kijken trouwens! -Vaduz- doe je mee
?
Wat is een 'non-programma' nou weer...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Buitendam het volgende:
BadBoyz, Donny en Kelvin erin is nog een grotere aanfluiting dan Sumera eruit. Wat een non-programma.
Niet alleen de act, het is een combinatie. Zonder x-factor kun je geen ster worden en ik denk niet dat dat Sumera gaat lukken. Je mag me quoten mocht ze internationaal doorbreken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als je voor de act gaat kun jij maar beter Hollands Got Talent gaan kijken, X Factor gaat gewoon om de zang. Waarom zouden er anders allemaal zang coaches zijn en een jury met 'ervaring' in de muziekindustrie?
zegt wmb ook wel heel veel. kommop zeg, doe niet zo lamlendig en wees even realistisch en normaal. raap jezelf bij elkaar en bedank de mensen even die wel voor je gestemd hebben en zulks..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mijn god zeg, trillende wangen, kind heeft niks meer gezegd
Juryleden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En toch denk ik dat Erik en Gordon tactisch hebben gestemdZoals het ook moet! Strijd tussen de juryleden ook!
Ik wou dit hele seizoen niet eens volgen en toch kijk ik >.>.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Karina het volgende:
En toch kijkt iedereen weer volgende week, wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |