Ik heb jullie hulp nodig, mijn engels is goed maar ik snap er geen moer meer vanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmz, dan shipt ze grotere bestellingen wellicht anders
Yep. Dat klopt.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb jullie hulp nodig, mijn engels is goed maar ik snap er geen moer meer van
Dear buyer: due to the package value is over $50.00. for both of our safety reason and less chance to be checked by your country custom service. the package have to ship by express mail with tracking number instead first class international. it's faster, secure and insured. Also please note base on your order if you purchase more polishes, it will be only $6.00 more for every 5 bottles more you purchase. so the more you purchase one time, the more shipping you will save. We offer flat rate shipping to our buyers, this is what we pay for the shipping postage and handling fee. thanks for your understanding.
Ik heb voor $52,- besteld, dus als ik er 1 lakje afhaal zou het wel de normale prijs moeten zijn toch?
Jaaa die heb ik ook, heelquote:Op zondag 16 mei 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
En nu NOTD, eentje die ook hoog staat in de favs:
[ afbeelding ]
Brand new skates
hoe kun je zien dat ze nep zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een verdacht Soppie... toevallig ook de At your Quebec & Call
Dat staat ook op elke pagina aangegeven. Dat e vanaf 50 dollar het duurdere shippingtarief kiest. Dat is vooral omdat er een trackingnummer opzit. Het gaat niet sneller, want het gaat allemaal in het zelfde vliegtuig.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch eerste lakje $4,50 shipping en daarna 2,50 per lakje?
Ik bestel 11 lakjes, dus 1x $4,50 en 10x $2,50 = $29,50
of wordt ik nou gek? ik krijg een rekening met shipping voor $48,50!
Ik zie net dat ik er 2 lakjes over heen zit, want ik zit op de $58quote:
Hoeveel ben jij aan het bestellen deze weekquote:Op zondag 16 mei 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er 2 lakjes over heen zit, want ik zit op de $58![]()
Ik denk dat ik nog maar wat bij bestel en er dan 2 pakketjes van laat maken![]()
Iemand die nog lakjes mee wilt bestellen dan bij beautyzone2007?
ehmz .... sssssshquote:Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij aan het bestellen deze week
Ik heb 2 OPI's op het oog maar ik denk dat ik die beter zelf kan bestellen dan ivm verzendkosten binnen NL ookquote:Op zondag 16 mei 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er 2 lakjes over heen zit, want ik zit op de $58![]()
Ik denk dat ik nog maar wat bij bestel en er dan 2 pakketjes van laat maken![]()
Iemand die nog lakjes mee wilt bestellen dan bij beautyzone2007?
Nope.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:08 schreef Tegan het volgende:
Dit serienummer is toch niet fake? Want de rest van de dingen klopt wel.
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Jep! Ik heb even gekeken of ik iets vergelijkbaars heb, maar nog niet gevonden.. Lilacism heb ik niet maar krijg ik als het goed is binnenkort binnenquote:
Mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef Diconnected het volgende:
Fotospam!
[ afbeelding ]
Nieuwe Catrice lakjes, eentje van de Oceana collectie en Sold Out Forever
[ afbeelding ]
Nieuwe P2 lakjes
[ afbeelding ]
Swatches van m'n nieuwe lakjes met een laagje Fairy Dust.
[ afbeelding ]
Swatches maar dan zonder Fairy Dust.
[ afbeelding ]
Mani van nu: Catrice Sold Out Forever
Zo.
Prachtigquote:
Jaaaaa!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa,ik kreeg vanochtend de sms van je zussie.Ben zo benieuwd en wat een leuke/mooie naam heeft ze![]()
Ik ga zo stempelen
OEH!!quote:
AUWWW pijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
* Puckzzz is nog stééds aan het poetsenje kunt het wel afnemen met een natte doek maar dan ligt er nóg een grijze waas over
![]()
Oh en de schade so far.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een klein minifaaltje bij Etos gister
[ afbeelding ]
Jongedame, gebruik jij geen handschoenenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
* Puckzzz is nog stééds aan het poetsenje kunt het wel afnemen met een natte doek maar dan ligt er nóg een grijze waas over
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn handschoenen per ongeluk kapot gesneden toen ik vlees aan het snijden was en de vleeszooi niet onder mijn nagels wou krijgenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jongedame, gebruik jij geen handschoenen? En
op de auw!
Bah, arme nageltjesquote:Op zondag 16 mei 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn handschoenen per ongeluk kapot gesneden toen ik vlees aan het snijden was en de vleeszooi niet onder mijn nagels wou krijgen![]()
hoezo....truttig!!
Maar ThankGod voor de thuisgelsetjes...vanaaf zijn ze allemaal weer tiptop hoor!
Oh auww wat een horror! Gelukkig heb je het zelf wat kunnen reparerenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Denk ik ook van de mijne nuquote:Op zondag 16 mei 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn At Your Quebec & Call dan toch geen fakerd is als ik de dingen zo lees... gewoon een oud potje, likely
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |