Oeh, nu ben ik helemaal nieuwsgierig!! Heb 'm ook besteld, kan niet wachten (mijn eerste roze lakje...)quote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef Debsterr het volgende:
IK HOU VAN MIJN CHINA GLAZE POMPOMHEEL ERG VEEL!!!
Hihi.
Ja dat is je hypochynium, de aanhechting tussen je nagel en je vinger zeg maarquote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Auwwwwwww!!!!
Hebben jullie dat trouwens ook met lange nagels dat er aan de onderkant een stukje vlees meegroeit aan je nagel zeg maar?
Ik zou de stukjes waar het echt al kapot gaat even vijlen, als je daarna elke kee r dat je lakt Maximum growth gebruikt heb je na ongeveer 3 dagen geen peeling oid meer. Gebruik je het een paar dagen niet dan komt het meteen terug, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 16 mei 2010 14:16 schreef MissJ het volgende:
Gisteren begonnen met Maximum growth van Sally Hansen, na hier goede verhalen gelezen te hebben. Hoop dat het helpt en dat mijn nagels eens een keer stoppen met splijten!
heb ik gedaan ja, de gespleten stukjes gevijld.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:20 schreef princess-a het volgende:
Ik zou de stukjes waar het echt al kapot gaat even vijlen, als je daarna elke kee r dat je lakt Maximum growth gebruikt heb je na ongeveer 3 dagen geen peeling oid meer. Gebruik je het een paar dagen niet dan komt het meteen terug, weet ik uit ervaring
En die kapotte shrekjes, balen zeg!
nice!!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, mijn top tien! Zonder nummering, maak het me niet TE moeilijk eh
[ afbeelding ]
China Glaze Millenium
China Glaze OMG
Diamond Cosmetics Chainmail Charm
OPI My Private Jet
P2 Glory (het was ooit OPI At your quebec&call, maar deze lakt fijner en de kleur is identiek)
Snelle swatches op den nagel:
[ afbeelding ]
En de kleurtjes:
[ afbeelding ]
OPI Absolutely Alice
Nubar Petunia Sparkle
Herome WIC Edinburgh
OPI Russian Navy
China Glaze Thunderbird
En op den nagels:
[ afbeelding ]
(linkerhand + snel lakken = ail)
ik heb niet de holo hequote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice!!jij hebt ook al die mooie MPJ!
![]()
Heeft iemand hier wel eens bij beatyzone2007 besteld?
Ik wou zeggen ja, die duimnagel is wel heel failquote:Op zondag 16 mei 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, mijn top tien! Zonder nummering, maak het me niet TE moeilijk eh
[ afbeelding ]
China Glaze Millenium
China Glaze OMG
Diamond Cosmetics Chainmail Charm
OPI My Private Jet
P2 Glory (het was ooit OPI At your quebec&call, maar deze lakt fijner en de kleur is identiek)
Snelle swatches op den nagel:
[ afbeelding ]
En de kleurtjes:
[ afbeelding ]
OPI Absolutely Alice
Nubar Petunia Sparkle
Herome WIC Edinburgh
OPI Russian Navy
China Glaze Thunderbird
En op den nagels:
[ afbeelding ]
(linkerhand + snel lakken = fail)
Het is toch eerste lakje $4,50 shipping en daarna 2,50 per lakje?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet de holo heMPJ zit op wijsvinger
En ja, besteld, levering na 5 dagen. Super duper
Hmz, dan shipt ze grotere bestellingen wellicht andersquote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch eerste lakje $4,50 shipping en daarna 2,50 per lakje?
Ik bestel 11 lakjes, dus 1x $4,50 en 10x $2,50 = $29,50
of wordt ik nou gek? ik krijg een rekening met shipping voor $48,50!
owja iddquote:Op zondag 16 mei 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet de holo heMPJ zit op wijsvinger
En ja, besteld, levering na 5 dagen. Super duper
Ik heb jullie hulp nodig, mijn engels is goed maar ik snap er geen moer meer vanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmz, dan shipt ze grotere bestellingen wellicht anders
Yep. Dat klopt.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb jullie hulp nodig, mijn engels is goed maar ik snap er geen moer meer van
Dear buyer: due to the package value is over $50.00. for both of our safety reason and less chance to be checked by your country custom service. the package have to ship by express mail with tracking number instead first class international. it's faster, secure and insured. Also please note base on your order if you purchase more polishes, it will be only $6.00 more for every 5 bottles more you purchase. so the more you purchase one time, the more shipping you will save. We offer flat rate shipping to our buyers, this is what we pay for the shipping postage and handling fee. thanks for your understanding.
Ik heb voor $52,- besteld, dus als ik er 1 lakje afhaal zou het wel de normale prijs moeten zijn toch?
Jaaa die heb ik ook, heelquote:Op zondag 16 mei 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
En nu NOTD, eentje die ook hoog staat in de favs:
[ afbeelding ]
Brand new skates
hoe kun je zien dat ze nep zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een verdacht Soppie... toevallig ook de At your Quebec & Call
Dat staat ook op elke pagina aangegeven. Dat e vanaf 50 dollar het duurdere shippingtarief kiest. Dat is vooral omdat er een trackingnummer opzit. Het gaat niet sneller, want het gaat allemaal in het zelfde vliegtuig.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch eerste lakje $4,50 shipping en daarna 2,50 per lakje?
Ik bestel 11 lakjes, dus 1x $4,50 en 10x $2,50 = $29,50
of wordt ik nou gek? ik krijg een rekening met shipping voor $48,50!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |