En ik had nog niet eens gepost in dit topicquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik heb 2 Sinful colors gekocht in Brussel.
quote:Op zondag 16 mei 2010 08:02 schreef tanteklara het volgende:
@MiMu en @Blizzie,
MiMu, ik heb je tip uitgeprobeerd en flesje nagellak hele nacht open laten staan. Geweldig, mijn nagellak droogt weer.
Blizzie, gewoon uitproberen en fles een nacht open laten staan.
China Glaze Passion in the Pacific is een super mooie kleur!!!
Ze verkopen ze bij de Di (een drogisterij die ik meerdere ben tegengekomen!) voor ¤ 5,95.quote:
Heb je hier http://www.lacquerized.com/ al gekeken? Staat een wat duidelijkere omschrijving vind ik. Misschien dat dat opheldering geeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een fake OPI, mijn At Your Quebec & Call. Mijn DS Extravagance is twijfelachtig, label is anders maar de rest klopt wel
Ja, vanuit die post heb ik alles nagekekenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je hier http://www.lacquerized.com/ al gekeken? Staat een wat duidelijkere omschrijving vind ik. Misschien dat dat opheldering geeft.
Gefeliciteeerd!quote:Op zondag 16 mei 2010 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Vampje is gister tante geworden!!![]()
Nu beebje kijken!!
Oke super! Ik wou het net proberen met mijn Lady in Black van OPI maar volgens mij was het niet helemaal het juiste lakje ervoor want het lukte voor geen meter, of ik doe het fout natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 10:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
De stempelplates van Essence werken prima!
Wow Ainnir wat een buit!!!
Jaaaaaaaaaaaa dies mooi hequote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef Debsterr het volgende:
IK HOU VAN MIJN CHINA GLAZE POMPOMHEEL ERG VEEL!!!
Hihi.
Jaaaaaaaaa,ik kreeg vanochtend de sms van je zussie.Ben zo benieuwd en wat een leuke/mooie naam heeft zequote:Op zondag 16 mei 2010 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Vampje is gister tante geworden!!![]()
Nu beebje kijken!!
Als een lakje zo glittert ga ik altijd wiebelen met m'n vingers voor de sparklies. Enquote:Op zondag 16 mei 2010 13:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa dies mooi heHeb hem ook, ben er echt verliefd op hihi.
Ik ken hetquote:Op zondag 16 mei 2010 13:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als een lakje zo glittert ga ik altijd wiebelen met m'n vingers voor de sparklies. Enkijkt dan zo van:
.
bij alice and jo... Lak selecteren in pop down menu, zie je meteen de foto verschijnenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:27 schreef Mirjam het volgende:
weten jullie waar ik veel swatches van art de lautrec kan vinden?
ik zie dat ze héél veel lakjes hebben, maar door de foto's op de site zelf word ik niet echt wijzer wat nou precies wat is
oooh, helemaal niet gezienquote:Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij alice and jo... Lak selecteren in pop down menu, zie je meteen de foto verschijnen
Auwwwwwww!!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
Niet te snel Dames, ik wil ook nog een top tientje plaatsen maar ben nog aan het schoonmaken
Ben nog maar net op 1/3 van het huis
Oh en rechter middelvinger is deaud, tot het levende afgescheurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |