Ik zie net dat ik er 2 lakjes over heen zit, want ik zit op de $58quote:
Hoeveel ben jij aan het bestellen deze weekquote:Op zondag 16 mei 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er 2 lakjes over heen zit, want ik zit op de $58![]()
Ik denk dat ik nog maar wat bij bestel en er dan 2 pakketjes van laat maken![]()
Iemand die nog lakjes mee wilt bestellen dan bij beautyzone2007?
ehmz .... sssssshquote:Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij aan het bestellen deze week
Ik heb 2 OPI's op het oog maar ik denk dat ik die beter zelf kan bestellen dan ivm verzendkosten binnen NL ookquote:Op zondag 16 mei 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er 2 lakjes over heen zit, want ik zit op de $58![]()
Ik denk dat ik nog maar wat bij bestel en er dan 2 pakketjes van laat maken![]()
Iemand die nog lakjes mee wilt bestellen dan bij beautyzone2007?
Nope.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:08 schreef Tegan het volgende:
Dit serienummer is toch niet fake? Want de rest van de dingen klopt wel.
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Jep! Ik heb even gekeken of ik iets vergelijkbaars heb, maar nog niet gevonden.. Lilacism heb ik niet maar krijg ik als het goed is binnenkort binnenquote:
Mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef Diconnected het volgende:
Fotospam!
[ afbeelding ]
Nieuwe Catrice lakjes, eentje van de Oceana collectie en Sold Out Forever
[ afbeelding ]
Nieuwe P2 lakjes
[ afbeelding ]
Swatches van m'n nieuwe lakjes met een laagje Fairy Dust.
[ afbeelding ]
Swatches maar dan zonder Fairy Dust.
[ afbeelding ]
Mani van nu: Catrice Sold Out Forever
Zo.
Prachtigquote:
Jaaaaa!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa,ik kreeg vanochtend de sms van je zussie.Ben zo benieuwd en wat een leuke/mooie naam heeft ze![]()
Ik ga zo stempelen
OEH!!quote:
AUWWW pijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
* Puckzzz is nog stééds aan het poetsenje kunt het wel afnemen met een natte doek maar dan ligt er nóg een grijze waas over
![]()
Oh en de schade so far.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een klein minifaaltje bij Etos gister
[ afbeelding ]
Jongedame, gebruik jij geen handschoenenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
* Puckzzz is nog stééds aan het poetsenje kunt het wel afnemen met een natte doek maar dan ligt er nóg een grijze waas over
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn handschoenen per ongeluk kapot gesneden toen ik vlees aan het snijden was en de vleeszooi niet onder mijn nagels wou krijgenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jongedame, gebruik jij geen handschoenen? En
op de auw!
Bah, arme nageltjesquote:Op zondag 16 mei 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn handschoenen per ongeluk kapot gesneden toen ik vlees aan het snijden was en de vleeszooi niet onder mijn nagels wou krijgen![]()
hoezo....truttig!!
Maar ThankGod voor de thuisgelsetjes...vanaaf zijn ze allemaal weer tiptop hoor!
Oh auww wat een horror! Gelukkig heb je het zelf wat kunnen reparerenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Denk ik ook van de mijne nuquote:Op zondag 16 mei 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn At Your Quebec & Call dan toch geen fakerd is als ik de dingen zo lees... gewoon een oud potje, likely
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jep! Ik heb even gekeken of ik iets vergelijkbaars heb, maar nog niet gevonden.. Lilacism heb ik niet maar krijg ik als het goed is binnenkort binnen
Oh, Tantalize me ziet er ook gaaf uit zegquote:Op zondag 16 mei 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh auww wat een horror! Gelukkig heb je het zelf wat kunnen repareren
Ik wil ook zo'n Ainnir faalzou ervoor tekenen, dat allemaal voor nog geen $100..
Mijn nagels Vrijdag
Gosh Ocean, ik vind hem super omdat onze kledingcollectie ook Ocean heet en onze modellen gaan deze lak dragen op de collectiepresentatie![]()
[ afbeelding ]
Tantalize me heb ik vandaag op, in het echt issie mooier![]()
[ afbeelding ]
Ik gildequote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je middelvinger ziet er wel heel pijnlijk uit!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wilt een nieuwe bestelling op TD plaatsen?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef Mss het volgende:
Nog altijd geen reactie van TD trouwens, zowel op het geschil als de claim niet. Dat het maar eens opschiet, ik wil een nieuwe bestelling plaatsen, mijn SV is meer dan op en ik kan niet meer zonder
Nee, via Ebay. Maar dan moet ik dus eerst mijn geld terugkrijgen van TD. Ik heb geen zin om nu SV te bestellen en over een paar weken de rest van de bestelling nog een keer en dan dubbele verzendkosten te betalen.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je wilt een nieuwe bestelling op TD plaatsen?
Its a holo isnt it? Dan geen tc toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nageltjes nu, moet alleen nog even clean up doen en handjes insmeren want ze zijn beetje droog.
Dit is 1 laagje met basecoat, nog zonder topcoat. Lakje dekt goed!
[ afbeelding ]
Neeh maar omdat je zei 'nog geen topcoat' .. Dat kun je ook beter niet doen bij holo geloof ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is holo alleen is er met dit weer weinig van te zien![]()
zonnetje moet komen
Ik doe het wel altijd eigenlijk. Sommige holo's kunnen er inderdaad slecht tegen, maar er zijn er ook zat die het prima kunnen hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeh maar omdat je zei 'nog geen topcoat' .. Dat kun je ook beter niet doen bij holo geloof ik.
(Roep me terug als ik poep praat)
En dat is kort?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nageltjes nu, moet alleen nog even clean up doen en handjes insmeren want ze zijn beetje droog.
[ afbeelding ]
Dit is een prekortwiekpic?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zit dat zo, dank uquote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik doe het wel altijd eigenlijk. Sommige holo's kunnen er inderdaad slecht tegen, maar er zijn er ook zat die het prima kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |