En dat dus. Dat ding mag dan niet de modernste technieken bezitten waardoor 'ie op rails lijkt te rijden, maar onder controle houden op de openbare weg zou iedereen moeten kunnen. Dit is gewoon best wel triest en hij moet zich schamen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Overigens als je met zo een ouwe kutporsche al de macht over het stuur verliest dan mogen ze wmb per direct het rijbewijs invorderen. Komop zeg
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Overigens als je met zo een ouwe kutporsche al de macht over het stuur verliest dan mogen ze wmb per direct het rijbewijs invorderen. Komop zeg
Ik hoef me volgens mij uberhaupt nergens druk over te maken, tenzij ik met een waterpijp op de achterbank zat.quote:
Als jij met een waterpijp op de achterbank zat hoefde je je ook niet druk te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik hoef me volgens mij uberhaupt nergens druk over te maken, tenzij ik met een waterpijp op de achterbank zat.
Wat niet zo is.
Spiegeltje er uitgetrokken ook nogquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad, waar is de kentekenplaat? Goed opgemerkt!
ik hoopte eropquote:
Ooit een ouwe echte Porsche gereden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Jup en een nieuwe ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ooit een ouwe echte Porsche gereden?
Oh ik zie hem nu pasquote:
De schade kan ik me nog wel in vinden. Vervorming van het chassis waardoor het raam er nu heel los inzit en er daarom uitgehaald is, en de spiegel die sowieso al niet stevig was. Het is een oude Porsche.quote:
Paint bewaart geen exif data geloof ik. Resizen in paint en alles is weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Jup en een nieuwe ook.
Overigens ook apart dat de foto's 1.jpg en 2.jpg heten en er geen exif data in staat
Als je normaal rijd moet dat best onder controle te houden zijn.. me dunkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ooit een ouwe echte Porsche gereden?
Post eens de originele foto's die je vanmiddag gemaakt heb dan, en zeg van te voren even met welke telefoon of camera zodat we dat even kunnen controleren aan de hand van de exifquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef Repeat het volgende:
Aluhoedjes die denken dat iemand een kapotte auto zomaar ergens in de stad tegen een muur aanzet.
Ik zal het maar toegeven, hij is van papier mache. Groetjes van carnavalsvereniging de biermeters
Ook als je vol gas geeft. Komop zeg, we hebben het niet over een Veyron. Het gaat hier om een ouwe Porsche. Zo snel zijn die dingen nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef invine het volgende:
[..]
Als je normaal rijd moet dat best onder controle te houden zijn.. me dunkt.
ik heb 3min lachend ahcter mn bureau gezeten nadat ik dit las, thanksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef vosss het volgende:
Wat een gare kutporsche.
Jullie hebben puik werk geleverd door hem in de muur te parkeren, wat een lelijk kutding!!
Is onder controle te houden natuurlijk, maar een inschattingsfoutje straft hij hard af. Als die kont wil uitbreken houd je hem niet als onervaren bestuurder. Zeker niet op wat snelheid. En als je een patsertje bent met een Porsche van papa kan ik me voorstellen hoe dat gegaan is daar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef invine het volgende:
[..]
Als je normaal rijd moet dat best onder controle te houden zijn.. me dunkt.
Graag gedaan ketelbinkiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef zomermuis het volgende:
[..]
ik heb 3min lachend ahcter mn bureau gezeten nadat ik dit las, thanks
De motor ligt achter de achteras. Al het gewicht zit dus achter de aangedreven as. Stel je voor dat je die wielen aan het slippen krijgt door nèt wat te veel gas en dat het hele gewicht van de aandrijflijn mee gaat duwen die kant op. Dat gebeurt bij zo'n ouwe Porsche dus. Er zijn weinig auto's met de motor achterin (de meeste hebben een middenmotor, voor de achteras dus.).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook als je vol gas geeft. Komop zeg, we hebben het niet over een Veyron. Het gaat hier om een ouwe Porsche. Zo snel zijn die dingen nou ook weer niet.
Deze porsches staan juist bekend om hun tricky rijgedrag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Met zo`n reactie verlink je jezelf idd best welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef Repeat het volgende:
Aluhoedjes die denken dat iemand een kapotte auto zomaar ergens in de stad tegen een muur aanzet.
Ik zal het maar toegeven, hij is van papier mache. Groetjes van carnavalsvereniging de biermeters
Precies, een andere auto met motor achterin moest dat met deze truck oplossen:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De motor ligt achter de achteras. Al het gewicht zit dus achter de aangedreven as. Stel je voor dat je die wielen aan het slippen krijgt door nèt wat te veel gas en dat het hele gewicht van de aandrijflijn mee gaat duwen die kant op. Dat gebeurt bij zo'n ouwe Porsche dus. Er zijn weinig auto's met de motor achterin (de meeste hebben een middenmotor, voor de achteras dus.).
Ik weet dat ze daarom bekend staan. Dat weet iedereen die ook maar een beetje geïnteresseerd is in auto's en al helemaal als je eigen pa er 1 heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Deze porsches staan juist bekend om hun tricky rijgedrag.
Ik vind het een lelijk kutdingquote:En het is een geweldig mooie auto.
Ah, de expert spreekt. Zeg, de gemiddelde mens die een proefrit met een R8 maakt parkeert hem ook in de sloot, zie autoblog gemiddelde iedere maand wel een keer. Dan is een 964 altijd nog veel trickyer. Nee, niet voor een ervaren chauffeur, ja, wel voor een paar pikkies die in de auto van papa indruk willen maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef DS4 het volgende:
De 964 is helemaal niet zo tricky... Pure kletskoek. Ik heb er twee gehad en je moet gewoon bijzonder dwaas doen om er van de openbare weg mee af te vliegen als het droog is.
Dan kan ik niet anders concluderen dat tijdens die proefritten iemand zich als een malloot heeft gedragen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ah, de expert spreekt. Zeg, de gemiddelde mens die een proefrit met een R8 maakt parkeert hem ook in de sloot, zie autoblog gemiddelde iedere maand wel een keer.
Dat indruk maken is volgens mij een andere manier van zeggen "als een malloot".quote:Dan is een 964 altijd nog veel trickyer. Nee, niet voor een ervaren chauffeur, ja, wel voor een paar pikkies die in de auto van papa indruk willen maken.
Jammerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:34 schreef Repeat het volgende:
[insert rampenverhaal]
Voor de beeldvorming, ik zat dus bijna in die muur
Dood verwensingquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
Nee hoor, opgeruimd staat netjes. Nu nog Porsche1 in de kreukels
Dat zal best een pittig gesprek kunnen worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
De grootste zorg zal die vader zijn, als hij hoort wat zoonlief geflikt heeft.
Dat is ook een beetje een vreemde plaats voor een motor...quote:
Dit is de 21 ste eeuw.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef popolon het volgende:
Dispuutsgenoot.
Waren de hockeysticks nog heel?
weet zeker dat jij hem ook niet houd...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
om te lepelen in een kever?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:06 schreef T42 het volgende:
[..]
weet zeker dat jij hem ook niet houd...
deze auto staan bekend om het uitbreken.![]()
maare ik heb wel intresse in de motor en bak ts
daar valt niks meer aan te herbouwen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
word hij nog weer herbouwt of beland hij nu op het auto kerkhof?
Verkapte ban requestquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef popolon het volgende:
Dispuutsgenoot.
Waren de hockeysticks nog heel?
Neem aan dat die daar ook zit bij je merc?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een vreemde plaats voor een motor...
Ja, klopt!quote:
Zie je het al voor je.. dikke v8 op de achterbank van je mercedesquote:Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, klopt!
Daar heb ik nog een pittige brief over gestuurd naar Zuffenhausen. Nog geen antwoord...
Is ook enorm overdreven, van die grote stoelen. Gewoon twee kleintjes en je flikkert die 5 liter V8 zo achterin.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef invine het volgende:
Zie je het al voor je.. dikke v8 op de achterbank van je mercedes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |