En dat dus. Dat ding mag dan niet de modernste technieken bezitten waardoor 'ie op rails lijkt te rijden, maar onder controle houden op de openbare weg zou iedereen moeten kunnen. Dit is gewoon best wel triest en hij moet zich schamen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Overigens als je met zo een ouwe kutporsche al de macht over het stuur verliest dan mogen ze wmb per direct het rijbewijs invorderen. Komop zeg
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Overigens als je met zo een ouwe kutporsche al de macht over het stuur verliest dan mogen ze wmb per direct het rijbewijs invorderen. Komop zeg
Ik hoef me volgens mij uberhaupt nergens druk over te maken, tenzij ik met een waterpijp op de achterbank zat.quote:
Als jij met een waterpijp op de achterbank zat hoefde je je ook niet druk te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik hoef me volgens mij uberhaupt nergens druk over te maken, tenzij ik met een waterpijp op de achterbank zat.
Wat niet zo is.
Spiegeltje er uitgetrokken ook nogquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad, waar is de kentekenplaat? Goed opgemerkt!
ik hoopte eropquote:
Ooit een ouwe echte Porsche gereden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef vosss het volgende:
Jup en een nieuwe ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ooit een ouwe echte Porsche gereden?
Oh ik zie hem nu pasquote:
De schade kan ik me nog wel in vinden. Vervorming van het chassis waardoor het raam er nu heel los inzit en er daarom uitgehaald is, en de spiegel die sowieso al niet stevig was. Het is een oude Porsche.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |