Nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Maanzaadbrood x2 = Tonny heeft geen benen, en Silvia is dood.
Helaas geen 2.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
Heetstap sprong, heetstap sprong, twaalf Surinamers met een ingeklapte long
Heetstap sprong. Nieuwe sport?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
Heetstap sprong, heetstap sprong, twaalf Surinamers met een ingeklapte long
Ik dacht altijd dat het zo was: harrie heeft pianoles en silvia is dood.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Maanzaadbrood x2 = Tonny heeft geen benen, en Silvia is dood.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het zo was: harrie heeft pianoles en silvia is dood.
De engelse zijn ook goed
Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, huub wou op vakantie maar z'n auto was te klein.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef -SG- het volgende:
Snelkookpan, snel kookpan, vrouwen met een dikke kont daar houd ik niet zo van.
Huh ?quote:
Once, twice, triple Hans Teeeeeeuwen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
If there's something strange, in your neighborhood. Who ya gonna call?
Hans Teeuwen!!
Jij bent gewoon levenloos.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Mijn gemiddelde is tot een nieuw dieptepunt gestegen.
Oh, wacht. Dus minder diep dan eerst?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Mijn gemiddelde is tot een nieuw dieptepunt gestegen.
Paradox enzoquote:
Note +1.quote:
quote:
Fiets zag het leven niet meer zitten.quote:Oorzaak
Tussen Assen en Hoogeveen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Wat is slecht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn oefenexamens gaan allemaal slecht.
Duits een 5.0 (terwijl ik dacht dattie best wel goed gingquote:
Maar, je rekent net als eerst? Als je het niet weet, gewoon fout of nu doe je het uitgebreid?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Duits een 5.0 (terwijl ik dacht dattie best wel goed ging) en natuurkunde een 5.7 en een 4.7. Waarmee ik wel hoger dan een 5.5 sta. Maar toch. Beetje deprimerend.
Nee, ik reken nu wel goed. Behalve bij natuurkunde die 4.7 twee vragen want daar had ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar, je rekent net als eerst? Als je het niet weet, gewoon fout of nu doe je het uitgebreid?
Hmm. Ik snap je punt, maar als je boven de 5.5 blijft staan, what's the problemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik reken nu wel goed. Behalve bij natuurkunde die 4.7 twee vragen want daar had ik geen zin meer in.Maar dat had dan 4 punten gescheeld ofzo, dus dan had ik misschien een 5.1 gehad.
Morgen scheikunde-oefenexamen doen, beter gaat dat beter (whehehehe) anders flip ik echt.
Moeeee, de wedstrijd duurde 5 uur.quote:
Ja niet zoveel maar ik wil wel enige zekerheid hebben. Want als ik straks voor de 4 ga dan werkt dat niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap je punt, maar als je boven de 5.5 blijft staan, what's the problem?
Whut? Kon 't niet langer?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeeee, de wedstrijd duurde 5 uur.Ik hoop niet dat dat morgen ook zo is, want anders komen ze flink in de problemen enzo
![]()
Mijn gemiddeldes kwamen niet hoger dan een 6quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik reken nu wel goed. Behalve bij natuurkunde die 4.7 twee vragen want daar had ik geen zin meer in.Maar dat had dan 4 punten gescheeld ofzo, dus dan had ik misschien een 5.1 gehad.
Morgen scheikunde-oefenexamen doen, beter gaat dat beter (whehehehe) anders flip ik echt.
Hmm, ja zit wat in. Maargoed, als je slaagtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja niet zoveel maar ik wil wel enige zekerheid hebben. Want als ik straks voor de 4 ga dan werkt dat niet.En ik heb geen zin om mijn harde werk van de afgelopen 3 jaar te verneuken.
Ja huuu leuk man.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn gemiddeldes kwamen niet hoger dan een 6.
Ja klopt, maar blijft kut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, ja zit wat in. Maargoed, als je slaagt.
Zit niet te zeiken en te stressen. Het komt allemaal goed wil ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja huuu leuk man.
[..]
Ja klopt, maar blijft kut.
Hmhm, snap ik ook welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja huuu leuk man.
[..]
Ja klopt, maar blijft kut.
Ja echt, wtf. Eerste start, was met de mensen met een lichamelijke handicap... startschot werkte nietquote:
Ja ik een 4.3 maar muh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, snap ik ook wel. Ik mag op een vak na, alles onder de vijf halen en dan slaag ik nog
.
Dat kan je best op een aardigere manier zeggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken en te stressen. Het komt allemaal goed wil ik zeggen.
Ze pasten zich aan aan de zwemmers.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja echt, wtf. Eerste start, was met de mensen met een lichamelijke handicap... startschot werkte nietNou, eerste programma afgewerkt, ik was klaar, programma 2 ging prima. Daarna weer de meisjes, ze begonnen weer met de gehandicapten, doet dat ding het weer niet
Weer 10 minuten kwijt. En die prijsuitreikingen duurden ook weer verrekte lang.
Kan ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik een 4.3 maar muh.Ik ga wel slapen.
[..]
Mja, eigenlijk horen ze niet tegelijk met ons te zwemmen. Maar dit was de Paralympische Ploeg, en die moesten limieten zwemmen voor de WK. Dat zouden ze een paar weken terug in Engeland doen, maar toen hing die aswolk daar en ging dat niet doorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze pasten zich aan aan de zwemmers.
Maar dat duurt dan lekker lang ja.
Handig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk horen ze niet tegelijk met ons te zwemmen. Maar dit was de Paralympische Ploeg, en die moesten limieten zwemmen voor de WK. Dat zouden ze een paar weken terug in Engeland doen, maar toen hing die aswolk daar en ging dat niet door
Trustenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I hooope so. Nu slapen ofzo. Ciao.
Ochtendprograma: Half 10 inzwemmen/warming up 10.00u beginnen.quote:
Pff, succes!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ochtendprograma: Half 10 inzwemmen/warming up 10.00u beginnen.
Middagprogramma: Half 3 inzwemmen/warming up 15.00u beginnen
en zondag weer.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:31 schreef Arcee het volgende:
Maandcijfers voor mei 2010 na de eerste 2 weken
001 04192 iBenny
002 03610 Zeroku
003 03199 Marlalala
004 03115 Japsnars
005 03011 Kally
006 02881 wolvendagen
007 02782 charmed_angel
008 02650 DeLuna
009 02638 Potloodvis
010 02603 DevilsWhore
011 02308 D.
012 02303 Penisbaard
013 02279 Good.vs.Evil
014 01976 The_Chosen_1
015 01812 Otis2.0
016 01776 RaXz
017 01625 mstr
018 01614 Greys
019 01606 Skylark.
020 01595 Graseter
021 01581 vosss
022 01520 Mexicaantje.
023 01517 DiegoArmandoMaradona
024 01490 WillFerrell
025 01486 Chai
Trustenquote:
Ja...quote:
Op de vrijdagavond?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja...
Ok....
Net ff 2 bezwaarschriften in elkaar geflanst
Ja nou... Op dit soort momentjes heb ik stom genoeg veel concentratiequote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja nou... Op dit soort momentjes heb ik stom genoeg veel concentratie
Overdag ben ik aan het flierefluiten, ga ik dingen kopen, ga ik opruimen schoonmaken autorijden naar de kermis langs vrienden of lamballen.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Overdag ben ik aan het flierefluiten, ga ik dingen kopen, ga ik opruimen schoonmaken autorijden naar de kermis langs vrienden of lamballen.
Trapauto?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
2 uur gedaan om met de auto van Ermelo naar H'wijk te komen![]()
![]()
Coming troughquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:59 schreef donroyco het volgende:
COMING THROUGH, COMING THROUGH...
[ afbeelding ]
Leuk nummerquote:
Sla hun bek dicht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
Kutmensen hier die z'n bek niet dicht kunnen houden.
PICSquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Net een oma fiets gescoord voor 20 euro.
Hier ook. Wat zal ik straks eens frituren koken.quote:
Geen pics hij is een beetje verroest en heeft geen slot maar je kan wel raden waar hij vandaan komtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
PICS
[..]
Hier ook. Wat zal ik straks eens frituren koken.
Ja, ik heb al twee dagen vreten uit de frietpanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
PICS
[..]
Hier ook. Wat zal ik straks eens frituren koken.
Ik heb ook totaal geen honger en dan biedt iemand aan om hier te komen eten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik heb al twee dagen vreten uit de frietpan. Dus kijk wel wat ik dadelijk eet.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
2 uur gedaan om met de auto van Ermelo naar H'wijk te komen![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
Ik ga een avondje gezelligheid om me heen hebben
Moet jij niet in het water liggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:23 schreef DeLuna het volgende:
Het moet wel heel rustig zijn geweest hier, topic is nog niet dicht
En, gewinnt?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge, tis al klaarMorgen weer een dag.
Netjesquote:
Welke versiequote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:19 schreef Schieganger het volgende:
En dat was de cremate.... moest om 8:15 al bij het uitvaartcentrum zijn om de kist te dragen.
Krijgt me opa het nog voor elkaar me een laatste keer vroeg uit me nes tte krijgen en aan het werk te zetten
Rocky.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
En heeft er iemand al eens moeten kotsen omdat je te hard gesport hebt?
Ik heb maar gewoon het bovenste shirt gepakt.. Anders was ik ook gaan twijfelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:47 schreef -SG- het volgende:
Hell, lijk wel een wijf. Weet niet wat ik aan moet doen.
Een overhemd doet het altijd wel goed. En nu wegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon het bovenste shirt gepakt.. Anders was ik ook gaan twijfelen
quote:
quote:
Muziek, drugs, seks. Genoeg. Sommige jongens. Gewoon lekkerrrrrr. In het algemeen. Zoals je het wilt opvatten.quote:
Oh. Ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Muziek, drugs, seks. Genoeg. Sommige jongens. Gewoon lekkerrrrrr. In het algemeen. Zoals je het wilt opvatten.
Voicst is leuk man!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Ja.
Tering ik verveel me dood en ik zit koekjes te eten wat ik niet moet doen. En ik luister Voicst.
Hmmmm wie is het?quote:
Go Back To The Zoo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voicst is leuk man!
Ik was donderdag naar Go Back To The Zoo hier in Zutphen, kende maar twee nummers maar die zijn goeeeeed. Ga het luisteren, echt superleuk, ook live.
[..]
Hmmmm wie is het?
Je moet vet hebben om in spieren om te zettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht me om met gewichten te beginnen en die onzin. Spiermassa = gewicht.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind hem op die foto niet heel geweldig. Maar ik zie wel wat je er in kan zien denk ik.
Je gebruikt je vet pas als al je andere energiereserves op zijn?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet vet hebben om in spieren om te zetten.
Ja, maar als jij niet veel vet aan je lichaam hebt zitten kan jij trainen wat je wil, maar blijf je een gespierde spijker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je gebruikt je vet pas als al je andere energiereserves op zijn?
Ik heb geen tijd meer om te sporten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar als jij niet veel vet aan je lichaam hebt zitten kan jij trainen wat je wil, maar blijf je een gespierde spijker.
Laatste tijd ga ik ook minder, merk ik. Eerst echt iedere dag na school, maar nu ga ik niet naar school dus ook heel wat minder sporten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om te sporten.Ben alweer langer dan een maand niet in de sportschool geweest (afgezien van dat ik geen geld op m'n rekening had en ik het dus contant moest gaan betalen). Beetje jammer, van die examens enzo. Ik was net zo goed bezig.
Ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
*sopsopsopsopsopsopsopsopsopsopsopsopsopsop*
JAAAAAAAAAA!!!!quote:
Dat vinden heel veel mensen.quote:
Ik heb gewoon geen zin om moe te worden zegmaar daardoor waardoor ik weer minder kan leren. En als ik moe ben van het leren heb ik geen zin om nauwelijks te kunnen sporten dus dan ga ik ook niet. Wat echt dom is eigenlijk want ik heb dan wel lichaamsbeweging, maar ik beul mezelf altijd af daar en als ik moe ben merk ik dat zoooo erg en ik kan daar echt niet tegen. Dus dan maar helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatste tijd ga ik ook minder, merk ik. Eerst echt iedere dag na school, maar nu ga ik niet naar school dus ook heel wat minder sporten.
Jaaaa woooow ik ook!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat vinden heel veel mensen.Ik heb iets met sterke kaaklijnen, I guess.
Hmmquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om moe te worden zegmaar daardoor waardoor ik weer minder kan leren. En als ik moe ben van het leren heb ik geen zin om nauwelijks te kunnen sporten dus dan ga ik ook niet. Wat echt dom is eigenlijk want ik heb dan wel lichaamsbeweging, maar ik beul mezelf altijd af daar en als ik moe ben merk ik dat zoooo erg en ik kan daar echt niet tegen. Dus dan maar helemaal niet.
Haha, in de serie is die ander juist de badguy.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa woooow ik ook!En en en badguy uitstraling oh my goshhhh.
Mijne zit echt op vijf minuten afstand maarja wat HJ zegt en wat ik dus zei.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Dat heb ik niet, maar ik moet een halfuur fietsen voor ik er ben. Dus heb dat abo opgezegd, en na de vakantie hier op vijf minuten afstand maar eens kijken.
Post eens wat meer van jouw smaak.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, in de serie is die ander juist de badguy.Maar iedereen vindt altijd dudes lelijk die ik sexy vind.
Boh, even zoekuh heur.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijne zit echt op vijf minuten afstand maarja wat HJ zegt en wat ik dus zei.Geen tijd en als wel dan geen zin ofzo.
[..]
Post eens wat meer van jouw smaak.
Ja, scheelt ook dat ik (nog) niet werkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijne zit echt op vijf minuten afstand maarja wat HJ zegt en wat ik dus zei.Geen tijd en als wel dan geen zin ofzo.
[..]
Post eens wat meer van jouw smaak.
Mja idd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, scheelt ook dat ik (nog) niet werk.
Werk.quote:
Die is uit Toyboy.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
WOOOOW die foto van Ashton Kutcher my gosshhhh. Hij is echt fucking hot hè. Tering.
Bohh.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werk.HAHA, daarom heb ik nooit tijd. Maandag en dinsdag van 9 tot half 6 ofzo school en huiswerk maken, woensdag en donderdag inruimen voor huiswerk, vrijdag 9 tot 4 stage, 6 tot 2 werken, zaterdag 11 tot half 7 werken, eten, leuke dingetjes doen met vrienden/vriendje, zondag werken half 1 tot half 7, eten en keihard door naar Mark en dan is het alweer 11 uur.
Dat sjaaltjequote:
quote:
Hulloquote:
Dat is Sylar van Heroes! Als je dat iets zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die middelste vind ik dan weer niets.
Eerst werkte ik donderdags ook nog van 6 tot 12.quote:
Ja, dan zou ik ook geen tijd hebben om te sportenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is Sylar van Heroes! Als je dat iets zegt.
[..]
Eerst werkte ik donderdags ook nog van 6 tot 12.En vakanties bijna iedere dag.
Ik ken Heroes wel van een ver verleden toen een vriendin van me me dat per se wilde laten zien en ik 1000 afleveringen in één dag heb gekeken. Maar ik kan hem me niet herinneren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is Sylar van Heroes! Als je dat iets zegt.
[..]
Eerst werkte ik donderdags ook nog van 6 tot 12.En vakanties bijna iedere dag.
Doe een leuk liedjequote:
JA IK WEET HET!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
MARTIJN! Jou heb ik lang niet gezien.
M'n liedjes zijn opquote:
Ik sport op mijn werk. Horeca ftw.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook geen tijd hebben om te sporten.
Do Wah Doo is echt leuk hè.quote:
De vorige keer dat ik een suggestie deed, kwam je met wat gepingelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA IK WEET HET!![]()
![]()
[..]
M'n liedjes zijn op
Jamaar nu lig ik op m'n bedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik een suggestie deed, kwam je met wat gepingel.
Bummerquote:
Pierre Windquote:
tuuk !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd je nog van me?
[..]
Jawel alleen ik luister hem nooit.Alleen op de radio.
Dat bedoel ik dusquote:
Ik ook niet. : ')quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd je nog van me?
[..]
Jawel alleen ik luister hem nooit.Alleen op de radio.
Die gozer maakt echt misbruik van zijn aandoeningquote:
Omdat dat toevallig zo was.quote:
I would say so! Nu weg doei!quote:
Gewoon kwestie van gezellige dag en leuk aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat dat toevallig zo was.Moet je maar verkleindinges hebben.
[..]
I would say so! Nu weg doei!
Wat veur?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag eindelijk mijn t-shirt binnengekregen. Pffff, duurde ook een maand
Ik ben om half 3 eens gaan slapen. Maar nu vergeet ik dat ik eigenlijk nog wel wat moet doen vandaag + het feit dat morgen de wekker om 7 uur gaat.quote:
Dat krijg je met al die rare dagen en weken.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben om half 3 eens gaan slapen. Maar nu vergeet ik dat ik eigenlijk nog wel wat moet doen vandaag + het feit dat morgen de wekker om 7 uur gaat.Mijn ritme is stuk..
Ontzettend veel vrije dagen ook buiten het feit dat die dagen en weken toch al zo vreemd liggen. Volgende week dinsdag ochtend alleen een hoorcollege, woensdag ook 's ochtends en dan pas om half 1 weer tot half 7quote:Op zondag 16 mei 2010 10:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die rare dagen en weken.
Ja, dan gaat je hele eet/slaap ritme naar de klote toe, ik heb er zelf ook last van.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontzettend veel vrije dagen ook buiten het feit dat die dagen en weken toch al zo vreemd liggen. Volgende week dinsdag ochtend alleen een hoorcollege, woensdag ook 's ochtends en dan pas om half 1 weer tot half 7. Donderdag hetzelfde gedonder.
eet sowieso dinsdag en vrijdag avond niet mee omdat ik moet werken van 5 tot kwart over 8quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je hele eet/slaap ritme naar de klote toe, ik heb er zelf ook last van.
Wtfquote:Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef Renesite het volgende:
Kamer opruimen![]()
En dan ook echt ALLES
Hierbij de vondsten:
- Sleutelbos + usbstick (aan de sleutelbos)
- 2 fijne parker pennen(die dunne parkerpennen zijn goddelijk
)
- 6 pakjes kauwgum
- Een staatslot
- 2 pasjes van diverse kledingwinkels
- bandendruk meter
- en dit:
[ afbeelding ]
Let's get dirty!
(toegegeven, veel stond al voor 't zicht, maar een aantal dingen kwamen toch boven water)
Kamer is weer spik en span.quote:
Ik had graag gewildquote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, had het ook liever niet gehad.
Maar kan 't geld wel gebruiken.
Oud!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
Marrrkkk
[ afbeelding ]
So i herd you liek bewbs
quote:
Forum Opties | |
---|---|