Nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Maanzaadbrood x2 = Tonny heeft geen benen, en Silvia is dood.
Helaas geen 2.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
Heetstap sprong, heetstap sprong, twaalf Surinamers met een ingeklapte long
Heetstap sprong. Nieuwe sport?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
Heetstap sprong, heetstap sprong, twaalf Surinamers met een ingeklapte long
Ik dacht altijd dat het zo was: harrie heeft pianoles en silvia is dood.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Maanzaadbrood x2 = Tonny heeft geen benen, en Silvia is dood.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het zo was: harrie heeft pianoles en silvia is dood.
De engelse zijn ook goed
Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, huub wou op vakantie maar z'n auto was te klein.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef -SG- het volgende:
Snelkookpan, snel kookpan, vrouwen met een dikke kont daar houd ik niet zo van.
Huh ?quote:
Once, twice, triple Hans Teeeeeeuwen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
If there's something strange, in your neighborhood. Who ya gonna call?
Hans Teeuwen!!
Jij bent gewoon levenloos.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Mijn gemiddelde is tot een nieuw dieptepunt gestegen.
Oh, wacht. Dus minder diep dan eerst?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Mijn gemiddelde is tot een nieuw dieptepunt gestegen.
Paradox enzoquote:
Note +1.quote:
quote:
Fiets zag het leven niet meer zitten.quote:Oorzaak
Tussen Assen en Hoogeveen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Wat is slecht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn oefenexamens gaan allemaal slecht.
Duits een 5.0 (terwijl ik dacht dattie best wel goed gingquote:
Maar, je rekent net als eerst? Als je het niet weet, gewoon fout of nu doe je het uitgebreid?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Duits een 5.0 (terwijl ik dacht dattie best wel goed ging) en natuurkunde een 5.7 en een 4.7. Waarmee ik wel hoger dan een 5.5 sta. Maar toch. Beetje deprimerend.
Nee, ik reken nu wel goed. Behalve bij natuurkunde die 4.7 twee vragen want daar had ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar, je rekent net als eerst? Als je het niet weet, gewoon fout of nu doe je het uitgebreid?
Hmm. Ik snap je punt, maar als je boven de 5.5 blijft staan, what's the problemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik reken nu wel goed. Behalve bij natuurkunde die 4.7 twee vragen want daar had ik geen zin meer in.Maar dat had dan 4 punten gescheeld ofzo, dus dan had ik misschien een 5.1 gehad.
Morgen scheikunde-oefenexamen doen, beter gaat dat beter (whehehehe) anders flip ik echt.
Moeeee, de wedstrijd duurde 5 uur.quote:
Ja niet zoveel maar ik wil wel enige zekerheid hebben. Want als ik straks voor de 4 ga dan werkt dat niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap je punt, maar als je boven de 5.5 blijft staan, what's the problem?
Whut? Kon 't niet langer?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeeee, de wedstrijd duurde 5 uur.Ik hoop niet dat dat morgen ook zo is, want anders komen ze flink in de problemen enzo
![]()
Mijn gemiddeldes kwamen niet hoger dan een 6quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik reken nu wel goed. Behalve bij natuurkunde die 4.7 twee vragen want daar had ik geen zin meer in.Maar dat had dan 4 punten gescheeld ofzo, dus dan had ik misschien een 5.1 gehad.
Morgen scheikunde-oefenexamen doen, beter gaat dat beter (whehehehe) anders flip ik echt.
Hmm, ja zit wat in. Maargoed, als je slaagtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja niet zoveel maar ik wil wel enige zekerheid hebben. Want als ik straks voor de 4 ga dan werkt dat niet.En ik heb geen zin om mijn harde werk van de afgelopen 3 jaar te verneuken.
Ja huuu leuk man.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn gemiddeldes kwamen niet hoger dan een 6.
Ja klopt, maar blijft kut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, ja zit wat in. Maargoed, als je slaagt.
Zit niet te zeiken en te stressen. Het komt allemaal goed wil ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja huuu leuk man.
[..]
Ja klopt, maar blijft kut.
Hmhm, snap ik ook welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja huuu leuk man.
[..]
Ja klopt, maar blijft kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |