dat was de hint geweestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:27 schreef Neleos het volgende:
En ook nog eens de beste beffer van Vlaanderen.
Welke berg?quote:Dein Rhenen, in de Nederlandse provincie Utrecht, is een 52 meter hoge heuvel die de zuidoostelijke punt vormt van de Utrechtse Heuvelrug, een stuwwal. Door zijn strategische ligging met zicht op de Nederrijn en op de Betuwe is deze heuvel historisch van groot belang.
Stand # 1962:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:30 schreef Yankee het volgende:
grebbeberg?
positie ook, voor de linksbackpositie zijn niet zoveel alternatievenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:37 schreef slaveloos het volgende:
ohh ik had Anita bij de afvallers verwacht (blijkbaar is de club toch wel erg belangrijk)
Misschien, maar verdedigend is er ook niet heel veel goede keus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:37 schreef slaveloos het volgende:
ohh ik had Anita bij de afvallers verwacht (blijkbaar is de club toch wel erg belangrijk)
Ja, vind hem ook (nog) niet geschikt voor Oranje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:37 schreef slaveloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand # 1962:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Burnett het volgende:
arcade fire
Stand # 1962:quote:
Stand # 1962:quote:
Mooi, die hint hoef ik ook niet meer te bedenkenquote:
Stand # 1962:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:13 schreef Terpentin07 het volgende:
lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |