Het zegt genoeg dat je partijen als PvdD en de Piratenpartij aanhangt...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf meer moeite met mensen die maar op een partij stemmen omdat ze altijd al deden. Ik neem de moeite om alle programma's door te lezen en debatten te volgen en baseer daar mijn stem op. Dat jij het er niet mee eens bent heeft niets met vrouwen en stemrecht te maken.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je partijen als PvdD en de Piratenpartij aanhangt...
Die mogen niet op fok van het eo filterquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef LXIV het volgende:
Opmerkelijk dat nog steeds niemand op het CDA gestemd heeft!
als je CDA PVV en SP hoog hebt staan dan ben je iig conservatief, dat kan je conclusie dan zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:34 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik weet het nog niet. Voor het eerst in jaren. Daarom heb ik eerst maar eens de Stemwijzer gedaan.
Daar kwam uit: PVV, Lijst 17 en Heel NL als best passende partijen.
De drie grootste van de grootste zijn: PVV, CDA en SP.
Ik heb dus iedereen meegenomen in mijn keuze. Zeker omdat er plaatselijk ook een nieuwe partij uitkwam. Waar ik uiteindelijk ook op gestemd heb.
Vaag ook dat ik links, midden en rechts in mijn top heb staan.![]()
Ik ga nu alle debatten volgen en wat verkiezingsprogramma's lezen. Als ik mijn keuze weet stem ik pas op deze poll.
Piratenpartij staat bijna bij iedereen het laagste omdat de stemwijzer iets raars doet; ze gaan niet om met neutraliteit. Grote kans dat deze dus onterecht helemaal onderaan stond. Ik zou kijken of je het wel eens of oneens bent met de stellingen waar de piratenpartij niet neutraal over is.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Bij mij scoorden de Piratenpartij, D66 en SGP het laagste.
Nog meer mensen met stemwijzer uitslagen? Of een leuke om te maken voor alle twijfelaars onder ons (zoals ik)?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef Foundation het volgende:
Ik ben pas 18 geworden dus ik mag stemmen, maar ik weet niet eens waarop ik denk ik stem wel niet hoef ik ook niet naar die stemlocatie . hehe
Ondertussen 3 stemmen, van de 277.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef LXIV het volgende:
Opmerkelijk dat nog steeds niemand op het CDA gestemd heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:PVV
Waar de D66-kiezer zich nog veilig voelt in z'n woonwijk, geldt dat absoluut niet voor de PVV-stemmer. Mensen die een voorkeur hebben voor de partij van Geert Wilders zijn volgens het opgestelde profiel vooral mannen ouder dan 35 jaar die relatief vaak werkloos of werkzoekend zijn of in de bijstand zitten. Bovendien is de PPV-kiezer verhoudingsgewijs erg vaak arbeidsongeschikt. Daarnaast voelen de PVV'ers zich niet bepaald Europeaan en vertonen ze weinig interesse in andere culturen en landen.
Van dat type hangen er hier nogal wat rond inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef OldJeller het volgende:
Frappant. Zijn er zoveel van dit soort users op FOK!?
[..]
[ afbeelding ]
Zie Kiezersprofielen van de 8 grootste partijen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |