Nogmaals ga eens in op de inhoud in plaats van de boodschapperquote:Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op elk economisch programma is wel iets aan te merken. Daarbij is het CPB wel de laatste die daar iets over moet zeggen na hun blunders de afgelopen jaren.
[..]
Het beleid van Cohen bleek zeker succesvol in Amsterdam en ook als Staatssecretaris heeft hij goed werk verricht. Dat heeft Opstelten zeker niet veel beter gedaanquote:Daar denken heel veel mensen toch echt anders overAls we weer eens een rubberen ruggegraat nodig hebben, bellen we Job wel. Tot dan mag wat mij betreft Opstelten het doen.
Ja, omdat er één een pollvern**kend scriptje laat draaien zullen ze inderdaad állemaal kansloos zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat PVDA-ers kansloze gasten zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef TheDutchHero het volgende:
VVD +1.
Fred Teevenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:01 schreef Jac0bus het volgende:
VVD. Helder programma, uitstekende politici. Mijn stem hebben ze (opnieuw)
Het CDA daarintegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef TheDutchHero het volgende:
Volgens mij doet VVD het goed op Fok!
Beide willen stufi omzetten in een leenstelsel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:54 schreef Burakius het volgende:
Ik twijfel tussen VVD en PVDA. Ik wil mijn stufi niet kwijt
Klopt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Beide willen stufi omzetten in een leenstelsel.
Die haalden het weer ergens vandaan, volle mep collegegeld na vier jaar volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt!
Het CDA wil de stufi geloof ik wel houden.. Of niet?
Niet alleen op Fok!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef TheDutchHero het volgende:
Volgens mij doet VVD het goed op Fok!
Vrouwen en stemrechtquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik twijfel tussen de PvdD en de Piratenpartij.
Doe niet zo denigrerend!quote:
Hoe bedoel je dat?quote:
Ach, ik heb zelf meer moeite met mensen die maar op een partij stemmen omdat ze altijd al deden. Ik neem de moeite om alle programma's door te lezen en debatten te volgen en baseer daar mijn stem op. Dat jij het er niet mee eens bent heeft niets met vrouwen en stemrecht te maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |