Het is met een 'g'.quote:
allebijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Foundation het volgende:
Maar mensen lul niet nieuwschierig is ook goed! kan allebij geloof ik.
mensen niet mij onzeker maken dat is fouten zaken doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Foundation het volgende:
Hup terug naar de kleuterschoolquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Foundation het volgende:
Ja, ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Foundation het volgende:
Hack?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
mensen niet mij onzeker maken dat is fouten zaken doen.
Ik dacht al wat the hack moet ik fout hebben gedaan.
niet mij fouten dingen wijs maken Dat zijn geen zakuh he?
TS verveelt zich.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef nattermann het volgende:
TS is nieuwschierig naar de reacties van de FOK!kers
Als je op google nieuwschierig typt staat er niet dat het fout is dus dus dus dusquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
mensen niet mij onzeker maken dat is fouten zaken doen.
Ik dacht al wat the hack moet ik fout hebben gedaan.
niet mij fouten dingen wijs maken Dat zijn geen zakuh he?
Oké, je bent een troll...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
Als je op google nieuwschierig typt staat er niet dat het fout is dus dus dus dus
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
Als je op google nieuwschierig typt staat er niet dat het fout is dus dus dus dus
allebij is toch goed geschreven ?quote:
Ik weet niet welke google jij gebruikt, maar de mijne zegt iets andersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
quote:Je hebt gezocht op het woord: nieuwschierig
Het is verkeerd gespeld of het staat niet in dit gratis woordenboek Nederlands.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef zovty het volgende:
HALLO MOEDER VAN xthexonlyxone. UW DOCHTER POSEERT NAAKT OP INTERNET VOOR GELD VAN VIEZE OUWE MANNETJES ALS U EVEN NIET KIJKT!!!!
hahaha genaaiddddddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Je hebt je koptelefoon op, keiharde rock, je rukt je erbij af, en als je uithijgend je koptelefoon afzet zie je op je nachtkastje een dampende kop thee staan.
Lolwut (genius xD )quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Je hebt je koptelefoon op, keiharde rock, je rukt je erbij af, en als je uithijgend je koptelefoon afzet zie je op je nachtkastje een dampende kop thee staan.
Dat blijkt xD xD xD -_-quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef TimUchiha het volgende:
[..]
ik ben geen n00b... ik ben gewoon... nieuw xD
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Ts is lekker en moeders is bang voor dochterlief+gangbang met 10 antillianen?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Nééééééé geen gangbang ze is van MIJ !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ts is lekker en moeders is bang voor dochterlief+gangbang met 10 antillianen?
zeg dan gelijk onbetaalbaar...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Foundation het volgende:
[..]
Nééééééé geen gangbang ze is van MIJ !
Afblijven ze is 1000000000000000000000000000000000 millllllion dollars waaaaard.
( onbetaalbaar dus )![]()
lol fap much?:Pquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
nee me moeder is een zeikerd. ze zit me altijd op te hoogte te houden van de gevaren zelf op internet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ts is lekker en moeders is bang voor dochterlief+gangbang met 10 antillianen?
Dat komt door de vertrutting van de maatschappij. De overheid en het nieuws vertellen je wel waar je voor moet oppassen ind e wereld. Zij stemt zeker CDA?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef xthexonlyxone het volgende:
Kijk uit ze kunnen zich veel anders voordoen via internet dan ze in het echt zijn kijk maar naar het nieuws.
![]()
quote:Pas zei ik tegen me zusje wowwww die jongen was echt knap.
zegt ze het was toch geen marrokaan. zeg ik jawel.
nee ik zat op een school met veel van hun, maar van die school ben ik nu af.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef robber57 het volgende:
TS zit met der tetten bloot op msn naar mocros te lonken![]()
Draai hem is even de goede richting opquote:
Oh ik snap het al!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Foundation het volgende:
[..]
Draai hem is even de goede richting op
nee alleen kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef robber57 het volgende:
OK:
TS zit met der tetten bloot op msn naar 2 mocros te lonken
hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Foundation het volgende:
[..]
Oh ik snap het al!
het is zelfmoord Questie
Backfire topicquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Foundation het volgende:
[..]
Oh ik snap het al!
het is zelfmoord Questie
neehee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Backfire topic
Tevens bestaan die pistolen gewoon echt
[ afbeelding ]
ieuw jij bent vies!quote:
Dat is dan geen milf, misschien een mylf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
oke dan , begin dan maar eens eerst met je eigen moeder
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef Foundation het volgende:
[..]
ieuw jij bent vies!
Zeker eng zegggggggggg FREAK
Vmbo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef xthexonlyxone het volgende:
Mensen maken een soort van topic over me aan en ik de baas em zelf kan niet eens reageren voor et slotje.
Dat is toch ronduit schandaling.![]()
dan maar hier.
Dus ben je dom. wat is ..?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
Vmbo-t en inmiddels al een diploma van het..
Duszzzzzzzzzzzzzzzzz
Jawel, want je bent dom en je irriteert mij met je onlogische woordenschijt, denk dat meerdere gebruikers het niet leuk vinden. Tevens heeft je moeder groot gelijk en moet je vader zijn riem voor meerdere dingen gaan gebruiken behalve zijn h&m broek aan zn kont laten hangen.quote:
ik zeg mijn vader wel dat die eens bij jou met zn riem moet langskomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Jawel, want je bent dom en je irriteert mij met je onlogische woordenschijt, denk dat meerdere gebruikers het niet leuk vinden. Tevens heeft je moeder groot gelijk en moet je vader zijn riem voor meerdere dingen gaan gebruiken behalve zijn h&m broek aan zn kont laten hangen.
Het is TS vergeven mits foto's.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
denk dat meerdere gebruikers het niet leuk vinden.
ik heb geen disleksiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef drumminggod het volgende:
TS heeft een beetje disleksie. Maar dadt gaadttddtt vanzelf over als je meer leesdt
disleksiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
TS is géén 12 en noemt géén msn prive. Je moest eens niet weten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef Snaavel het volgende:
Ts is 12 en noemt msn prive..je moest is weten
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:23 schreef drumminggod het volgende:
[..]
disleksieTrolltopique, snap dat dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check 5x je spelling voordat je iets op Fok! plaatst. 1 typfout en alle levenloze nerdjes gaan je dubbel en dubbel uitlachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
TS is géén 12 en noemt géén msn prive. Je moest eens niet weten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
TS is géén 12 en noemt msn niet prive. Je moest eens weten.
...moest IS wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef Snaavel het volgende:
Ts is 12 en noemt msn prive..je moest is weten
Klacht: jouw beheersing van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef xthexonlyxone het volgende:
Moeders die komen kijken wat je aan doen bent is toch verschrikkelijk...
Voorbeelden:
Als je met vriendinnen praat. Altijd er tussen komen en zeggen wie wat waar wanneer hoe??.
als je zit te computeren achter je komen staan met de itentie om zogenaamd de gordijnen dicht te doen.
Maar stiekum gewoon niet wille toegeven dat ze komen nieuwschierigen.
Vragen met wie je op msn praat als ze dat geluid horen van msn.
Altijd wel op hun hoede.
heb je hier ook last van? zijn ze niet irritant??
wie is dat in je avatar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef Aylin het volgende:
[..]
Klacht: jouw beheersing van de Nederlandse taal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |