Dat is dan geen milf, misschien een mylf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
oke dan , begin dan maar eens eerst met je eigen moeder
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef Foundation het volgende:
[..]
ieuw jij bent vies!
Zeker eng zegggggggggg FREAK
Vmbo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef xthexonlyxone het volgende:
Mensen maken een soort van topic over me aan en ik de baas em zelf kan niet eens reageren voor et slotje.
Dat is toch ronduit schandaling.![]()
dan maar hier.
Dus ben je dom. wat is ..?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
Vmbo-t en inmiddels al een diploma van het..
Duszzzzzzzzzzzzzzzzz
Jawel, want je bent dom en je irriteert mij met je onlogische woordenschijt, denk dat meerdere gebruikers het niet leuk vinden. Tevens heeft je moeder groot gelijk en moet je vader zijn riem voor meerdere dingen gaan gebruiken behalve zijn h&m broek aan zn kont laten hangen.quote:
ik zeg mijn vader wel dat die eens bij jou met zn riem moet langskomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Jawel, want je bent dom en je irriteert mij met je onlogische woordenschijt, denk dat meerdere gebruikers het niet leuk vinden. Tevens heeft je moeder groot gelijk en moet je vader zijn riem voor meerdere dingen gaan gebruiken behalve zijn h&m broek aan zn kont laten hangen.
Het is TS vergeven mits foto's.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
denk dat meerdere gebruikers het niet leuk vinden.
ik heb geen disleksiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef drumminggod het volgende:
TS heeft een beetje disleksie. Maar dadt gaadttddtt vanzelf over als je meer leesdt
disleksiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
TS is géén 12 en noemt géén msn prive. Je moest eens niet weten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef Snaavel het volgende:
Ts is 12 en noemt msn prive..je moest is weten
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:23 schreef drumminggod het volgende:
[..]
disleksieTrolltopique, snap dat dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check 5x je spelling voordat je iets op Fok! plaatst. 1 typfout en alle levenloze nerdjes gaan je dubbel en dubbel uitlachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
TS is géén 12 en noemt géén msn prive. Je moest eens niet weten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
TS is géén 12 en noemt msn niet prive. Je moest eens weten.
...moest IS wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef Snaavel het volgende:
Ts is 12 en noemt msn prive..je moest is weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |