Hack?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
mensen niet mij onzeker maken dat is fouten zaken doen.
Ik dacht al wat the hack moet ik fout hebben gedaan.
niet mij fouten dingen wijs maken Dat zijn geen zakuh he?
TS verveelt zich.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef nattermann het volgende:
TS is nieuwschierig naar de reacties van de FOK!kers
Als je op google nieuwschierig typt staat er niet dat het fout is dus dus dus dusquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
mensen niet mij onzeker maken dat is fouten zaken doen.
Ik dacht al wat the hack moet ik fout hebben gedaan.
niet mij fouten dingen wijs maken Dat zijn geen zakuh he?
Oké, je bent een troll...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
Als je op google nieuwschierig typt staat er niet dat het fout is dus dus dus dus
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
Als je op google nieuwschierig typt staat er niet dat het fout is dus dus dus dus
allebij is toch goed geschreven ?quote:
Ik weet niet welke google jij gebruikt, maar de mijne zegt iets andersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Foundation het volgende:
[..]
quote:Je hebt gezocht op het woord: nieuwschierig
Het is verkeerd gespeld of het staat niet in dit gratis woordenboek Nederlands.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef zovty het volgende:
HALLO MOEDER VAN xthexonlyxone. UW DOCHTER POSEERT NAAKT OP INTERNET VOOR GELD VAN VIEZE OUWE MANNETJES ALS U EVEN NIET KIJKT!!!!
hahaha genaaiddddddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Je hebt je koptelefoon op, keiharde rock, je rukt je erbij af, en als je uithijgend je koptelefoon afzet zie je op je nachtkastje een dampende kop thee staan.
Lolwut (genius xD )quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Je hebt je koptelefoon op, keiharde rock, je rukt je erbij af, en als je uithijgend je koptelefoon afzet zie je op je nachtkastje een dampende kop thee staan.
Dat blijkt xD xD xD -_-quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef TimUchiha het volgende:
[..]
ik ben geen n00b... ik ben gewoon... nieuw xD
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Ts is lekker en moeders is bang voor dochterlief+gangbang met 10 antillianen?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja
Moeders.
Nééééééé geen gangbang ze is van MIJ !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ts is lekker en moeders is bang voor dochterlief+gangbang met 10 antillianen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |