Zou ook kunnen zit klein waarheid in maar Israël heeft in tegenstelling tot buren een goed draaiend economie Intel heeft een belangrijke vestingen (core 2 duo is daar onstaan) IBM en Microsoft heb ook belangrijke vestingen daar staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:50 schreef dylany het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het agressieve beleid van Israel zo door de jaren heen kwaad bloed heeft gezet bij de mensen in de moslimwereld?
Het is maar wat je zelfverdediging noemt. Steeds meer land inpikken, de oorspronkelijke bewoners van huis en haard verjagen en de mensenrechten schenden lijkt me geen pure zelfverdediging toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je doelt op de zelfverdediging van Israel?
Mij wel, zoals ik al heb uitgelegd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef dylany het volgende:
[..]
Het is maar wat je zelfverdediging noemt. Steeds meer land inpikken, de oorspronkelijke bewoners van huis en haard verjagen en de mensenrechten schenden lijkt me geen pure zelfverdediging toch?
Dat is wat jij graag zou willen, dat het om het volk gaat en niet om die staat .. je projecteert je eigen historische achtergrond van Jodenvervolging op een totaal andere situatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arabieren willen maar een ding. Draai er niet zo omheen.
Dat zijn geen rebellen man, dat zijn nou juist de Joden die er altijd al hebben gewoond, en lekker controversieel zijn nou juist hun diegenen die altijd aangehaald worden bij de claim van 'de culturele achtergrond' en 'altijd wel Joden hebben gewoond'. Maar ja, die 'culturele achtergrond' van de Joden die er 'altijd wel hebben gewoond' is religieus en niet zionistisch en dicteert dus eigenlijk dat je hoort de wachten op de terugkomst, op de messias, op de geboorte van een rood kalfquote:Overal heb je rebellen natuurlijk. Er heulden ook Nederlanders met de Duitsers in WOII....
Ranzige opmerking van je. Ach ja, wel gewend van dit soort lieden. Beetje op de man spelen, narrige opmerkingen maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is wat jij graag zou willen, dat het om het volk gaat en niet om die staat .. je projecteert je eigen historische achtergrond van Jodenvervolging op een totaal andere situatie.
[..]
Dat zijn geen rebellen man, dat zijn nou juist de Joden die er altijd al hebben gewoond, en lekker controversieel zijn nou juist hun diegenen die altijd aangehaald worden bij de claim van 'de culturele achtergrond' en 'altijd wel Joden hebben gewoond'. Maar ja, die 'culturele achtergrond' van de Joden die er 'altijd wel hebben gewoond' is religieus en niet zionistisch en dicteert dus eigenlijk dat je hoort de wachten op de terugkomst, op de messias, op de geboorte van een rood kalf
Fout, dit is wat veel arabieren willen. De jodenhaat zit er al eeuwenlang in, en is nog vandaag de dag goed te merken. Het is wederom weer verweven met de islam. En we herinneren de grootmoefti nog wel die zaken deed met Hitler om de Joden uit te roeien. Dus nee, niet alleen Halcon vindt dit, de gehele islamitische wereld wil dit!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is wat jij graag zou willen, dat het om het volk gaat en niet om die staat .. je projecteert je eigen historische achtergrond van Jodenvervolging op een totaal andere situatie.
quote:Dat zijn geen rebellen man, dat zijn nou juist de Joden die er altijd al hebben gewoond, en lekker controversieel zijn nou juist hun diegenen die altijd aangehaald worden bij de claim van 'de culturele achtergrond' en 'altijd wel Joden hebben gewoond'. Maar ja, die 'culturele achtergrond' van de Joden die er 'altijd wel hebben gewoond' is religieus en niet zionistisch en dicteert dus eigenlijk dat je hoort de wachten op de terugkomst, op de messias, op de geboorte van een rood kalf
Nou, daar ben ik toch wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wil toch niet dat ik ze op ga zoeken hé?
Een boel? Een paar procent noem jij een boel?quote:Blablablabla.
Ach, crypto jodenhaters zoals jij zouden om te beginnen ook eens toe kunnen geven dat niet al het land geroofd is, maar een boel ook gekocht,
Daar zal een deel ook wel in geloofd hebben. Maar wat doet dat af aan verdreven en bestolen zijn met het geweer in de rug?quote:en crypto joden haters zoals jij zouden ook eens gewoon toe kunnen geven wat de hand van de palestijnen zelf was in hun lot, door doodleuk gehoor te geven aan de oproep van al die arabische landen om te vluchten omdat de arabiertjes in de 6daagse oorlog de joden wel even een poepie zouden laten ruiken, wat nogal anders is afgelopen.
Niet goed opgelet.quote:[..]
Ben jij zelf soms joods ofzo? Een joodje met zelfhaat ofzo? Die noemen namelijk god consequent g'd, vanwege dat die zo heilig is dat je ze naam niet mag noemen en wat dies meer zij.
Met ons bedoelt ze het westen, Europa, de VSvA.quote:En dat zijn argumenten die ik niet gebezigd heb, dus verwacht van mij geen antwoord.
En pleur op met je ons. Spreek voor jezelf. Ik haat joden niet, dat doe jij
Vet van mij. En ter verbetering:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Fout, dit is wat veel arabieren willen. De jodenhaat zit er al eeuwenlang in, en is nog vandaag de dag goed te merken. Het is wederom weer verweven met de islam. En we herinneren de grootmoefti nog wel die zaken deed met Hitler om de Joden uit te roeien. Dus nee, niet alleen Halcon vindt dit, de gehele islamitische wereld wil dit!
[..]
Net als die er vast van moslims zijn. Overkomen alsof joden alleen joden en Nederlanders verraden? Nee, er is altijd scum. Onder elk volk en religie. Onder elk mens.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij. En ter verbetering:
We herinneren ons de grootmoefti......
Ja, ik denk opeens aan een recent onderzoek.
We herinneren ons nog wel de Joodse Raad, die nauw met de nazi's samenwerkte.
En er zijn verhalen genoeg van joden die joden verraadden.
Op de man spelen? Wat lul je nou man, het is de historische achtergrond van alle Europeanen, antisemitisme en Jodenvervolging zijn hier eeuwenlang vrij normaal geweest. Het is immers niet de eerste keer dat grote groepen Joden richting het MO/Noord-Afrika vertrekken, niet waar? En iedere keer weer waren zij daar welkom terwijl zij hier werden afgemaakt ..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ranzige opmerking van je. Ach ja, wel gewend van dit soort lieden. Beetje op de man spelen, narrige opmerkingen maken.
Ach, ik vind het op zich gewoon grappig, zeker het vermelden waard, dat nou uitgerekend die excuus-Joden, die van 'ja maar, er heeft altijd wel een groep Joden gewoond, zie je wel dat wij een cultureel recht hebben op dat land' helemaal niets moeten hebben van die staatquote:Ze hebben net zoveel te vertellen als alle andere Joden die er wonen. Maar goed, de mening van een paar Joden past wat beter in jouw straatje dan de mening van het overgrote deel en dus doe je er zo spastisch over.
Datzelfde excuus zie ik juist ook richting Palestijnen gemaakt. Lees regelmatig, er leven al eeuwen moslims. Die hebben er meer recht op. Ik vind dat argument net zo grappigquote:Op zondag 23 mei 2010 10:15 schreef moussie het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik vind het op zich gewoon grappig, zeker het vermelden waard, dat nou uitgerekend die excuus-Joden, die van 'ja maar, er heeft altijd wel een groep Joden gewoond, zie je wel dat wij een cultureel recht hebben op dat land' helemaal niets moeten hebben van die staat
Huh, de plaatselijke bevolking daar is gevlucht en/of verdreven, die grond is ingenomen door een bevolking die van duizenden kilometers verderop kwam .. wat is er grappig aan als een Palestijn zijn huis en land waar die net van verdreven is terug wil hebben? Je vindt het toch ook doodnormaal dat de Joden hun eigendommen die geroofd zijn tijdens de holocaust terug kunnen claimen, neem ik aan? Waarom zou een Palestijn niet hetzelfde mogen doen?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:18 schreef dromelijn het volgende:
[..]
Datzelfde excuus zie ik juist ook richting Palestijnen gemaakt. Lees regelmatig, er leven al eeuwen moslims. Die hebben er meer recht op. Ik vind dat argument net zo grappig
Grappig. Jij hebt het nu ineens wel weer over de gazastrook i.p.v van heel Israël ? Jeruzalem?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh, de plaatselijke bevolking daar is gevlucht en/of verdreven, die grond is ingenomen door een bevolking die van duizenden kilometers verderop kwam .. wat is er grappig aan als een Palestijn zijn huis en land waar die net van verdreven is terug wil hebben? Je vindt het toch ook doodnormaal dat de Joden hun eigendommen die geroofd zijn tijdens de holocaust terug kunnen claimen, neem ik aan? Waarom zou een Palestijn niet hetzelfde mogen doen?
Zo denk ik erover. Ik vind de ellende voor de gewone burger dus erg. Ik snap alleen niet dat iedereen doet alsof het altijd allemaal de huidige Palestijnen zijn. De meeste palestijnen (heb ik het over die tijd en niet nu) zijn er komen wonen (geëmigreerd) Zijn dus niet de oorspronkelijke bewoners, zoals ook veel nazaten van de vroegere bevolking terug zijn geëmigreerd. En ik raak in de war. De ene keer heb je het over heel Israël, en de andere keer weer over de westelijke jordaanoever?quote:Joden kochten land van de bezetter, die het weer innam van een bezetter. die bezette het land vanaf 1517 tot 1917 Die hebben het land weer veroverd van de Mammelukken. Er was iemand die zei dat het land al duizenden jaren van de moslims waren. Hoe doe je dat? De Islamitische periode van Jeruzalem was van 638-1099 na Chr.
Bronquote:De eerste nederzettingen werden in 1967 en 1968 gebouwd op plaatsen waar voor 1948 ook Joden hadden gewoond, die hier met geweld waren verdreven, zoals in Oost-Jeruzalem (in 1967 meteen geannexeerd), Gush Etzion en Hebron. Daarna volgden nederzettingen in de nauwelijks door Arabieren bewoonde Jordaanvallei, waarvan de regering (conform het Allon plan) had besloten dat die om militair-strategische redenen in Israëlische handen moest blijven. Ook op de op Syrië veroverde Golan hoogvlakte (in 1981 geannexeerd) werden al in 1967 nederzettingen gebouwd. In 1970 volgde de eerste nederzetting in de Gazastrook.
De stichting van nederzettingen werd door de regering gesteund in o.a. de Jordaanvallei, waar ze een strategische functie hadden nabij militaire bases. Nederzettingen in de dichtbevolkte Palestijnse gebieden werden verboden, zowel om spanningen met de Palestijnen te voorkomen alsook omdat men dit gebied in een toekomstig vredesverdrag aan de Arabieren wilde kunnen teruggeven. De nederzettingenbeweging, Gush Emoniem ('Blok der Getrouwen'), legde zich niet bij deze beperkingen neer, en hanteerde een agressieve strategie om ook hier nederzettingen te stichten. Dit gebeurde het eerst in Hebron, waar eeuwenlang een joodse gemeenschap had geleefd, en later in Sebastia bij Nabloes. Men vestigde zich er illegaal, maar kreeg doorgaans stroom en andere faciliteiten door de steun van sympathiserende ambtenaren of politici. De regering wist niet goed wat te doen: het lag gevoelig om Joden het recht te ontzeggen zich in voor hen historisch gezien zo belangrijk gebied te vestigen, laat staan geweld tegen de eigen bevolking te gebruiken. In Hebron stemde zij dan ook met tegenzin toe in hun aanwezigheid, maar de regering Rabin heeft in 1974, nadat onderhandelingen met de kolonisten mislukten, meermaals de illegale nederzetting bij Sebastia ontruimd. De beelden van het leger dat ideologisch bevlogen en ongewapende kolonisten wegvoerde, vergrootte de sympathie voor de kolonisten, en uiteindelijk stemde de regering toe in hun 'tijdelijke verblijf' aldaar. De sfeer van crisis na de Yom Kippoer oorlog, en het groeiende internationale isolement (veel Afrikaanse landen hadden de banden verbroken, de PLO kreeg in 1974 waarnemerstatus bij de VN, waar Arafat een agressieve toespraak hield voor de algemene vergadering, en in 1975 werd de 'Zionisme=racisme' resolutie aangenomen door de VN) versterkte rechts en de nederzettingenbeweging in Israël.
O.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef dromelijn het volgende:
. De meeste palestijnen zijn er komen wonen (geëmigreerd)
Is gewoon te vinden hoor. Hoeveel? weet ik niet. Was tijdens de Britse Mandaat periode dat veel Arabieren die daarvoor nooit in Palestina hebben gewoond naar Palestina zijn geëmigreerd. Ze kwamen o.a uit de Hauran regio in Syrië.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
O.
Hoeveel? Waar komen ze vandaan en wanneer zijn de geemigreerd?
Palestijnen zijn een nomadenvolk, maar opeens met een claim van duizenden jaren wat nergens op kan slaan, ze zijn geemigreerd en genoeg Joodse mensen, ondanks verdrijvingen, die er dus langer wonen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef dromelijn het volgende:
[..]
Is gewoon te vinden hoor. Hoeveel? weet ik niet. Was tijdens de Britse Mandaat periode dat veel Arabieren die daarvoor nooit in Palestina hebben gewoond naar Palestina zijn geëmigreerd. Ze kwamen o.a uit de Hauran regio in Syrië.
quote:'Shame on you, democracy,' Vanunu yells as he returns to prison
After having served 18 years for leaking Israeli nuclear secrets, Mordechai Vanunu begins serving additional 3 months for violating terms of his parole.
Nuclear whistleblower Mordechai Vanunu, released in 2004 after 18 years in prison for leaking Israeli nuclear secrets, began serving an additional 3-month sentence on Sunday for refusing to carry out court-mandated community service.
"I survived 18 years - I could survive another six," Vanunu called out outside the Jerusalem District Court. "Are you trying to discipline me? You cannot take my freedom of expression away"
"Freedom is freedom. You won't get from me in three months what you didn't get in 18 years," he added.
He warned that the Shin Bet security service "controls the prisons" and that they will try to torture him psychologically, the same way they did the last time he was incarcerated.
"Shame on you Israel," he continued. "The stupid Shin Bet and Mossad spies are putting me back in prison after 24 years of speaking nothing but the truth. Shame on you democracy, the Knesset, synagogues and the world media. Shame on you all the Arabs that are allowing me to be put back in prison. Shame on you Senate, congress, and the chairman of the International Atomic Energy Agency for not protecting my freedom. Shame on you all the world's religions, the stupid spies, the Jews, Christians and Muslims.
"Everyone knows that Israel has nuclear weapons," he went on to say, "but no one is talking about it… The world doesn't want nuclear weapons – not in Israel, not in the Middle East and not anywhere in the world."
A panel of High Court Judges returned the 56-year-old Moroccan-born Israeli to jail after he failed to fulfill a community service order, punishment for breaching his parole terms by contacting foreigners without authorization.
The former nuclear technician had asked to be assigned community duties in Arab-majority East Jerusalem after claiming he risked attack by angry Israelis, many of whom see him as a traitor, in the city's Jewish-populated west.
http://www.haaretz.com/ne(...)s-to-prison-1.291687
Wallah!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:58 schreef HAKIM_1988 het volgende:
De klokkenluider des klokkenluiders - Vanunu - is inmiddels wederom door de Shin Bet gearresteerd.
[..]
Het gebied is al dik 1000 jaar islamitisch zei ik. En als ik het over Israël heb heb ik het niet over Gaza of de bezette gebieden, uiteraard ..quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef dromelijn het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt het nu ineens wel weer over de gazastrook i.p.v van heel Israël ? Jeruzalem?[quote]
Ik heb het over het huidige Israël
[quote]Zo denk ik erover. Ik vind de ellende voor de gewone burger dus erg. Ik snap alleen niet dat iedereen doet alsof het altijd allemaal de huidige Palestijnen zijn. De meeste palestijnen (heb ik het over die tijd en niet nu) zijn er komen wonen (geëmigreerd) Zijn dus niet de oorspronkelijke bewoners, zoals ook veel nazaten van de vroegere bevolking terug zijn geëmigreerd. En ik raak in de war. De ene keer heb je het over heel Israël, en de andere keer weer over de westelijke jordaanoever?
1844quote:Wie drijft wie weg.Jij haalt vaak de tijd aan vanaf het Ottomaanse rijk, maar het ligt daar zo moeilijk. Het is daar gewoon een rotzooi van haat, die blijkbaar niet oplosbaar is. Voor beide partijen zijn er heilige plekken die blijkbaar de bron zijn van alle ellende. Mensen in die landen neigen blijkbaar meer waarde te hechten aan gebouwen en grond dan aan God/Allah. Israël gaat daar niet weg, net zo min als de arabieren die zich nu Palestijnen noemen.
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Mandate_of_Palestinequote:In 1920, the majority of the approximately 750,000 people in this multi-ethnic region were Arabic-speaking Muslims, including a Bedouin population (estimated at 103,331 at the time of the 1922 census
Nou nee, dat zijn ze dus niet, er is wel een gedeelte import bij gekomen, later, maar dat is dus geen excuus om het bestaan van die bijna 600.000 moslims die er wel al die tijd, min of meer honkvast, gewoond hebben te negeren ..quote:En als je goed hebt gelezen vind ik het helemaal niet grappig dat wie dan ook uit huizen verdreven worden. Zeggen dat er eeuwen moslims hebben gewoond, en dan zeggen dat mensen excuses verzinnen dat joden daar gewoond hebben wat volgens die posts dan overkomt alsof de geëmigreerde moslims uit andere landen meer rechten hebben op dat gebied vind ik grappig. De meeste mensen daar zijn oorspronkelijk import. Van joodse als ook de Palestijnse kant. Import vanaf dat Engeland daar de machthebber was. de datum weet ik niet meer.
Rustig maar hoor, ik heb inmiddels echt wel begrepen dat jij geen idee had dat de plaatselijk islamitische bevolking al zo groot was voor al die import aan beide kanten begon, dat het dus geen excuus-Palestijnen zijn maar echte mensen die echt al generaties lang op die grond hebben geleefd .. het was geen leeg land. Dun bevolkt, dat wel, maar mogen ze dat even zelf weten? En tja, de oudste afspraak is die van hun met de Britten (McMahon), zelfbestuur in ruil voor hulp tegen de Ottomanen, die afspraak zijn de Britten niet nagekomen. Sec bekeken hebben zij dus zowel als zijnde de oorspronkelijke plaatselijke bewoners alsook op basis van gemaakte afspraken niet alleen meer rechten, ze hebben zelfs alleenrecht!!quote:Ja, heb medelijden met beide kanten. En ik vind de hele verdeling van het land al fout. Dat was geen verdeling, maar een uitlokking tot nog meer moorden. Het ging alleen niet zoals Engeland verwacht had. De grootste hater van de joden waren de mensen die Israël verdeeld hebben in losse stukjes zodat ze eenvoudig weer te verslaan waren.
Dat in zo'n enorm klein stipje op deze aardbol zoveel ellende is.
Ik zag een Palestijnse moeder zingen op tv in Gaza vlak na de oorlog in januari was dat geloof ik. Ze had het tegen de joden. Dat deed mij wat. Heel wat. En denk echt dat er ook gezinnen in Israël zitten die net zo willen denken. Er was zelfs een vrouw van betekenis (een joodse) die moeite had met de ellende. De boeren die niet bij hun oogst konden komen. Het is alleen niet zo dat ik maar één kant van deze ellende zie zoals sommigen. Dus zout lekker op, om te doen alsof ik het grappig vind dat mensen uit gebieden uit hun huizen verdreven worden. Gewone gezinnen hun hele huis kwijt raken. De plek waar kinderen zich goed voelden. Nee, ik ben nooit voor bouwen op grond wat zogenaamd als bufferzone moest dienen geweest. Nooit en praat dat ook niet goed. Doe alleen a.u.b niet alsof de ene groep meer rechten heeft dan de andere, want dat is niet zo. Ze zijn samen geweldig fout bezig.
Ik weet het, lang verhaal maar laat me geen mening in de maag gooien die ik niet heb..
Nee, dar hjad ze het niet over.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef dromelijn het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt het nu ineens wel weer over de gazastrook i.p.v van heel Israël ? Jeruzalem?
Verwarrend.quote:[..]
Zo denk ik erover. Ik vind de ellende voor de gewone burger dus erg. Ik snap alleen niet dat iedereen doet alsof het altijd allemaal de huidige Palestijnen zijn. De meeste palestijnen (heb ik het over die tijd en niet nu) zijn er komen wonen (geëmigreerd) Zijn dus niet de oorspronkelijke bewoners, zoals ook veel nazaten van de vroegere bevolking terug zijn geëmigreerd. En ik raak in de war. De ene keer heb je het over heel Israël, en de andere keer weer over de westelijke jordaanoever?
[..]
Bron
Wie drijft wie weg.Jij haalt vaak de tijd aan vanaf het Ottomaanse rijk, maar het ligt daar zo moeilijk. Het is daar gewoon een rotzooi van haat, die blijkbaar niet oplosbaar is. Voor beide partijen zijn er heilige plekken die blijkbaar de bron zijn van alle ellende. Mensen in die landen neigen blijkbaar meer waarde te hechten aan gebouwen en grond dan aan God/Allah. Israël gaat daar niet weg, net zo min als de arabieren die zich nu Palestijnen noemen.
En als je goed hebt gelezen vind ik het helemaal niet grappig dat wie dan ook uit huizen verdreven worden. Zeggen dat er eeuwen moslims hebben gewoond, en dan zeggen dat mensen excuses verzinnen dat joden daar gewoond hebben wat volgens die posts dan overkomt alsof de geëmigreerde moslims uit andere landen meer rechten hebben op dat gebied vind ik grappig. De meeste mensen daar zijn oorspronkelijk import. Van joodse als ook de Palestijnse kant. Import vanaf dat Engeland daar de machthebber was. de datum weet ik niet meer.
Ja, heb medelijden met beide kanten. En ik vind de hele verdeling van het land al fout. Dat was geen verdeling, maar een uitlokking tot nog meer moorden. Het ging alleen niet zoals Engeland verwacht had. De grootste hater van de joden waren de mensen die Israël verdeeld hebben in losse stukjes zodat ze eenvoudig weer te verslaan waren.
Dat in zo'n enorm klein stipje op deze aardbol zoveel ellende is.
Ik zag een Palestijnse moeder zingen op tv in Gaza vlak na de oorlog in januari was dat geloof ik. Ze had het tegen de joden. Dat deed mij wat. Heel wat. En denk echt dat er ook gezinnen in Israël zitten die net zo willen denken. Er was zelfs een vrouw van betekenis (een joodse) die moeite had met de ellende. De boeren die niet bij hun oogst konden komen. Het is alleen niet zo dat ik maar één kant van deze ellende zie zoals sommigen. Dus zout lekker op, om te doen alsof ik het grappig vind dat mensen uit gebieden uit hun huizen verdreven worden. Gewone gezinnen hun hele huis kwijt raken. De plek waar kinderen zich goed voelden. Nee, ik ben nooit voor bouwen op grond wat zogenaamd als bufferzone moest dienen geweest. Nooit en praat dat ook niet goed. Doe alleen a.u.b niet alsof de ene groep meer rechten heeft dan de andere, want dat is niet zo. Ze zijn samen geweldig fout bezig.
Ik weet het, lang verhaal maar laat me geen mening in de maag gooien die ik niet heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |