Dat ding is al te ranzig om aan te raken, laat staan je kont ermee af te vegen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die inkt is vast niet goed voor je tere billetjes

dus tot zover gaat jouw moraal?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De starter van dat account krijgt een levenslang gratis abbonement op de Telegraaf.. hey.. danzou ik ook stoppen

Lange leve Zwitsalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die inkt is vast niet goed voor je tere billetjes

Ja, maar een gesprek met de doktoren/verpleegkundigen en directie van dat ziekenhuis over de manier waarop men met de media om moet/kan gaan zal toch wel lukken lijk me hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:14 schreef nikk het volgende:
Sowieso heeft zo'n ambassade meer te doen dan enkel op die jongen te letten.

Ja hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef PhalanX het volgende:
oh wacht... mevrouw de Graaf heeft al iets van een geschiedenis met de krant, de overheid, en de wat minder prettige kanten van de journalistiek.
Ik geloof dat ze zojuist haar carriere heeft vergooit, evenals haar aanzien bij het normale volk.
Het zal maar familie van je zijn.

Neuh die houdt haar baan gewoon bij Telegraaf, is allemaal ingecalculeerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef PhalanX het volgende:
oh wacht... mevrouw de Graaf heeft al iets van een geschiedenis met de krant, de overheid, en de wat minder prettige kanten van de journalistiek.
Ik geloof dat ze zojuist haar carriere heeft vergooit, evenals haar aanzien bij het normale volk.
Het zal maar familie van je zijn.

Maar die indruk wordt iig wel gewekt in het artikel van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of * wat is gecondoleerd mevrouw??*
Ze had eerst die arts/verpleger aan de lijn dus ik neem aan dat ze echt niet zo onzorgvuldig dom is geweest om het tegen dat kind te zeggen, lijkt mij het toppunt van domheid maar goed.

*proest*...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Nadat FOK mijn topic over telegraaf boycot heeft dicht gegooid nu ook twitter telegraafboycot dicht.
Wat nou vrijheid van meningsuiting, niet als je wat zegt tegen de machtige telegraafgroep

Nou, nou, nou dat valt wel mee, hoor! Dat topic ging dicht omdat er 2 topics waren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Nadat FOK mijn topic over telegraaf boycot heeft dicht gegooid nu ook twitter telegraafboycot dicht.
Wat nou vrijheid van meningsuiting, niet als je wat zegt tegen de machtige telegraafgroep

Er zijn alweer 2 nieuwe accountsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

Waarschijnlijk wel ja. Daar worden ze vast op geselecteerd bij sollicitatie dat je een rat moet zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Neuh die houdt haar baan gewoon bij Telegraaf, is allemaal ingecalculeerd.

quote:Telegraaf heeft het account @telegraafboycot laten verwijderen vanwege inbreuk op de merknaam.

ja na 7 kantjes gejank gaat er gewoon een slotje opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:19 schreef woid het volgende:
[..]
*proest*...
en bedankt... koffie in mn toetsenbord

Zeg is dit dezelfde Juf die illegaal door de AIVD werd afgeluisterdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef PhalanX het volgende:
wat heeft Geenstijl er eigenlijk over te melden... die maken toch onderdeel uit van de Telegraaf?

Dat denk ik ook wel, er word toch weer over geluld, dus wellicht is hun doel wel bereikt juistquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Neuh die houdt haar baan gewoon bij Telegraaf, is allemaal ingecalculeerd.

Die tweede heb ik zelfs al gemist zo snel gaat het.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:20 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
3 zelfs:
@Telegraafzuigt
@AntiTelegraaf
@BoycotTelegraaf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |