Dat klinkt als...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hier een link: Wedclub #228 Waar nachtbrakers de MLB en NBA volgen!
"Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11)."
Het is maar hoe je het wil lezen...
Kennelijk had de complete media de behandelend arts al gesproken, dan is zijn nummer hier dus gewoon bekend..... ik vraag me toch af of er nog meer journalisten zijn die Ruben "spontaan" aan de telefoon hebben gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ziekenhuispersoneel, ander familielid dan die oom en tante....?
Oh wat triest! En stom! Zo maken ze mensen alleen nog maar bozer!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net dat de Telegraaf er voor gezorgd heeft dat @telegraafboycot werd geblokkeerd. Ze zijn mensen aan het verliezen zeker
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net dat de Telegraaf er voor gezorgd heeft dat @telegraafboycot werd geblokkeerd. Ze zijn mensen aan het verliezen zeker
Linked'in? Facebook? Telefoonboek van Tripoli?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ziekenhuispersoneel, ander familielid dan die oom en tante....?
allemaal witvoetje halen... het is immers verkiezingstijdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Boldface het volgende:
Enkele reacties op Twitter van politici / (kandidaat-)kamerleden. Rouvoet had ik al genoemd.
Sharon Dijksma (PvdA)
Onbegrijpelijk dat je zo gewetenloos een weerloos jongetje exploiteert dat nog geen idee heeft welke ramp hem is overkomen!
Femke Halsema (GroenLinks)
Ongelooflijk! #telegraaf. Maar een vraagje: waar was het ambassadepersoneel dat hem moest beschermen?
Raoul Boucke (D66)
Waar is de Telegraaf mee bezig: Telegraaf weet te melden dat Ruben nog niet is ingelicht over dood ouders
Hans Adriani (PvdA)
Jammer dat ik geen abonnement op de telegraaf heb, dan kon ik hem nou opzeggen
Arie Slob (ChristenUnie)
Hoe diep kun je vallen als krant. Dit is zo fout.
Renske Leijten (SP)
Hoofdredactioneel commentaar Telegraaf: "Ruben is symbool van leven". Ja en Telegraaf is symbool van riooljournalistiek
Kees Verhoeven (D66)
Ja nieuwszucht Telegraaf ging veel te ver. Dat boycotactie en opzeggingen ze helpt ervan te leren en zich te verexcuseren.
Naima Azough (GroenLinks)
Ongelooflijk, dacht dat de grens nu wel bereikt was. Aasgieren van de emotie. Arm kind
Opvallend is hoe VVD'ers zich vooral in bedekte termen uitlaten, zo van "ik lees het stuk gewoon niet". Het is natuurlijk hun partijblad dat hier onder vuur ligt. Tekenend dat VVD'ers nauwelijks expliciet afstand nemen van deze Telegraaf-actie...
Dat, of Ruben was daarvoor nog niet in staat te spreken met anderen. Hij had immers allerlei tubes in z'n mond en leek niet bij bewustzijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk had de complete media de behandelend arts al gesproken, dan is zijn nummer hier dus gewoon bekend..... ik vraag me toch af of er nog meer journalisten zijn die Ruben "spontaan" aan de telefoon hebben gehad.
Dus of de andere media hebben wel het fatsoen zulke dingen niet te publiceren, of mevrouw vd (Tele)Graaf heeft Ruben niet zo "spontaan" aan de telefoon gekregen als ze claimt.
Of * wat is gecondoleerd mevrouw??*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat klinkt als...
Hoi, hoe gaat het met je??? Gecondoleerd met het verlies van je familie!!!
- Huh? Zijn mijn ouders dood?![]()
Zo staat het er wel ja:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Tijgertje. het volgende:
Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11).
Oké. Dit wilde ik even weten.
De ophef is nu in mijn ogen terecht.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:24 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Maar je gaat daarmee voorbij aan de eigen verantwoordelijkheid van mensen.
Je praat het gedrag van voetbalhooligans toch ook niet goed door te zeggen dat ze opgezweept zijn door de spannende trailer van Studio Sport?
Er zijn gewoon grenzen die je zelf in de gaten moet houden. En je als journalist ongevraagd te bemoeien met de geestelijke begeleiding van deze jongen (want daar komt het op neer) is ver over de grens die heel veel mensen - getuige de felle reacties- duidelijk zien.
Dat doen ze wel. Je zegt zelf: ik wil dit niet meer zien. Dat betekent dat de Telegraaf de grens op een andere plek legt dan jij. Zij bepalen dus in dit geval waar de grens voor jou ligt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je legt je eigen grens toch?
Ik wil dit niet meer zien, niet op tv, nergens.
Anderen leggen de grens voor jou niet...
De starter van dat account krijgt een levenslang gratis abbonement op de Telegraaf.. hey.. danzou ik ook stoppenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
Ah nu het VVD partijbladquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Boldface het volgende:
Enkele reacties op Twitter van politici / (kandidaat-)kamerleden. Rouvoet had ik al genoemd.
Opvallend is hoe VVD'ers zich vooral in bedekte termen uitlaten, zo van "ik lees het stuk gewoon niet". Het is natuurlijk hun partijblad dat hier onder vuur ligt. Tekenend dat VVD'ers nauwelijks expliciet afstand nemen van deze Telegraaf-actie...
Nou, wat Femke Halsema zegt, vroeg ik me eerlijk gezegd ook af.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:08 schreef woid het volgende:
[..]
allemaal witvoetje halen... het is immers verkiezingstijd
Ik hoorde dat greenpeace er achter zit. Nu moet ik er wel bijvertellen dat ik hier in mijn eentje op de bank zitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
Levenslang gratis wc papier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De starter van dat account krijgt een levenslang gratis abbonement op de Telegraaf.. hey.. danzou ik ook stoppen
Al kreeg ik er geld bij dan zou ik die vieze krant nog niet hoeven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De starter van dat account krijgt een levenslang gratis abbonement op de Telegraaf.. hey.. danzou ik ook stoppen
Sowieso waardeloos als cameraploegen en fotografen continu voor zijn kamer kunnen staanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, wat Femke Halsema zegt, vroeg ik me eerlijk gezegd ook af.
Zou zo'n ambassadepersoneel niet meteen geïnstrueerd worden over het persklimaat in Nederland hierover?
Eerlijk gezegd vind ik wel dat daar wat steken zijn gevallen hoor...
schat... hier moeten we over praten hoor... ik wil niet van dat schuurpapier aan mn poezelige kontjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |