abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:58:54 #51
215628 woid
let's get Friendly
pi_81416588
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:56 schreef jack4ya het volgende:
En dus flikkert men een twitter account weg van 5000 followers.

Aan wie gehoorzaamd Twitter dan in vredesnaam?
"followers" LOL

iemand "Life of Bwian" gezien?
pi_81416593
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Er staat dat de mevr contact had en het jongetje nog niet wist dat zijn ouders dood zijn. Daaruit kun je de conclusie trekken dat de journaliste hem dat vertelde maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de arts/verpleger dit vertelde.
In het artikel op de website van de Telegraaf stond vrij letterlijk dat hij vertelt had dat hij nog niet op de hoogte was gebracht van het overlijden van zijn ouders. Of de Telegraaf formuleert het heel slecht of ze hebben hem het gewoon gevraagd.
  Redactie Sport vrijdag 14 mei 2010 @ 13:59:13 #53
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81416599
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Huh?! @TelegraafBoycot is weg!
Censuur
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_81416632
Lekker dat twitter....
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:00:09 #55
215628 woid
let's get Friendly
pi_81416638
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als ik iets niet ben is dat het wel. Ik las ergens ookal dat abortussen en homohuwelijken levensbedreigend zijn dus correct ben ik zeker niet
echt? als ik nou lesbisch word... wil je dan met me trouwen?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:00:13 #56
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_81416640
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef woid het volgende:

[..]

"followers" LOL

iemand "Life of Bwian" gezien?
Ach...

maar een dergelijk 'hot' account weg flikkeren is natuurlijk ridicuul.
pi_81416652
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Inderdaad, geblokkeerd door twitter, schandalig
Vrijheid van meningsuiting? Nee hoor, wat bedoelt u?
Hoezo geblokkeerd?! Het moet niet gekker worden!!!
pi_81416669
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

In het artikel op de website van de Telegraaf stond vrij letterlijk dat hij vertelt had dat hij nog niet op de hoogte was gebracht van het overlijden van zijn ouders. Of de Telegraaf formuleert het heel slecht of ze hebben hem het gewoon gevraagd.
Of ze trekken een conclusie.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:01:01 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81416670
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar je vergeet dat er ook andere opties zijn.
Misschien heeft Jolande vd G wel eerst iemand gesproken die haar die informatie heeft gegeven.
Misschien vroeg Ruben: "Papp? Mamm?" waardoor zij wist dat hij nog niet op de hoogte was.

Ik snap niet dat iedereen hier zo fel op reageert, aangezien niemand weet wat er echt aan de hand is.
Wat was het doel van de journaliste toen ze de arts belde??

Ze kreeg echt niet toevallig na het intoetsen van een random nummer in Libië de arts aan de telefoon.
Is mevrouw de Graaf familie van Ruben die op de hoogte moest zijn van zijn toestand?
Nee, ze is gewoon een journalist, die geen enkele reden heeft de behandelend arts van Ruben te bellen, en dat ook alleen maar gedaan heeft omdat ze wist dat er een kans was dat ze te woord zou worden gestaan.

De artsen in Libië staan immers zo ongeveer iedereen met een filmcamera te woord over zijn toestand, en als het gaat om het fotograferen en/of filmen van het kind helpen ze zelfs.

Ze heeft dingen gevraagd die haar niets aangingen, en die ons ook niets aangaan, en ze heeft dat echt niet per ongeluk gedaan voor zijn oom en tante in Libië aankwamen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81416671
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Link naar artikel?
pi_81416714
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ze kreeg echt niet toevallig na het intoetsen van een random nummer in Libië de arts aan de telefoon.
Is mevrouw de Graaf familie van Ruben die op de hoogte moest zijn van zijn toestand?
Nee, ze is gewoon een journalist, die geen enkele reden heeft de behandelend arts van Ruben te bellen, en dat ook alleen maar gedaan heeft omdat ze wist dat er een kans was dat ze te woord zou worden gestaan.

De artsen in Libië staan immers zo ongeveer iedereen met een filmcamera te woord over zijn toestand, en als het gaat om het fotograferen en/of filmen van het kind helpen ze zelfs.

Ze heeft dingen gevraagd die haar niets aangingen, en die ons ook niets aangaan, en ze heeft dat echt niet per ongeluk gedaan voor zijn oom en tante in Libië aankwamen....
Ja, care. Zoals eerder gezegd zijn er genoeg omroepen geweest die contact hebben gehad met de arts.
Val dan alsjeblieft al die omroepen aan en niet alleen de Telegraaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2010 14:02:40 ]
pi_81416716
Wtf, waarom is "Telegraafboycot" weg gehaald?
pi_81416717
quote:

[..]

Ehm, ja. Maar dat geldt zo'n beetje voor elke journalistiek.
pi_81416728
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Link naar artikel?
Staat (stond iig) op de site van de Telegraaf, volgensmij was het de eerste zin.
  Redactie Sport vrijdag 14 mei 2010 @ 14:02:49 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81416738
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:00 schreef woid het volgende:

[..]

echt? als ik nou lesbisch word... wil je dan met me trouwen?
Nee, want dan ben ik niet politiek correct meer
pi_81416748
quote:

[..]

Als je dit vindt, moet je ook niet meer naar de tv kijken, geen kranten meer lezen en je al helemaal niet in deze discussie op FOk mengen. Wij willen nu eenmaal graag weten hoe het met Ruben is. Beetje flauw om dan de boodschapper te veroordelen (tenzij ze te ver gaan, wat ik hier dus het geval vindt, omdat het interviewtje met Ruben wordt gepubliceerd).
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:03:13 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81416755
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Alle media (NOS, NOVA, RTL, etc) hebben contact gehad met de behandelende arts(en). Nogal logisch natuurlijk als je wilt weten hoe het met de jongen gaat. Daar is wat mij betreft niets immoreels aan.
Ah, de arts was dus al gewend de NL media te woord te staan... toch heel apart dat hij nu ineens de telefoon aan Ruben geeft, terwijl het te woord staan van de NL media al geen nieuwe ervaring voor hem was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81416767
Ik hoop maar dat ze (van de telegraaf) nog niets hebben gezegd over zijn ouders... Lijkt me vreselijk als dat zo zou zijn, en het kan daardoor zelfs nog gebeuren dat zijn toestand erger zou worden.
Ze moeten hem gewoon met rust laten. Een mens (zelfs een kind van 9) kan in dit land na een ramp nog niet eens gewoon rouwen...
pi_81416782
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef nikk het volgende:

[..]

Alle media (NOS, NOVA, RTL, etc) hebben contact gehad met de behandelende arts(en). Nogal logisch natuurlijk als je wilt weten hoe het met de jongen gaat. Daar is wat mij betreft niets immoreels aan.
Ja, eerlijk gezegd gaat mij dat te ver.
Als ik in die situatie in het ziekenhuis lig zou ik er niet zo gecharmeerd van zijn als mijn arts info geeft over mijn situatie aan journalisten.

En dat Ruben een publiek figuur is, is geen argument.
Ruben is een slachtoffer, minderjarig (!), en een patiënt.
Beroepsgeheim anyone?
Blijkbaar nemen ze het daar in Libië ook niet zo nauw mee dan...
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 14:04:10 #70
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81416787
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Link naar artikel?
quote:
Ruben: Mijn benen doen erg pijn door Jolande van der Graaf
AMSTERDAM/TRIPOLI - Ruben van Assouw (9), de Tilburgse jongen, die de vliegramp in Libië als enige overleefde, stond gisterochtend in een kortstondig en hartverscheurend telefoongesprek vanuit zijn ziekenhuisbed De Telegraaf te woord.

Ruben kreeg donderdag in het ziekenhuis bezoek van een medewerkster van de vliegmaatschappij.
Saif El-Islam Gaddafi , zoon van de Libische leider Muammar Ghadaffi, kwam gisteren ook bij Ruben op bezoek.
Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11). Nadat Ruben rond negen uur in de ochtend op de intensive care van een kinderafdeling in een ziekenhuis in Tripoli was gewassen en wat slokjes water en vruchtensap te drinken had gekregen, gaf een van zijn behandelend artsen plotseling zijn mobiele telefoon door.

De arts liet de jongen enkele minuten met de verslaggeefster van deze krant praten. Bij het horen van zijn naam en de woorden 'Hallo Ruben, kun je me horen?' reageerde de jongen aanvankelijk emotioneel. Maar toen Ruben begreep dat hij geen familie aan de telefoon had, werd hij kalmer. Hij vond het overduidelijk prettig om weer zijn eigen taal te horen en vertelde dat het 'best wel goed' met hem ging. "Ik heet Ruben en kom uit Holland. Het gaat wel, maar mijn benen doen erg pijn", vervolgde het slachtoffertje, dat diverse gecompliceerde botbreuken opliep tijdens de ramp met de Airbus en woensdag een urenlange operatie onderging.

Ruben kon niet vertellen wat hem was overkomen en wist, hoogstwaarschijnlijk door de shock en bepaalde medicijnen, klaarblijkelijk niet dat zijn vliegtuig was neergestort. "Ik lig in een ziekenhuis. Er zijn hier mannen en vrouwen. Ik weet niet hoe ik hier ben gekomen, ik weet verder niets", zei hij. "Ik wil gewoon doorgaan. Ik wil me wassen, aankleden en dan doorgaan."

Lees het hele gesprek met Ruben vandaag in De Telegraaf
Heeft iemand het gehele gesprek al gelezen?
pi_81416791
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

Ik geloof dat verhaal wel. Wie had anders dat nummer gegeven? Zijn oom en tante? De zoon van Ghaddafi?
Weet ik veel. Ziekenhuispersoneel, ander familielid dan die oom en tante....?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:04:19 #72
215628 woid
let's get Friendly
pi_81416796
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, want dan ben ik niet politiek correct meer
nou, dan blijf ik wie ik ben... en help ik jou politiek correct te worden

moet ik je vader om de hand van zn dochter vragen? (is errug correct )
pi_81416833
Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11).

Oké. Dit wilde ik even weten.
De ophef is nu in mijn ogen terecht.
pi_81416836
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Staat (stond iig) op de site van de Telegraaf, volgensmij was het de eerste zin.
Hier een link: Wedclub #228 Waar nachtbrakers de MLB en NBA volgen!

"Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11)."

Het is maar hoe je het wil lezen...
  Redactie Sport vrijdag 14 mei 2010 @ 14:05:40 #75
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81416845
Ik hoor net dat de Telegraaf er voor gezorgd heeft dat @telegraafboycot werd geblokkeerd. Ze zijn mensen aan het verliezen zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')