quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet snapt waarom het leuk is als je nagellak gebarsten is
Ja dat is ook wel, ik wilde het gewoon proberenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
Dat nagelwiel is natuurlijk zo glad dat het er meteen afkraakt itt bij gewone nagels.
Aaahh, nu snap ik het idee, dat is wel gaaf ja!! Maar raakt die onderlaag dan ook niet gebarsten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan moet je een ander kleurtje eronder doen, geeft een leuk effect
Nee, als je daar gewone nagellak voor gebruikt nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aaahh, nu snap ik het idee, dat is wel gaaf ja!! Maar raakt die onderlaag dan ook niet gebarsten?
Nee, want dat is geen crackpolishquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aaahh, nu snap ik het idee, dat is wel gaaf ja!! Maar raakt die onderlaag dan ook niet gebarsten?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat t zo heel cool is
[..]
Ja dat is ook wel, ik wilde het gewoon proberen
Ja, dat was wel fijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de groothandel nog even een schop gegeven
Niet..... KAK!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Het staat wel op de site dat ze vandaag dicht zijn
quote:
Die is echt heel anders!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:38 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ik wou er net een linkje naar posten!
M'n Catrice kan wel voor damone roberts doorgaan geloof ik
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gewijzigde openingstijden:
- Vrijdag 30 april - gesloten
- Woensdag 5 mei - gesloten
- Donderdag 13 mei - gesloten
- Vrijdag 14 mei - gesloten
- Maandag 24 mei - gesloten
Ik wil DV8 wel overnemenquote:
Sorry had over je bericht heen gelezenquote:
Of stiekem een homo...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gouddd, shinyyy
*Spaceinvaders is stiekem een ekster
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:17 schreef Lindytje het volgende:
En daarom is krackpolish tof!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |