-Jochie van 9.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat laag? Mevrouw de journaliste weet in alle hectiek tóch door te dringen tot het ziekenhuis en het kereltje dat daar ligt, krijgt hem aan de telefoon en stelt hem een paar vragen. Op basis van zijn antwoorden flanst ze een artikel in elkaar.
Zo gaat dat in onze mediacratie. Ik snap de ophef niet zo.
Dat klopt. Maar meteen je abonnement op willen zeggen en dat trots willen vermelden richt zich in mijn ogen weer op het individu die wil laten zien hoe goed ze bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef UltraR het volgende:
[..]
Joh, je kan de reacties overdreven vinden of niet. Maar dit is toch echt wel een extreme vorm van journalistiek. Niet te vergelijken met het overgrote deel van de gewoonlijke berichtgeving in kranten, zelfs in de telegraaf. Dat is gewoon een vaststaand feit.
Dat lijkt me wel, vriend.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Leuk dat je een paar moeilijke woorden kent, maar dit heeft echt geen kont te maken met een mediacratie. Leuk geprobeerd tho
Leuk altijd die mensen die geen geweten hebben en denken dat dat voor iedereen geldt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef woid het volgende:
[..]
zelfs de grootste ontkenner hier zou het hebben gedaan.
Het lijk me sterk dat het aantal opzeggingen in de duizenden gaat lopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, zo denken ze vast bij De Telegraaf.
Ach, een paar duizend opzeggingen, fuck it.
De aandeelhouders zullen het nieuws ook juichend ontvangen.
Wellicht. Maar het begint natuurlijk met het belletje. Ik vermoed dat de meeste redacties ervoor zouden kiezen niet te bellen. Kijk, die foto's van Ruben kregen alle kranten toegestuurd via de AP. En, hoe fout het ook moge zijn, het waren aangrijpende foto's die de lezer bij de strot grijpt. Die doen het vaak goed in de schappen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef woid het volgende:
[..]
zelfs de grootste ontkenner hier zou het hebben gedaan.
leuk die internet heldenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Leuk altijd die mensen die geen geweten hebben en denken dat dat voor iedereen geldt.
Al wel 1000 unfollowers bij de twitter van de Telegraafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het lijk me sterk dat het aantal opzeggingen in de duizenden gaat lopen.
quote:
En op wat voor manier heeft het quoten van dat jochie te maken met de machtsverhoudingen in een land en de publieke opinie?quote:Het begrip mediacratie of media-democratie is een uitdrukking van het idee dat democratische landen vooral geregeerd worden door diegenen die de macht hebben om via de media de publieke opinie te beïnvloeden. Vaak wordt ook met dit begrip bedoeld dat het de media zelf (als collectieve actor) zijn die de macht hebben in een land.
Bel Volkert ook gelijk even in zijn cel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om de telefoonnummers van willekeurige families de Graaf te publiceren...
Hoeveel inkomsten loopt de Telegraaf mis door het gemis van die 1000 unfollowers bij Twitter? Ik zou twitter niet als graadmeter gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Al wel 1000 unfollowers bij de twitter van de Telegraaf![]()
![]()
een paar duizend meer of minder zal de telegraaf geen pijn doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het lijk me sterk dat het aantal opzeggingen in de duizenden gaat lopen.
Het zegt toch wel iets. Maar we wachten wel af. Het komt vast wel in het nieuws hoeveel mensen de Telegraaf hebben opgezegd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel inkomsten loopt de Telegraaf mis door het gemis van die 1000 unfollowers bij Twitter? Ik zou twitter niet als graadmeter gaan gebruiken.
Professor Wikipedia spreekt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef Omnifacer het volgende:
En op wat voor manier heeft het quoten van dat jochie te maken met de machtsverhoudingen in een land en de publieke opinie?
En bijna 4600 followers voor @TelegraafBoycotquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Al wel 1000 unfollowers bij de twitter van de Telegraaf![]()
![]()
Juist!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en, wat dan nog?? Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om de arts te bellen??
Ruim 4600 and counting... Zo snel gaat dat dus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En bijna 4600 followers voor @TelegraafBoycot
Als je het niet erg vindt had ik even geen zin om er academische literatuur bij te gaan halen. Kudos voor je inhoudelijk sterke reactie ook. Mag ik nog antwoord op mijn vraag?quote:
De waarheid is hardquote:
Schouderklopje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Juist!
Ik heb overigens vanmorgen meteen mijn weekend abo opgezegd per mail.
Ik hoorde op Radio 2 van het verhaal, kwam beneden en zag de kop op de krant.
Meteen via de site opgezegd, met een begeleidende tekst.
Al maanden erger ik me vaker en vaker aan de toon in die krant (die ik alleen maar in het weekend heb), en elke keer roep ik "ik zeg die rotkrant op'.
Dit was de druppel, meteen opgezegd.
Nee, ik heb het te druk met moreel verontwaardigd zijn. Jij ook?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt had ik even geen zin om er academische literatuur bij te gaan halen. Kudos voor je inhoudelijk sterke reactie ook. Mag ik nog antwoord op mijn vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |