Nee, mn ogen zijn nu heel klein, net alsof je net uit bed komt na een nacht slecht slapen. En ze branden heel erg. Vet irritant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met mij is het goed![]()
dus je hebt nou een paar dikke ogen
je bent een chinees gewordenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee, mn ogen zijn nu heel klein, net alsof je net uit bed komt na een nacht slecht slapen. En ze branden heel erg. Vet irritant.
Dus moet ik in plaats van OLA in het vervolg Ni Hao (of hoe je dat ook maar schrijft) zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dus moet ik in plaats van OLA in het vervolg Ni Hao (of hoe je dat ook maar schrijft) zeggen?
en makkelijkerquote:
is het zo'n slecht weer bij jouw tweetyquote:
en het sneeuwt zo te zien aan je UIquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Marcb![]()
En ja GF het is hier heel slecht weer, koud en nat
Goed idee, ik spring zo de trein wel ff in!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Tweety![]()
Kom hierheen dan? Hier schijnt de zon
laters tweetyquote:
Schande!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
het was zo rustig op de weg dat ik nu moet wachten op mijn eten
quote:
Ah, men bindt elkaar vast en de rest van de avond heb je geen kind meer aan zequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
redelijk druk
het is vanavond weer BDSM![]()
dus pappa's heeft weer veel tijd om te Fokken
whehehequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, men bindt elkaar vast en de rest van de avond heb je geen kind meer aan ze
Geen Bayerische Bierdusches daar nee?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
en ze drinken ook een stuk minder
bier gaat er hier al genoeg erdoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Bayerische Bierdusches daar nee?![]()
Zou best eens een tof thema zijn trouwens, gewoon een origineel Beiers bierfeest met bratwurst en sauerkraut en zo. En bier, flink wat.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 wel.o.k
02. 026 goldfinger1963
03. 017 Dr_Flash
04. 016 Symphonic
05. 013 BrandX
06. 012 marcb1974
07. 009 --Tweety--
08. 006 Knuffelzacht
09. 006 Fha
10. 005 friemelaar
11. 003 DaMart
quote:
Ik had deze al eens gemaakt voor OA en MPG:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:23 schreef BrandX het volgende:
Veels te vroege goedemorgen.
Koffie![]()
Hmm, die koffie smiley dekt eigenlijk de lading niet, ik ga straks eens een sjagie koffiesmiley maken
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Ik had deze al eens gemaakt voor OA en MPG: [ afbeelding ]
quote:
quote:
dat kan ik goed begrijpenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
en hop daar gaat mijn humeur weer [ afbeelding ]
Heb je je sollicitatie al verstuurd?quote:
Modje gezocht op GCquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je je sollicitatie al verstuurd?
dat is ook de enigste reden waarom ik het zou willen doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik anders solliciteren?
Dan kan ik met Brandsamenwerken
ik ga BX niet delen met marcbquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:26 schreef kwiebuske het volgende:
schrijf dan allebei
duo-banen zijn toch al in dus .....
tsssssquote:
whehehequote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tsssss
je hebt niets over voor een mede GC chatter dus ....
![]()
valt me vies tegen
hier is het hem goed geluktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:52 schreef BrandX het volgende:
De zon doet ontiegelijk haar best om door de wolken heen te schijnen, en als de wind niet zo vasthoudend was, had ik nu op mijn balkon gezeten.
Om de zon te helpen ben ik maar aan de rose gegaan
Symquote:
Hmmm, tijd voor een andere sc dus weer?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Het is hier echt heel stil de laatste tijd....
Als je op 'meer' drukt, dan kun je ook op zoeken naar reacties of topics van mensen die op FOK! posten. Daar heb ik mijn eigen gebruikersnaam ingevuld bij topics geopend door. Toen kwam ik mezelf vaker in KLB tegen dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:54 schreef BrandX het volgende:
ik kan mijn eerste post er niet mee vinden. Hoe doe ik dat? Ik zag dat static dat wel was gelukt?
Het zou deze post kunnen zijn: Truth or Dare: Deel (s)L(owchat)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:54 schreef BrandX het volgende:
ik kan mijn eerste post er niet mee vinden. Hoe doe ik dat? Ik zag dat static dat wel was gelukt?
ja dat heb ik ook gedaan, maar enige topics die ik vond waren uit 2006 terwijl ik sinds mei 2005 geregistreerd ben. Ik heb toen wel maar weinig gepost, maar wel wat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je op 'meer' drukt, dan kun je ook op zoeken naar reacties of topics van mensen die op FOK! posten. Daar heb ik mijn eigen gebruikersnaam ingevuld bij topics geopend door. Toen kwam ik mezelf vaker in KLB tegen dan ik had verwacht.
hoe heb je die gevonden danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou deze post kunnen zijn: Truth or Dare: Deel (s)L(owchat)
Ik heb gezocht op reacties van BrandX, vervolgens gesorteerd op datum bericht (=startdatum topic) oplopend, en daar gezocht naar jouw eerste reacties in die topics, en gekeken welke in tijd het eerst gepost was... direct via de search lukte niet echt om exact naar een eerste post te zoekenquote:
alleen dat klonk niet meer modquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer thuis
![]()
Nog iets belangrijks gemist? Vast niet
ik zou het niet wetenquote:
quote:Wij zijn een tijdje niet meer online geweest vanwege een crash van onze harde schijf, wij zijn een goed uitziend knap koppel, gaan graag naar een club, waar we ons amuseren maar genieten ook graag thuis met meerdere paren.
whehehequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
GF, stuur jij per ongeluk je e-mail door naar mijn Hotmail?
Ik kreeg net dit:
[..].
Dan laat ik mevrouw I. en mijnheer L. in de spammap staanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
maardie heb je niet van mij gekregen
heel verstandigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan laat ik mevrouw I. en mijnheer L. in de spammap staan.
Ze dreigen namelijk ook met het sturen van foto's van zichzelf.
Als je het doet voor de lol, is het goed. ALs het een verplichting wordt is het tijd om te stoppen. Tenminste dat was mijn redenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul hoeveel tijd het modden kost
Oh die van hem ook zie ik netquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het doet voor de lol, is het goed. ALs het een verplichting wordt is het tijd om te stoppen. Tenminste dat was mijn reden
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
GF, stuur jij per ongeluk je e-mail door naar mijn Hotmail?
Ik kreeg net dit:
[..].
dat is volgens mij ook de beste reden om het doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het doet voor de lol, is het goed. ALs het een verplichting wordt is het tijd om te stoppen. Tenminste dat was mijn reden
dan zal het wel spam zijn van een sex/dating sitequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]die had ik ook in mijn msn mailbox staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |