leuk speeltje besteld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis is ook weer schoon. Leek me handiger om dat vandaag te doen. Mocht morgen mijn bestelling binnen zijn, heb ik daar denk ik geen zin in, namelijk.
en ik heb mijn doelstelling voor vandaag bereikt in ieder gevalquote:
ik had een peerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik heb mijn doelstelling voor vandaag bereikt in ieder geval
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:51 schreef BrandX het volgende:
Op mijn kaartje staat 'manager Realisatie Aansluitleidingen'
Ik was ooit "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
wat dacht je van IST-Infra Delivery outsourcing team Den Haag ?
medewerker ondersteuning ICT bedrijfsvoering corporate communicatiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik was ooit "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken"
Dan ben je dus vakantiewerker hulpkracht, en in feite de voetveeg van de organisatie
maar in jouw geval zal het wel zoiets zijnquote:
quote:
ah, je gaat ook mee?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ruben-vliegramp.html![]()
Christus te paard
wat een gootkrant is dat ook
walgelijke lui daar
quote:
Oh ja hoorquote:
vier ze wokquote:
Je mag je ballen uit je bloes lachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsjeblieft zeg, hou toch op. Ik heb ze niet, maar anders zou ik mijn ballen uit mijn broek lachen.
tweetyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Al zin in het weekend?
Hey GF! Hoe is het met jou dan?quote:
met mij is het goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey GF! Hoe is het met jou dan?
Hier is alles goed hoor, alleen ben ik net tot de conclusie gekomen dat ik allergisch ben voor mn oogschaduw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |