Natuurlijk heb ik hier naar gekeken. Ik dacht dat ik het niet waar kon zijn, maar het was helaas toch zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me af of mensen die zo fel tegen de Telegraaf ageren het nieuwsbericht uit principe ook niet tot zich genomen hebben of hier toch naar gekeken hebben.
Meen je dat nou? Ok, dat had ik dus wel even gemist. En dat is toch ook walgelijk! Wat heeft dat nog met het nieuws te maken?! En de NOS die dat doet... Zucht... Maar ja, ze doen het allemaal jammer genoeg!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Telegraaf is wel de ergste. Maar ook de NOS (zelfs de NOS!) presteerde het om gisteren het huis van Ruben te tonen. Ze maken allemaal vuile handen hoor.
Dat is ook zo, en je voorkomt het niet .... Ik vraag me wel af wat het toevoegt om het huis van de jongen te vertonen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef woid het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen wil toch op de hoogte gehouden worden..?
De lezer is zelf verantwoordelijk. En nee de betreffende krant ga ik niet kopen.quote:grappig is ook dat diegene die hier het hardste schreeuwen wel alle details weten en per seconde zich op de hoogte houden.
welcome in the real worldquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ok, dat had ik dus wel even gemist. En dat is toch ook walgelijk! Wat heeft dat nog met het nieuws te maken?! En de NOS die dat doet... Zucht... Maar ja, ze doen het allemaal jammer genoeg!
Nee, ik heb het daadwerkelijk niet gelezen. Ik las op AD.nl dat ze hem gebeld hadden en dat vond ik al erg genoeg om er boos van te worden. Dan hoef ik die troep niet ook nog eens te lezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me af of mensen die zo fel tegen de Telegraaf ageren het nieuwsbericht uit principe ook niet tot zich genomen hebben of hier toch naar gekeken hebben.
Houd ons op de hoogte van je onderzoek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ok, dat had ik dus wel even gemist. En dat is toch ook walgelijk! Wat heeft dat nog met het nieuws te maken?! En de NOS die dat doet... Zucht... Maar ja, ze doen het allemaal jammer genoeg!
Ja, een trend waardoor je, wat mij betreft, je geloofwaardigheid verliest, als je daar aan mee doet. Maar wat kunnen we er aan doen? Ik vind het goed dat er nu zo fel gereageerd wordt door een groot deel van NL, maar het gaat toch niet veranderen! En de 'serieuze' media zal alleen maar mee gaan in de trend, hoe hard we met z'n allen ook roepen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. We moeten niet alleen wijzen naar de Telegraaf. Echt ik wist niet wat ik zag toen zelf het NOS journaal de voordeur van het huis met een neergelegde bos bloemen liet zien.
Het is ook een trend.
Eerste keer dat ik het volledig eens ben met Rouvoet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
andre_rouvoet In A'frt voor CU-camp.overleg. Maak me enorm boos over schaamteloze #telegraaf die met #ruben gebeld heeft. Hoe haal je 't in je hersens?!
Normen en waarden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het volledig eens ben met Rouvoet.
Rouvoet haalt een wit voetje, zo pal voor de verkiezingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het volledig eens ben met Rouvoet.
Die houdt zich niet bezig met dit soort futiliteiten.quote:
Ja, maar wat nog raarder is. Stel dat Volkert van der G nu onschuldig wordt verklaard, maar daarna schuldig blijkt te zijn.. dan wordt zijn hele achternaam toch weer verkort naar van der G. terwijl dat bij een onschuldig persoon niet hoeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat veroordeelde misdadigers nog steeds als Volkert van der G. worden aangeduid. Terwijl deze jongen met naam en toenaam wordt genoemd.
Echt veel was er niet van te zien hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Telegraaf is wel de ergste. Maar ook de NOS (zelfs de NOS!) presteerde het om gisteren het huis van Ruben te tonen. Ze maken allemaal vuile handen hoor.
Daar gaat het niet om!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Echt veel was er niet van te zien hoor.
Nee, je legt je eigen grens toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:24 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Maar je gaat daarmee voorbij aan de eigen verantwoordelijkheid van mensen.
Je praat het gedrag van voetbalhooligans toch ook niet goed door te zeggen dat ze opgezweept zijn door de spannende trailer van Studio Sport?
Er zijn gewoon grenzen die je zelf in de gaten moet houden. En je als journalist ongevraagd te bemoeien met de geestelijke begeleiding van deze jongen (want daar komt het op neer) is ver over de grens die heel veel mensen - getuige de felle reacties- duidelijk zien.
Ik denk dat het niet te stoppen is. Het is onderdeel van onze snelle maatschappij met snelle media.......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, een trend waardoor je, wat mij betreft, je geloofwaardigheid verliest, als je daar aan mee doet. Maar wat kunnen we er aan doen? Ik vind het goed dat er nu zo fel gereageerd wordt door een groot deel van NL, maar het gaat toch niet veranderen! En de 'serieuze' media zal alleen maar mee gaan in de trend, hoe hard we met z'n allen ook roepen!
Waarom ga je dat in godsnaam opzoeken, da's toch niet interessant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had in 1 minuut zijn huis met adres en al in Tilburg gevonden. In de volgende minuut vond ik het telefoonnummer van het ziekenhuis waar Ruben ligt.
Het zegt toch genoeg dat dat te vinden isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom ga je dat in godsnaam opzoeken, da's toch niet interessant.
Ik wil maar laten zien hoe makkelijk het is om aan gegevens te komen. En natuurlijk doe ik niets mee. Stel je voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom ga je dat in godsnaam opzoeken, da's toch niet interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |