Dat sowieso, die irritante neger zet geen stap in mijn huis...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Maar goed, John Williams komt hier zowieso niet binnen en hij moet al helemaal met z'n poten van m'n vrouw afblijven.
Heb je die vrouwen van de heren wel eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een losers eigenlijk. Van de ene kant heb ik ook wel medelijden. Maar hoe kun je je gezin zo verkwanselen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef cerror het volgende:
Het is sowieso een schijtprogramma. Waarom ook niet gelijk vrouwen aanpakken en noem het dan: Help, mijn partner heeft een verslaving.
En niet zoals nu: Jan speelt met treintjes, ik vind het niet kunnen, laten we hem op tv vernederen en flikker de hele spoorbaan maar in de kliko.
Want dat is gewoon sneu volksvermaak waarbij uitgezakte veertigers met een kartonnetje wijn lekker mannen zitten uit te lachen.
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Precies. Als mijn vrouw me zonder overleg zoiets flikt dan gaat zij er maar uit. Of die wijven nooit eens zinloos ergens tijd en geld in steken, doe de kledingkast maar eens open en flikker alles wat niet meer past eerst maar eens weg en dan gaan we praten over mijn hobby's.
Maar goed, John Williams komt hier zowieso niet binnen en hij moet al helemaal met z'n poten van m'n vrouw afblijven.
LOLquote:
Ik miste in de uitzending op gemist ook dat stukje over die kontenbonkers.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef pberends het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen gezien. Blijft toch een matige serie. Ik vind een Dubbeltje op zijn Kant en zeker Help, mijn man is klusser toch een stuk leuker. Het oogt wat goedkoop, iemands hobby aanpakken.
Was aflevering 2 overigens een verkorte versie?
Je bedoelt toch niet qua uiterlijk? Want daar gaat het programma niet om.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen van de heren wel eens goed bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |