Zou toch ontzettend grappig zijn als er in zo'n dingetje een 2.0 lag ofzo. Lekker laag vliegen. Je hebt er alleen zo weinig aan hier in NL.
 Zou toch ontzettend grappig zijn als er in zo'n dingetje een 2.0 lag ofzo. Lekker laag vliegen. Je hebt er alleen zo weinig aan hier in NL. 

ik had een klein blikje, en dat was echt niet leuk met autobahn snelheden! (clio sport,2001 met 235 km/h)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een nieuwe vroem te denken. Wil kleiner, Peugeot 107 ofzo, ivm met parkeren hier. Rij verder toch alleen in de stad en om de zoveel maanden een keertje naar Duitsland. Aan de andere kant hou ik van vlot en hard rijden (als ik dan toch in Duitlands ben). Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebben

Een clio met 235?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik had een klein blikje, en dat was echt niet leuk met autobahn snelheden! (clio sport,2001 met 235 km/h)
eng!!
 Valt me nog mee dat je niet bent aangehouden wegens laagvliegen
 Valt me nog mee dat je niet bent aangehouden wegens laagvliegen  

quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een clio met 235?Valt me nog mee dat je niet bent aangehouden wegens laagvliegen

Snelste wat ik heb gereden was 200quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
denk dat hij nog wel iets harder kon... alleen ik gaf het op! maar 172 pk met 1000 kilo is best grappig ja
in nl kan je trouwens prima hardrijden! alleen kies het juiste tijdstip en de goede weg uit
 wel met LPG.. Tank was dan ook vrij snel leeg
 wel met LPG.. Tank was dan ook vrij snel leeg 

en waar was ik?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt net uit bed en heeft enkel een boxer aanwant kleine beeb bepaalde even dat het tijd was om op te staan

ik 250 op dieselquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Snelste wat ik heb gereden was 200wel met LPG.. Tank was dan ook vrij snel leeg
Zo maar 's ff richting AH huppelen

Ik dacht dat jij die kleine beeb was.quote:

je bent liefquote:

)
)

Wat beviel je het meest?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu m'n auto bij het Vredespaleis neergezet voor nop
maar nu ik door de stad heb gereden en iets meer heb gezien vind het toch wel een leuke stad

Hahaha, niet slecht voor een dorp he?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
maar nu ik door de stad heb gereden en iets meer heb gezien vind het toch wel een leuke stad

Wacht even je hebt met een auto door de stad gereden en je vind het toch een leuke stad? Dat kan nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:

Nee, vooroordelen berusten toch altijd op de waarheid?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Wacht even je hebt met een auto door de stad gereden en je vind het toch een leuke stad? Dat kan niet

Absoluut Buitenhofquote:
 mooi gebouw is dat joh
 mooi gebouw is dat joh  maar verder een hoop mooi gebouwen
 maar verder een hoop mooi gebouwen  

Njah, je ziet wat meer dan dat je in de trein zit hè.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wacht even je hebt met een auto door de stad gereden en je vind het toch een leuke stad? Dat kan niet

Het centrum bedoel je zekerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef GotC het volgende:
Wacht, hij heeft met een auto door de stad gereden?Terwijl je niet eens door de stad kan rijden!

Ja...dat dus. Moest vorige week op de paviljoensgracht/ stille veerkade zijn....erg leuk met de auto inclusief TomTom. Ga hier rechtsaf...éénrichtingsverkeer! Ga hier linksaf....paaltjes! Tien minuten later had ik zin om mn auto door een aantal paaltjes heen te raggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef GotC het volgende:
Wacht, hij heeft met een auto door de stad gereden?Terwijl je niet eens door de stad kan rijden!

das vlakbij mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja...dat dus. Moest vorige week op de paviljoensgracht/ stille veerkade zijn....erg leuk met de auto inclusief TomTom. Ga hier rechtsaf...éénrichtingsverkeer! Ga hier linksaf....paaltjes! Tien minuten later had ik zin om mn auto door een aantal paaltjes heen te raggen
 beste manier is om via westeinde te rijden of via vondelstraat... voor de rest nog geen betere opties gevonden mja heb dan ook fiets en let niet op
 beste manier is om via westeinde te rijden of via vondelstraat... voor de rest nog geen betere opties gevonden mja heb dan ook fiets en let niet op   

Dat doet geen enkele fietser, oplettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das vlakbij mijbeste manier is om via westeinde te rijden of via vondelstraat... voor de rest nog geen betere opties gevonden mja heb dan ook fiets en let niet op

elke keer als ik tracht de regels te volgen word ik half dood geredenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele fietser, opletten

http://nos.nl/artikel/157(...)-in-regio-delft.htmlquote:Update: zondag 16 mei 2010, 00:58
In de regio Delft zitten zeker 56.000 huishoudens zonder stroom. In delen van Den Haag-Zuid, Pijnacker-Nootdorp en Berkel-Rodenrijs zitten mensen zonder elektriciteit.
Rond middernacht brak brand uit in een hoogspanningsstation. De brandweer probeert het vuur te doven. Het is nog onduidelijk wanneer de stroomstoring is verholpen.

aha, nou ik zit in scheveningen, zie hier geen problemen of huizen zonder stroom. Ik kom net van weimarstraat vandaan en daar zag ik gewoon overal licht.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:09 schreef Syytön het volgende:
http://twitter.com/#search?q=stroomstoring
[..]
http://nos.nl/artikel/157(...)-in-regio-delft.html

Twitter-fanaticus?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Syytön het volgende:
Nee, heb er hier ook geen last van, #heesterbuurt. Jammer, want dan had ik ook geen last gehad van de geluidsoverlast met voornamelijk een waanzinnig slechte kermis-dj. Off I go!

Betekent dit dat je niet meer terugkomt?quote:

Ik zal speciaal voor jou, hoe erg ik Den Haag ook mis, wegblijven uit Den Haag.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet meer terugkomt?

Ik moest meteen denken aan Jill die liept te mopperen en schelden op stinkende mensen in de tram.quote:

Een kinderhand is gauw gevuld.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |