Nja, dat geloof ik dan weer wel. Weet niet waaromquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
En nou is admiraal_anaal zeker weer aan het doenn alsof hij is gaan drinken
Je hebt gelijk. Ik weet zelf ook niet waarom?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nja, dat geloof ik dan weer wel. Weet niet waarom
Omdat ik altijd gelijk hebquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik weet zelf ook niet waarom?![]()
Nu moet ik dat GotC nog wijs zien te makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt alweer gelijk, ik weet zelf ook niet waarom?![]()
Kijkze!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
Ennuh, ik ga maar een filmpje kijken of zo.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Civilian het volgende:
Hier "iedereen", zoveel zijn 't er niet meer. maar even een goede nacht wensen
Dus bij deze.. Weltrusten!
wat zijn jullie voor boeiends aan t kijken dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef GotC het volgende:
Ik hou niemand voor de gek, we zijn uitzendinggemist aan het kijken
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 05:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hou jullie in de gaten, daarom kan ik niet slapen.
Bericht edit plaatsen duurde maar liefst 6 minuten![]()
heb je een mooi meisje in bed en je ligt er niet eens naastquote:Op zaterdag 15 mei 2010 05:56 schreef SolidasRock het volgende:
Tuurlijk slaapt ze... Ze gaat over 3 uurtjes opstaan en shoppen in Amsterdam met een vriendin.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt net uit bed en heeft enkel een boxer aanwant kleine beeb bepaalde even dat het tijd was om op te staan
Dat gaat een keurig meisje als ik niet in een forum als dit vertellenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:36 schreef SolidasRock het volgende:
Wat doen jullie toch allemaal in godsnaam zo laat nog op(jij niet GotC)
We zeggen tegen hem: welkom in het leven met kinderenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe moeten de vrouwelijke users nu met dit nieuws omgaan?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat gaat een keurig meisje als ik niet in een forum als dit vertellen
Ze moeten die auto's wel kwijt zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:53 schreef Civilian het volgende:
Echt, dealersvorige week kreeg ik 1200,- voor mn huidige auto als ik een nieuwe zou kopen. Gaf ik net aan dat mn auto helemaal naar zn grootje is en ik m ookniet meer bij mn werk weg kan rijden.. Krijg ik als reactie: "oh dat geeft niet, dan zetten we het neer als korting ipv inruil"
marges.. Niet te zuinig!
Of de marges zijn zo groot dat ze zelfs met 1.200 euro korting nog prima aan je verdienen.quote:
Al zouden ze me 3000,- korting geven dan verdienen ze nog ruim aan die blikjesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de marges zijn zo groot dat ze zelfs met 1.200 euro korting nog prima aan je verdienen.
quote:
Ik zit ook aan een nieuwe vroem te denken. Wil kleiner, Peugeot 107 ofzo, ivm met parkeren hier. Rij verder toch alleen in de stad en om de zoveel maanden een keertje naar Duitsland. Aan de andere kant hou ik van vlot en hard rijden (als ik dan toch in Duitlands ben). Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Al zouden ze me 3000,- korting geven dan verdienen ze nog ruim aan die blikjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebben
Je weet dat je boven 130km/u daar niet verzekerd bent ehquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een nieuwe vroem te denken. Wil kleiner, Peugeot 107 ofzo, ivm met parkeren hier. Rij verder toch alleen in de stad en om de zoveel maanden een keertje naar Duitsland. Aan de andere kant hou ik van vlot en hard rijden (als ik dan toch in Duitlands ben). Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebben
ik had een klein blikje, en dat was echt niet leuk met autobahn snelheden! (clio sport,2001 met 235 km/h)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een nieuwe vroem te denken. Wil kleiner, Peugeot 107 ofzo, ivm met parkeren hier. Rij verder toch alleen in de stad en om de zoveel maanden een keertje naar Duitsland. Aan de andere kant hou ik van vlot en hard rijden (als ik dan toch in Duitlands ben). Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebben
Een clio met 235?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik had een klein blikje, en dat was echt niet leuk met autobahn snelheden! (clio sport,2001 met 235 km/h)
eng!!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een clio met 235?Valt me nog mee dat je niet bent aangehouden wegens laagvliegen
Snelste wat ik heb gereden was 200quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
denk dat hij nog wel iets harder kon... alleen ik gaf het op! maar 172 pk met 1000 kilo is best grappig ja![]()
in nl kan je trouwens prima hardrijden! alleen kies het juiste tijdstip en de goede weg uit
en waar was ik?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt net uit bed en heeft enkel een boxer aanwant kleine beeb bepaalde even dat het tijd was om op te staan
ik 250 op dieselquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Snelste wat ik heb gereden was 200wel met LPG.. Tank was dan ook vrij snel leeg
Zo maar 's ff richting AH huppelen
Ik dacht dat jij die kleine beeb was.quote:
je bent liefquote:
Wat beviel je het meest?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu m'n auto bij het Vredespaleis neergezet voor nop
maar nu ik door de stad heb gereden en iets meer heb gezien vind het toch wel een leuke stad
Hahaha, niet slecht voor een dorp he?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
maar nu ik door de stad heb gereden en iets meer heb gezien vind het toch wel een leuke stad
Wacht even je hebt met een auto door de stad gereden en je vind het toch een leuke stad? Dat kan nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Nee, vooroordelen berusten toch altijd op de waarheid?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Wacht even je hebt met een auto door de stad gereden en je vind het toch een leuke stad? Dat kan niet
Absoluut Buitenhofquote:
Njah, je ziet wat meer dan dat je in de trein zit hè.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wacht even je hebt met een auto door de stad gereden en je vind het toch een leuke stad? Dat kan niet
Het centrum bedoel je zekerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef GotC het volgende:
Wacht, hij heeft met een auto door de stad gereden?Terwijl je niet eens door de stad kan rijden!
Ja...dat dus. Moest vorige week op de paviljoensgracht/ stille veerkade zijn....erg leuk met de auto inclusief TomTom. Ga hier rechtsaf...éénrichtingsverkeer! Ga hier linksaf....paaltjes! Tien minuten later had ik zin om mn auto door een aantal paaltjes heen te raggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef GotC het volgende:
Wacht, hij heeft met een auto door de stad gereden?Terwijl je niet eens door de stad kan rijden!
das vlakbij mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja...dat dus. Moest vorige week op de paviljoensgracht/ stille veerkade zijn....erg leuk met de auto inclusief TomTom. Ga hier rechtsaf...éénrichtingsverkeer! Ga hier linksaf....paaltjes! Tien minuten later had ik zin om mn auto door een aantal paaltjes heen te raggen
Dat doet geen enkele fietser, oplettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das vlakbij mijbeste manier is om via westeinde te rijden of via vondelstraat... voor de rest nog geen betere opties gevonden mja heb dan ook fiets en let niet op
elke keer als ik tracht de regels te volgen word ik half dood geredenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele fietser, opletten
http://nos.nl/artikel/157(...)-in-regio-delft.htmlquote:Update: zondag 16 mei 2010, 00:58
In de regio Delft zitten zeker 56.000 huishoudens zonder stroom. In delen van Den Haag-Zuid, Pijnacker-Nootdorp en Berkel-Rodenrijs zitten mensen zonder elektriciteit.
Rond middernacht brak brand uit in een hoogspanningsstation. De brandweer probeert het vuur te doven. Het is nog onduidelijk wanneer de stroomstoring is verholpen.
aha, nou ik zit in scheveningen, zie hier geen problemen of huizen zonder stroom. Ik kom net van weimarstraat vandaan en daar zag ik gewoon overal licht.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:09 schreef Syytön het volgende:
http://twitter.com/#search?q=stroomstoring
[..]
http://nos.nl/artikel/157(...)-in-regio-delft.html
Twitter-fanaticus?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Syytön het volgende:
Nee, heb er hier ook geen last van, #heesterbuurt. Jammer, want dan had ik ook geen last gehad van de geluidsoverlast met voornamelijk een waanzinnig slechte kermis-dj. Off I go!
Betekent dit dat je niet meer terugkomt?quote:
Ik zal speciaal voor jou, hoe erg ik Den Haag ook mis, wegblijven uit Den Haag.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet meer terugkomt?
Ik moest meteen denken aan Jill die liept te mopperen en schelden op stinkende mensen in de tram.quote:
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |