Nja, dat geloof ik dan weer wel. Weet niet waaromquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
En nou is admiraal_anaal zeker weer aan het doenn alsof hij is gaan drinken
Je hebt gelijk. Ik weet zelf ook niet waarom?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nja, dat geloof ik dan weer wel. Weet niet waarom
Omdat ik altijd gelijk hebquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik weet zelf ook niet waarom?![]()
Nu moet ik dat GotC nog wijs zien te makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt alweer gelijk, ik weet zelf ook niet waarom?![]()
Kijkze!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
Ennuh, ik ga maar een filmpje kijken of zo.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Civilian het volgende:
Hier "iedereen", zoveel zijn 't er niet meer. maar even een goede nacht wensen
Dus bij deze.. Weltrusten!
wat zijn jullie voor boeiends aan t kijken dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef GotC het volgende:
Ik hou niemand voor de gek, we zijn uitzendinggemist aan het kijken
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 05:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hou jullie in de gaten, daarom kan ik niet slapen.
Bericht edit plaatsen duurde maar liefst 6 minuten![]()
heb je een mooi meisje in bed en je ligt er niet eens naastquote:Op zaterdag 15 mei 2010 05:56 schreef SolidasRock het volgende:
Tuurlijk slaapt ze... Ze gaat over 3 uurtjes opstaan en shoppen in Amsterdam met een vriendin.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt net uit bed en heeft enkel een boxer aanwant kleine beeb bepaalde even dat het tijd was om op te staan
Dat gaat een keurig meisje als ik niet in een forum als dit vertellenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:36 schreef SolidasRock het volgende:
Wat doen jullie toch allemaal in godsnaam zo laat nog op(jij niet GotC)
We zeggen tegen hem: welkom in het leven met kinderenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe moeten de vrouwelijke users nu met dit nieuws omgaan?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat gaat een keurig meisje als ik niet in een forum als dit vertellen
Ze moeten die auto's wel kwijt zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:53 schreef Civilian het volgende:
Echt, dealersvorige week kreeg ik 1200,- voor mn huidige auto als ik een nieuwe zou kopen. Gaf ik net aan dat mn auto helemaal naar zn grootje is en ik m ookniet meer bij mn werk weg kan rijden.. Krijg ik als reactie: "oh dat geeft niet, dan zetten we het neer als korting ipv inruil"
marges.. Niet te zuinig!
Of de marges zijn zo groot dat ze zelfs met 1.200 euro korting nog prima aan je verdienen.quote:
Al zouden ze me 3000,- korting geven dan verdienen ze nog ruim aan die blikjesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de marges zijn zo groot dat ze zelfs met 1.200 euro korting nog prima aan je verdienen.
quote:
Ik zit ook aan een nieuwe vroem te denken. Wil kleiner, Peugeot 107 ofzo, ivm met parkeren hier. Rij verder toch alleen in de stad en om de zoveel maanden een keertje naar Duitsland. Aan de andere kant hou ik van vlot en hard rijden (als ik dan toch in Duitlands ben). Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Al zouden ze me 3000,- korting geven dan verdienen ze nog ruim aan die blikjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebben
Je weet dat je boven 130km/u daar niet verzekerd bent ehquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een nieuwe vroem te denken. Wil kleiner, Peugeot 107 ofzo, ivm met parkeren hier. Rij verder toch alleen in de stad en om de zoveel maanden een keertje naar Duitsland. Aan de andere kant hou ik van vlot en hard rijden (als ik dan toch in Duitlands ben). Is toch jammer dat ze die kleine bakjes niet in een leuke GTI uitvoering hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |