quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
* aanmeld voor les 1
Bij nieuwerwetse auto's moet vaak de bumper een klein stukje los, zodat de koplamp eruit gewipt kan worden om ruimte te maken. Of het achterliggende onderdeel even uitbouwen als dat kan. Echt handig is het niet iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe je zonder je hand te breken een lamp vervangt bij mijn vehikel of het glas in je mistlicht zonder een heel nieuw mistlicht te moeten kopen a 75 euro (frustratie, welneeee).
Zie andere topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Bij nieuwerwetse auto's moet vaak de bumper een klein stukje los, zodat de koplamp eruit gewipt kan worden om ruimte te maken. Of het achterliggende onderdeel even uitbouwen als dat kan. Echt handig is het niet iddBij een Yank kun je je gereedschapskist ook nog in de motorruimte kwijt, dus zulk geneuzel heb ik lekker niet
![]()
En je mistlamp is vaaak één geheel, dus glas kapot = hele unit vervangen, en dat is meestal nog geen kwartier werk; 2 of 3 boutjes en een stekker
Traditie. Als er een auto met het OP getal als type is, heeft die de voorkeur. Iig bij mijquote:
Waar denk je dat ik die quotes vandaan heb ?quote:
/vlotje [PTA SC] 1421: BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kgquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die quotes vandaan heb ?![]()
Welnee het is al laatquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Anne het volgende:
Is het heel stom als ik het even niet snap?.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Anne het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Anne het volgende:
hé hé..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
!
Ik was niet de enige die door het slotje heen postte
Maar dan nog : eerst zeg je dat je wilt leren sleutelen, daarna zeg ik dat dat niet handig als vrouw als je aan nette, schone handen gehecht bent, dan doe jij 'quote:
is er weer een meeting dan binnenkort, want je hoeft niet zoveel olie meer in te slaan, ben 41 kilo afgevallen dus met een liter of 6 moeten we wel rondkomen denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Klonk smeren we altijd in met baby-olie.
Zaterdag geloof ik. Alex is wel bereid je in te smeren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
is er weer een meeting dan binnenkort, want je hoeft niet zoveel olie meer in te slaan, ben 41 kilo afgevallen dus met een liter of 6 moeten we wel rondkomen denk ik
Dat dus, bed lag lekkerquote:
Morgen dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
is er weer een meeting dan binnenkort, want je hoeft niet zoveel olie meer in te slaan, ben 41 kilo afgevallen dus met een liter of 6 moeten we wel rondkomen denk ik
Wat ben je nu dan van plan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
Zo lekker uitgeslapen![]()
Gisteren auto gewassen en foto's gemaakt. Nu nog zin in een advertentie maken
quote:
Neem je ook een kalender mee voor onderweg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk een polotje diesel een SDI ofzo iets wat niet kapot kan
Dat model uit 2001 tot 2005.
Boeit me geen ene fuck hoe snel een auto is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Neem je ook een kalender mee voor onderweg?
Ik rij normaal in een 206 1.4 of een Golf 1.9 TDi, dan is een SDi ineens toch wel langzaamquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Boeit me geen ene fuck hoe snel een auto is.
Heb tijden lang een corsa gereden die 0-100 in 25 jaar deed. Geen moeite mee.
Op de snelweg is het meestal toch 90km/h rijden.
Maar een Ibiza tdi staat ook wel erg hoog op de lijst.
Ja ik las ook wel wat negatieve dingen over de SDi. Is echt een oud type diesel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rij normaal in een 206 1.4 of een Golf 1.9 TDi, dan is een SDi ineens toch wel langzaam
Je moet hem wel invoeren hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vertel me vanavond ofzo maar wat meer via MSN ofzo
Het is lekker weer; dit soort dagen móeten juist lang durenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:19 schreef Anne het volgende:
Pff, ik heb geen zin meer. De dag duurt laaaaaaaaaang.
Lekker weer? Jij zit op een ander werelddeel ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is lekker weer; dit soort dagen móeten juist lang duren
Wij zitten in brabant, hij nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker weer? Jij zit op een ander werelddeel ofzo?
Het is hier redelijk blauw, met een heerlijk zonnetjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker weer? Jij zit op een ander werelddeel ofzo?
Het lijkt wel of het bijna vriest godver.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Anne het volgende:
Hier is het grijs en geen zon te zien!
Waarom hebben we het eigenlijk over het weer.
Ziejewel. Het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het bijna vriest godver.
Gisteren de kachel aan gehad, en nu heb ik het ook koud
Omdat ontopic over auto's lullen weer commentaar oplevertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Anne het volgende:
Hier is het grijs en geen zon te zien!
Waarom hebben we het eigenlijk over het weer.
Ik ga maar fijn een filmpje kijken onder een dekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ziejewel. Het ligt niet aan mij
Ik loop ook al 4 dagen te roepen dat ik het koud heb.
Jamaar jamaar jamaar, over het weer lullen doe je als je niks te vertellen hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat ontopic over auto's lullen weer commentaar oplevert
Kachel brandt hier ook eke avond zo'n beetjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het bijna vriest godver.
Gisteren de kachel aan gehad, en nu heb ik het ook koud
Mijn dekentje is in beslag genomen door de kattenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga maar fijn een filmpje kijken onder een deken
Welnee joh.. Nederlanders zeiken altijd over het weer, je begint te verduitsenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar, over het weer lullen doe je als je niks te vertellen hebt.
Waar ging mijn laatste Duitse les overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh.. Nederlanders zeiken altijd over het weer, je begint te verduitsen
Waarom denk je dat ze dat onderwerp kiezen ??quote:
Ik ben de enige échte Nederlandse daarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze dat onderwerp kiezen ??
Echt wel !!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben de enige échte Nederlandse daar. Niet speciaal voor mij dus!
net een dagje te vroeg dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Anne het volgende:
Ahh, collega is zieligHij zou morgen zijn auto in gaan ruilen, maar die is vandaag stuk gegaan.
quote:
Als je alles van te voren wist..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
Ze hadden hem eigenlijk afgelopen woensdag al weg willen brengen, maar kwam even niet uit.
Hadden ze dat nou maar wel gedaan.
quote:
Do you rlly want that posted here ??quote:
een man of 20 van BuzzyBeequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Wie komen er eigenlijk morgen, buiten Alex, SD en moi?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:38 schreef invine het volgende:
Net Harry Brown gekeken, als je fan bent van het genre zeker aanradar
Wie zegt dat ik het nodig heb? Denk dat als ik 1x per maand blow, het veel is. Na oud/nieuw nog niet een keer gedaan dit jaar. Soms is het gewoon lekker, alcohol is ook drugs, waarom den hypocriet gaan doen en van de rest afblijven. Zolang het maar met mate is...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
Mensen die wiet nodig hebben om plezier te hebben
Beestjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
De hond spoort niet
Staat beetje van dr af te janken, te kwispelen en is rondjes aan het rennen.. En dat met een kauwbotje in dr bek die ze soms van dr af gooit en dan aanvalt
Wel springende koeien in real lifequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BeestjesHeb je ooit dartelende geiten gezien?
Priceless, met die flapperende oren
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel springende koeien in real life. Dat is echt een gaaf gezicht
Koeienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En krabbende koeien
Net een hond, maar dan iets groter
Iets met bier en tieten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Ook weer wat euro's verdiend. Eens zien wat er de rest van de avond gaat gebeuren.
Sowieso geen bierquote:
Lammetjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koeien.. Moet ook nogsteeds gaan kijken thuis bij een vriend van me.. Die hebben een stuk of 20 lammetjes
Kvind beestjes zo leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LammetjesOok zo schattig
Ik had maandag een gevecht met een jong geitje
Die snapte niet waar ie de wei in moest... die liep eerst tegen het hek op, om vervolgens de verkeerde kant op te rennen
Heb d'r 10 minuten achteraan gezeten om em in het hok te krijgen
Beestjes
Kattenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind beestjes zo leuk.. Tenzij het katten, slangen, spinnen en dat soort dingen zijn.
Wat is er mis met bier.. en moet je een ander stel vinden waar je aan mag zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso geen bier. En tieten, hooguit die van mijn beste vriendin
.. En daar mag ik niet eens aan zitten
Ben blij dat je er serieus op in gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nodig heb? Denk dat als ik 1x per maand blow, het veel is. Na oud/nieuw nog niet een keer gedaan dit jaar. Soms is het gewoon lekker, alcohol is ook drugs, waarom den hypocriet gaan doen en van de rest afblijven. Zolang het maar met mate is...
Ik houd niet van katten, ze kijken me altijd zo boos aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KattenKatten zijn liev! Mijn poes Sofie is ook zo gek als een deur en doet alleen vliegen kwaad
(en de cavia soms een beetje... die pest ze
)
Bier vind ik gruwelijk vies en drink sowieso eigenlijk geen alcohol in het algemeenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef invine het volgende:
[..]
Wat is er mis met bier.. en moet je een ander stel vinden waar je aan mag zitten
Katten > honden, dat mag duidelijk zijn!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd niet van katten, ze kijken me altijd zo boos aan
[..]
Bier vind ik gruwelijk vies en drink sowieso eigenlijk geen alcohol in het algemeen. En ben al een aantal maanden bezig met een stel te vinden
Sofie niet, Sofie zou met je willen spelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd niet van katten, ze kijken me altijd zo boos aan
-knip-
Ik ben al een jaar de ideale bobquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:39 schreef invine het volgende:
[..]
Katten > honden, dat mag duidelijk zijn!
En ieder zijn smaak natuurlijkdat maakt je wel de ideale bob! En zodra je stopt met zoeken komt dat stel vanzelf, iig zo gaat dat bij mij
De hond van mijn beste vriendin is dol op mequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sofie niet, Sofie zou met je willen spelenEn aandacht, she's an attention whore!
![]()
Gaat puur om je uitstralingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar de ideale bob. Vrijwel elke keer uitgaan heb ik gereden, zelfs als ik een keer niet hoefde te rijden dronk ik niet
..
En dat laatste herken ik, ik stopte met zoeken en toen kwam mijn ex in beeld..
Ik ben geen aansprekerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef invine het volgende:
[..]
Gaat puur om je uitstralingen hoe je erop in gaat natuurlijk! En sowieso uitgaan is een goed begin punt en nar feestjes gaan van iemand die je vaag kent of via via !
Ik ben hetzelfde.. alleen word ik nogal vaak aangesproken maar heb daar vaak geen trek in op dat moment (te zat oidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben geen aanspreker, dat is het grootste punt. En ik word nooit aangesproken
.. Achja ik overleef het nog wel
Ik ben iig nooit te zatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:45 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde.. alleen word ik nogal vaak aangesproken maar heb daar vaak geen trek in op dat moment (te zat oid) later meestal wel spijt van
Het is ook maar net hoe erg je er naar op zoek bent natuurlijk.
True, ik wil gewoon weer beetje kunnen knuffelen enzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef invine het volgende:
Vriendinnen als vrienden is sowieso anders dan vriendin oid
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
True, ik wil gewoon weer beetje kunnen knuffelen enzo... Ik ben best een mietje
gevoelige jongen
Zo zou je het kunnen noemen.. Maar alleen als t op dat soort dingen aankomt, voor de rest ben ik zo nuchter als iemand die geopereerd moet wordenquote:
Sommige dames vallen daar voorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
True, ik wil gewoon weer beetje kunnen knuffelen enzo... Ik ben best een mietje
Die zijn dan vast allemaal al bezet.quote:
Juist en dan gaan ze ervandoor met de eikel van een playerquote:
That's how it goes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die zijn dan vast allemaal al bezet.
[..]
Juist en dan gaan ze ervandoor met de eikel van een player
Naïeve meiden, ze weten wie beter voor hun is maar dat kiezen ze nietquote:
Omdat diegene 'te beschikbaar' en dus al snel niet meer interessant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Naïeve meiden, ze weten wie beter voor hun is maar dat kiezen ze niet
Ja met zo'n instelling krijg je er nooit 1 natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die zijn dan vast allemaal al bezet.
[..]
Juist en dan gaan ze ervandoor met de eikel van een player
Tja ik snap nogsteeds het probleem nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat diegene 'te beschikbaar' en dus al snel niet meer interessant.
Sex met vrouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik snap nogsteeds het probleem niet.. Meiden
![]()
Je moet er een balans in zien te vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik snap nogsteeds het probleem niet.. Meiden
![]()
HA! Ziejewel, dat het soms over sex gaat heeft helemaal niks met mij te makenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef invine het volgende:
[..]
Sex met vrouwen![]()
nee geen idee hoe sex met mannen is
Jezelf anders voordoen dan je bent, vind ik echt een no-goquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet er een balans in zien te vinden.
Soms moet je lief zijn en soms moet je een beetje de lul uithangen. Raar maar waar.
En als ik er niet ben!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
HA! Ziejewel, dat het soms over sex gaat heeft helemaal niks met mij te maken!
Welkom in de grote boze wereld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezelf anders voordoen dan je bent, vind ik echt een no-go
Hahaha, ja zou kunnen.. dan heb je het iig al verpest bij sjoegerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel hetgeen wat Sjoegerd een no-go vindt.
Piemelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef invine het volgende:
[..]
Hahaha, ja zou kunnen.. dan heb je het iig al verpest bij sjoegerd
Heb weer een dip ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoerd, beetje meer zelfvertrouwen want zo gaat het natuurlijk helemaal niet werken
>>R&P
Sjoegerd moet gewoon relaxed wachten tot zijn dekseltje langs komtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoerd, beetje meer zelfvertrouwen want zo gaat het natuurlijk helemaal niet werken
>>R&P
19 jaren en 11 maanden geleden heeft mams me uitgeperstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef invine het volgende:
Haha hoe oud ben je sjoerd? Ik weet nog wel dat ik altijd van die depressieve momenten had. Of iig dat dacht ik te hebben. Ben nu ook pas 22 maar toch
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Je zegt zelf al: zodra je stopt met zoeken komt het vanzelf. Dat ligt puur aan je houding dus. Zelfvertrouwen kweken.
Trouwens: Als we niet meer over auto's mogen lullen hier vind ik relaties niet zo'n goed alternatief. Tieten mag wel van mij.
Wat zeg je dat romantisch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
19 jaren en 11 maanden geleden heeft mams me uitgeperst
En ben nog steeds haar kleine keuteltjequote:
quote:
Half 9?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb trouwens niets te doen vanavond. Allerlaatste moment nog een hoop vrienden afgebeld en natuurlijk heeft niemand tijd op het laatste moment. Heeft de SC zin in een last-minute meet om half 9?
Ja fase in je leven hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Je zegt zelf al: zodra je stopt met zoeken komt het vanzelf. Dat ligt puur aan je houding dus. Zelfvertrouwen kweken.
Trouwens: Als we niet meer over auto's mogen lullen hier vind ik relaties niet zo'n goed alternatief. Tieten mag wel van mij.
Dat beetje verlegen is op te lossen met een paar drankjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef invine het volgende:
[..]
Ja fase in je leven heheb nu wel zat zelfvetrouwen ben alleen wat verlegen.
Maar tijd voor tieten dus?
[ afbeelding ]
Ik wel, maar m'n auto niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
Nouja, 9 uur dan. Als jullie hard kunnen rijden
Irritant he, als mensen op het allerlaatste moment toch niet wat willen doen. Ken het probleem, probeer ook nooit wat te regelen de laatste tijd. Teveel moeite en veel beltegoedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb trouwens niets te doen vanavond. Allerlaatste moment nog een hoop vrienden afgebeld en natuurlijk heeft niemand tijd op het laatste moment. Heeft de SC zin in een last-minute meet om half 9?
Alcoholist worden, dan is het voor langere duur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef invine het volgende:
Alles is op te lossen met een paar drankjesmaar het is altijd van korte duur..
En blijft de cirkel rondgaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef invine het volgende:
Ja en ik heb het niet zo op katers.. die je dan weer moet wegdrinken
Waar zit je eigenlijk in de buurt ??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
Nouja, 9 uur dan. Als jullie hard kunnen rijden
Tettenquote:
Ja dan kunnen we real life bier&(vrouwen)tieten!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk in de buurt ??![]()
'Avond allen
Ruime 1,5 uur denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Eindhoven zit ik in de buurt. Lekker eindje kachelen voor de meesten hier dus.
Moah, da's te doen in een uur volgens de routeplanner..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Eindhoven zit ik in de buurt. Lekker eindje kachelen voor de meesten hier dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
Heb je morgen al iets te doen? Amerikaanse Dixie muziek hier in Zwolle, maar dan wel de toffe nummertjes zoals Highway to hellquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik verblijf tussen DB en EHV nu, maar de preciese woonplaats laat ik maar even in het midden...
En ik verveel meDalijk nog even wat meer maten proberen.
Ik was bijna in Rdam geweest nu, maar laatste moment afzeggingen
010 is hier om de hoekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik verblijf tussen DB en EHV nu, maar de preciese woonplaats laat ik maar even in het midden...
En ik verveel meDalijk nog even wat meer maten proberen.
Ik was bijna in Rdam geweest nu, maar laatste moment afzeggingen
Dunno maar we willen eens wat anders. Hier in de dichte buurt is zowat qua onze stijlquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:07 schreef invine het volgende:
Apeldoorn.. is daar wat te doen dan? Ik denk dat ik morgen maar weer is ga bezatten in eindhoven en dan lekker 30-45 min heen en terug fietsen
Hayseed Dixie speelt 's avonds in Hedon.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen overdag ben ik de hele dag bezig. 's avonds zou ik wel wat tijd kunnen vrijmaken.
Eenschquote:
Ik pas, ga lekker met mijn vrienden rondhangenquote:
Ik woon er ook al 21 jaar naastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:10 schreef Anne het volgende:
Ik kom van Eindhoven vandaan. Daar ga ik in mijn vrije tijd echt niet heen
.
Dat zuigt big timequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef Paladijn het volgende:
Koppakking van de MX is mogelijk overleden...
mooie timing, leasebak weg, de Saab staat t/m dinsdag bij de dealer en de MX poogt een rookmachine na te doen zodra je'm aanzet. De tik is wel weg als ie rooktEn als ie niet rookt, tikt de motor
HayfokkingWUT ??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hayseed Dixie speelt 's avonds in Hedon.
Lex kom je ook?En andere PTA-ers mogen uiteraard ook aansluiten
Hij kan mijn AX wel lenen, wel afleveren met volle tank en vol bakje salmiakballen graagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zuigt big timeNog wel iets anders vervangends achter de hand?
Kun je net zo goed een 850 T5 op de stoep zettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
En een koffer met 6000 euro op de achterbank.
De Saab, vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zuigt big timeNog wel iets anders vervangends achter de hand?
Ga jij maar lekker xtc slikken in Utreg.quote:
In een dag kan wel meestal, als je vantevoren de spullen hebt en de kop niet bewerkt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
Koppakking kun je toch wel zelf doen? Zeer makkelijke ingreep, je moet alleen wel een dagje vrij nemen want het kost tijd.
Gezien de specialist 35 euro/uur incl. btw rekent zijn de manuren het probleem niet, de kop moet ook gevlakt worden begreep ik, dus dat kost ook weer tijd en geld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
Koppakking kun je toch wel zelf doen? Zeer makkelijke ingreep, je moet alleen wel een dagje vrij nemen want het kost tijd.
Moet lukken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker xtc slikken in Utreg.
Ok, nouja kop vlakken kost meestal minder dan 100 euro. Maargoed, 35 euro per uur is ook niet te veel natuurlijk. Scheelt je zelf een hoop werk voor die prijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien de specialist 35 euro/uur incl. btw rekent zijn de manuren het probleem niet, de kop moet ook gevlakt worden begreep ik, dus dat kost ook weer tijd en geld.
Maar goed, eerst morgen maar eens zien wat het probleem nu echt is.
Dat is ook zeker prima.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:26 schreef invine het volgende:
[..]
Gewoon bier in utrecht lijkt me ook prima
Afweging die je moet maken hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet nodig weer aan de vriendin merk ik. Thuiszitten is ook maar zozo.
Maarja, een vriendin heb ik ook helemaal geen zin in
Ja heb hetzelfde gevoel.. maar 3 weken terug had ik een scharrel die teveel aandacht opeiste en daar had ik ook weer geen zin inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Het is allemaal leuk, tot het gezeur begint.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Die vragen er geld voor...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, precies dat ja. Ik vind de aandacht leuk maar de verantwoordelijkheid heb ik ff geen zin in.
Waarom zijn er geen vrouwen die alleen plezier willen maken zonder dat ik verantwoording af hoef te leggen
Zie mijn vorige post, GMTAquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is allemaal leuk, tot het gezeur begint.
Dan krijg ik er ook altijd weer spijt van.
Plezier is ook vriendschap enzo, niet alleen fysiek plezierquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Plezier is ook vriendschap enzo, niet alleen fysiek plezier
Het is niet vrouwonvriendelijk, het is de waarheid (bij de meeste vrouwen).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk, even vrouwonvriendelijk posten voordat de dames terugkomen.
Reken er niet op, maar ik kom wel langs zwolle onderweg naar huis, dus wie weet. Van hoe laat tot hoe laatishet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hayseed Dixie speelt 's avonds in Hedon.
Lex kom je ook?En andere PTA-ers mogen uiteraard ook aansluiten
Ja maar er zijn maar weinig dames waar ik niet meer bij wil doen dan alleen vriendschappelijk plezierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Plezier is ook vriendschap enzo, niet alleen fysiek plezier
Je hebt nogal gelijk. Zie het om me heen ook iets te veel af en toe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef invine het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar weinig dames waar ik niet meer bij wil doen dan alleen vriendschappelijk plezierbetekend niet dat ik het ook doe.. maarja ik geloof ook niet zo in man/vrouw vriendschap op mijn leeftijd
Ik ben er nog hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk, even vrouwonvriendelijk posten voordat de dames terugkomen.
Een goede koude-motor-trapper is het wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Dat topic van die kapotte motor in PTA nu
Dat en zuipen op donderdag, vrijdag en zaterdagavond. Doordeweeks ook nog een dagje als we tijd haddenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind het ook wel best zonder relatie nu.alleen mis de sex ook enorm
It wasn't me.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
En iemand moest me zonodig gisteren een foto van mijn ex laten zien.. De klootviool
Een vrouw om mij heen zorgt er juist voor dat ik minder drink.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat en zuipen op donderdag, vrijdag en zaterdagavond. Doordeweeks ook nog een dagje als we tijd hadden
Dat kan ook prima zonder een vriendinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat en zuipen op donderdag, vrijdag en zaterdagavond. Doordeweeks ook nog een dagje als we tijd hadden
Een genots-alcoholist als vriendin is best leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Een vrouw om mij heen zorgt er juist voor dat ik minder drink.
Au.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef Barcaconia het volgende:
Zo had een tijdje terug een collega van me zijn radiateur tot het randje toe met KVS gevuld. Jammer was alleen dat hij de verkeerde dop open had gemaakt en zijn hele motor volgegooid had
T was Heimquote:
Maar het is wel leuk om naderhand samen naar huis te gaan om de avond voort te zettenquote:
Ja, mijn ex drinkt (bijna) niet, dus dat scheelt natuurlijk al heel wat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een genots-alcoholist als vriendin is best leuk
Normale foto, niet de zeehond paintquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, heeft ie de paint van mij laten zien die ik toen gemaakt had? Of een normale foto?
Iedereen maar bitchen toen enzo dat ze dik isquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iedereen maar bitchen toen enzo dat ze dik is
Noh dat gedeelte vond ik niksquote:
Achteraf kun je er ook om lachen, toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noh dat gedeelte vond ik niks.. Maar kan begrijpen dat jullie lol hadden
Dat wel, maar vind t nogsteeds wel sneu voor haarquote:
Dat is het eigenlijk ook wel...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind t nogsteeds wel sneu voor haar
Damn nu ga ik haar nog missen ookquote:
Ik vind van niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Damn nu ga ik haar de seks nog missen ook
Dat miste ik allangquote:
Niet nog eensquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Fat chicks are like cartoons: They're fun until you have to tell your friends you like 'em
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef mstr het volgende:
Áls je de foto's wilt zien, PM maar.
Als het mag van Sjoerd...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Verzoekje aan mstr, als je ze wilt verspreiden doe het per PM en post ze niet hier
Zie mijn postquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef mstr het volgende:
Áls je de foto's wilt zien, PM maar.
Als het mag van Sjoerd...
En was het wat? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen.. ik prefereer dan ook eerder iets dunner dan wat dikkerquote:
Ik houd van houvastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef invine het volgende:
[..]
En was het wat? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen.. ik prefereer dan ook eerder iets dunner dan wat dikker
< knip >quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
Oja: Alexxx, foto's posten om te lachen deed jij ook in het gespot topic laatst
Ik ga niet exen die eventueel mee kunnen lezen onnodig afzeiken, ook al is deband nog ze bekold, sorryquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef invine het volgende:
[..]
En was het wat? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen.. ik prefereer dan ook eerder iets dunner dan wat dikker
Tja ik zeik dr niet af, integendeel. Alleen kan ik mstr niet verbieden om die foto's te verspreiden. Is zijn keusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
< knip >
[..]
Ik ga niet exen die eventueel mee kunnen lezen onnodig afzeiken, ook al is deband nog ze bekold, sorry
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef invine het volgende:
Maar sjoerd, dat is geen slecht stukje vlees wat je gehad hebtzeker als je ervan houd.. toch?
Achteraf gezien had ik liever dat ik het niet heb uitgemaaktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef invine het volgende:
Maar sjoerd, dat is geen slecht stukje vlees wat je gehad hebtzeker als je ervan houd.. toch?
Precies.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef invine het volgende:
Ja ik zeg niet dat het mijn smaak ismaar ok.. ieder zijn ding dunkt me!
Telefoonnummer niet weggegooid?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik liever dat ik het niet heb uitgemaakt
Achteraf kun je naar konten kijken. Ik had ook zo veel dingen anders gedaan achteraf.. maar ja...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik liever dat ik het niet heb uitgemaakt
Alles weg, ging niet zo lekker meer tussen ons na de split-up..quote:
Pub SC incrowdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en mstr en sjoerd, kennen jullie mekaar ofzo?
Samen uit de PUB SC.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en mstr en sjoerd, kennen jullie mekaar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |