Je begrijpt me verkeerd, lees het topic nog eens goed door. Ik snap dat mensen in hun hallucinaties een belichaming van hun angsten kunnen zien, zoals bijvoorbeeld de dood, aliens, of heksen (vooral vroeger).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Noem iets waar mensen banger voor zijn dan de dood
Zoals ik al zei snap ik dat mensen dat kunnen denken, maar dat soort mensen moet je dan niet nog eens gaan vertellen dat ze écht een bezoek van de dood hebben gehad. Dat is het punt wat ik probeerde te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef fs180 het volgende:
Die mening deel ik, maar voor veel mensen is het logisch dat 'de dood' ze komt halen en niet de kerstman, de dood is eng en griezelig, en past precies bij verwarrende staat waarin ze verkeren
Zo ken ik er nog een paar zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zo'n verschijning is juist een kenmerk van slaapverlamming. Je hoeft ook verder niet het gevoel te hebben lichamelijk verlamd te zijn. Het kan net zo goed zijn dat je erbij hallucineert dat je je kan bewegen.
Ik vond sinterklaas anders vroeger vrij eng.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef fs180 het volgende:
Die mening deel ik, maar voor veel mensen is het logisch dat 'de dood' ze komt halen en niet de kerstman, de dood is eng en griezelig, en past precies bij verwarrende staat waarin ze verkeren
O.k., je ziet spoken, je bent gek speciaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zo ken ik er nog een paar zeg![]()
Ik heb me toch echt omgedraaid en ben met mn kop onder de deken gaan liggen. En ja, dit kan een false awakening zijn geweest, maar ik zie niet in wat slaapverlamming hier perse mee te maken heeft.
Hier nog een..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik vond sinterklaas anders vroeger vrij eng.
Wat is er speciaal aan een false awakening dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., je ziet spoken, je bent gek speciaal
Zeker als je erbij bedenkt dat ie op een Katholieke Bischop is gebaseerd ... die "kindervriend"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:40 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Hier nog een..
Alleen al dat begeleidende liedje wanneer hij m'n kamer binnenkwam.. "hij komt.. hij komt.."
Brrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |