Er zitten er nog steeds 7, maar het is zo krap, ze zitten vaak boven op elkaar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:16 schreef computergirl het volgende:
ik zie er nog maar zes?
Maar deze vind ik wel makkelijker, omdat Sakura hier een ander kleurtje heeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef APK het volgende:
Hé, nu hebben we er twee.
Koolmees tikt tegen nestkast (Deel 2)
Ik ook, dus ik tvp deze.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar deze vind ik wel makkelijker, omdat Sakura hier een ander kleurtje heeft
Best wel, het is wel erg stil in huis momenteel, geen lief gekwetter de hele dag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:24 schreef computergirl het volgende:
go mezen!![]()
(en toch een beetje boe hoe hoe)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:17 schreef Sakura het volgende:
Een lege nestkast achterlatend.
[ afbeelding ]
Zitten hele toffe foto's tussen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:51 schreef Sakura het volgende:
En nog wat leuke plaatjes die ik met mijn Pentax K7 geschoten heb, (toch wel wat betere kwaliteit dan een webcam)
Ze zijn niet volledig scherp, maar zelfs op een 1/2000 kreeg ik de vleugelbewegingen niet bevroren. Moest dus wel een heel klein brandpunt nemen met bijbehorende beperkte scherptediepte.
Maar toch wel leuk om te zien imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 3 foto's van het uitvliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx, zijn geen top foto's, maar om 7:15 je bed uit en dan van 7:30 tot een uur of 8 met een camera in je hand voor het raam staan, valt het me nog alles mee hoe ze geworden zijn.quote:
Ach, ik weet weinig van fotografie, maar ik vind het mooi om te zien, dat is wat voor mij telt.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:37 schreef Sakura het volgende:
[..]
Thx, zijn geen top foto's, maar om 7:15 je bed uit en dan van 7:30 tot een uur of 8 met een camera in je hand voor het raam staan, valt het me nog alles mee hoe ze geworden zijn.
Knap aan de prijs voor een nestkastje van 10 euro en een webcam van 15 euro.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Altern8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze tegen in de folder van de intratuin
Ik zie alleen een heleboel hele kleine gele snaveltjes, geloof ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef matthijst het volgende:
Op het werk zag ik net dit nest, echt supercool hoe die vogels zoiets weten te vinden:
http://www.flickr.com/photos/vpasson/4626258259/
Ze zijn in ieder geval in leven gehouden, dus de ouders kunnen er ook uit komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef svann het volgende:
Zitten die jongen niet veel te diep?
Ze komen met een sprongetje toch nooit op die rand?
Altijd vervelend om zoiets te ontdekken. Alle 7 tegelijk dood heb je grote kans dat het door die tering katten komt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Moke het volgende:
Deze week deed ik een dramatische ontdekking. De koolmeesjes die al wekenlang in en uit hun nestkastje vlogen waren plots niet meer te zien...
Toen ik vermoedde dat de jongen reeds waren uitgevlogen en een kijkje ging nemen... nestkastje schoonmaken en zo... vond ik alle 7 jongen dood in het nest... Vreselijk!
Wat kan daarvan de reden zijn? De ouders kunnen toch moeilijk beiden door een kat gevat zijn...?
Ik heb het kastje droog schoongeveegd.. is dit voldoende en mag ik dit jaar nog koolmeesjes verwachten?? Kan iemand mij raad geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |