quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:22 schreef Norbert704 het volgende:
Ik woon in E'de, heb er niks van gemerkt vandaag, welke vuurwerkfabriek is ontploft dan? Was vandaag de hele dag in Enschde.
quote:Vandaag 10 jaar geleden
Tong80 woont bij mij in de stad?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:15 schreef tong80 het volgende:
Ik zie nog de mensen nonchalant over hun fiets heen hangen kijkend naar een klein brandje, onwetend dat de hel zal uitbreken.
Is dat zo ?quote:
Ja, bizar idd. Net op dat moment een brand mét vuurwerk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:40 schreef fespo het volgende:
iemand de docu net gezien?
bizar... bij de buren waar werd geïnterviewd ontstond op dat moment een heftige (garage aan huis was compleet kapot, deur eruit geslagen etc.) explosie met vuurwerk. (het was december)
Het was inderdaad bizar dat dat precies tijdens dat interview gebeurde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:40 schreef fespo het volgende:
iemand de docu net gezien?
bizar... bij de buren waar werd geïnterviewd ontstond op dat moment een heftige (garage aan huis was compleet kapot, deur eruit geslagen etc.) explosie met vuurwerk. (het was december)
NWS / 13 mei 2020: Twintig jaar na de vuurwerkramp in Enschedequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:36 schreef Arcee het volgende:
Het forum op FOK! was net die hele dag down. Pas zondagnacht werd er weer gepost.
Topics van toen:
NWS / De ramp in Enschede
NWS / De ramp in Enschede II
NWS / Informatie gevraagd over Enschede
NWS / Log files en scans over ramp in Enschede
NWS / 'special' over de ramp in Enschede
Blijven zeer indrukwekkende beelden. De verwoesting was echt onvoorstelbaar groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |