abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 14 mei 2000 @ 18:58:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45236
Na een hele dag werken en het editten van chat-logs staat ie er eindelijk.
Een korte 'special' over de ramp in Enschede.
http://www.fokzine.net/review.fok?doc=116
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 14 mei 2000 @ 19:18:00 #2
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45237
Ziet er goed uit Danny, mooi werk!

Ik mis alleen het gironummer (misschien staat het er maar heb ik te snel gelezen).

Maar hierbij dan nog eens Gironummer: 777

Lekker douchen!
  zondag 14 mei 2000 @ 19:24:00 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_45238
Mijn complimenten Danny, je hebt het heel volledig en humaan aangepakt. Nogmaals heel veel sterkte aan de betrokkenen, aan iedereen.

Gerard.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_45239
Ik had het al op de frontpage en icq vermeld, maar dikke duim omhoog voor dit stukje werk Danny.

Eigenlijk een dikke duim ophoog voor alle fokkers die ik dit weekend online heb gezien.
We kunnen niet inschatten nog begijpen hoe erg dit zal zijn voor de directe betrokkenen, het enigste wat we kunnen doen als groep is onze steun betuigen t.o.v. de directe slachtoffers.

Wat ik dit weekend gezien heb op de chat en op het forum kan niets anders dan diep respect verdienen!

Zoals Quenda al terecht opmerkte op de frontpage, ook ik ben er trots op om lid te zijn van de Fokzine-crew.

zondag 14 mei 2000 @ 19:47:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_45240
Ik heb in diverse topic's al geschreven dat ik Alle betrokkenen bij deze ramp veel kracht toewens,heb diep respect voor Digger, zijn chatlogs bezorgen mij kippevel, zijn verslagen zitten boordevol emotie en zijn geschreven met veel betrokkenheid voor al het leed en vergeten zelfs de kleinste detaills niet.Tijdens het lezen ruik je bijna wat de schrijver ruikt, zie je bijna wat de schrijver doormaakt....

Sterkte allemaal...

pi_45241
Mooi werk Danny!
En ook namens mij: sterke voor alle betrokkenen!
  zondag 14 mei 2000 @ 20:54:00 #7
2920 MacBright®
virtual travels
pi_45242
Bedankt Danny.
Mooi werk Digger en alle anderen!
Ik hoop dat iedereen zijn vrienden en familie heeft terug gevonden, veel sterkte!
virtual anything is possible
pi_45243
Ok, ff en cross posting, maar dat mag wel in dit geval.
Wij hebben net de kleding kast eens goed uitgespit, en 2 grote vuilniszakken vol met kleding voor de getroffene.

Goed voorbeeld doet goed volgen...........

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_45244
ik ben nogal een binnenvetter of hoe dit ook heet. ik weet niet of dit het juiste topic is om hier op te reageren, maar ik probeer het maar. ik heb gisteren in het winkelcentrum hier een scanner en printergekocht , en was dus de hele dag en avondbezig. ik zag pas vanmorgen op het nieuws het bericht over enschede. ik ben niet sentimenteel, maar ik zal je zeggen dat de tranen in me ogen sprongen, toen ik de beelden zag. ik vind dit echt heel erg. ik heb de bijlmerramp van heel dicht megemaakt. ik wens de mensen die hier dicht bij staan heel veel sterkte toe.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 14 mei 2000 @ 22:18:00 #10
3847 Sanne®
streamteam
pi_45245
Ik ben ook trots een Fokker te zijn

Danny en alle anderen, bedankt!

zondag 14 mei 2000 @ 22:23:00 #11
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45246
Mooi werk, maar toch een minpuntje; die laatste alinea:
"Op internet is trouwens nog steeds de site van SE Fireworks te vinden, zonder dat die ook maar enigszins is aangepast of op wat voor wijze dan ook de familieleden van slachtoffers en mensen die alles zijn kwijtgeraakt worden herdacht of wat dan ook. Voor hen lijkt het business as usual te zijn."

Me dunkt dat die mensen wel iets beters te doen hebben, dan hun website up-to-date te houden...

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Admin zondag 14 mei 2000 @ 22:24:00 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_45247
volle respect voor FOK! ivm de intro op de frontpage en deze special
goed werk!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 14 mei 2000 @ 22:24:00 #13
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45248
Wat zijn ze aan het doen dan Mark?
Het schijnt dat ze spoorloos zijn
Lekker douchen!
pi_45249
Sja hier in Enschede zelf kon ik niet veel doen (behalve bellen maar ik kan multitasken) dus dan maar op de chatbox uitgebreid verslag doen voor de luitjes daar en met een kaart erbij aangeven waar het exact is zodat ik wat mensen kon helpen met het aangeven of vrienden/familie in het betrokken gebied woonden.

Ik hoor net van een Huisgenoot die net hier gekomen is, dat een groep militairen meldde dat op de luchtmachtbasis nog enkele niet geidentificeerde en zeer moeilijk te identificeren slachtoffers liggen en deze zijn dus nog NIET meegenomen is het officiele dodental, gezien het feit dat ze daarvoor dus eerst geidentificeerd moeten worden. Cijfer zal dus nog zeker oplopen

Ik ga daluk naar me Studentenvereniging toe, ff bijkomen met een biertje en kheb weer mensen slapen hier, ook vannacht mag nog niemand binnen een straal van ca 800 meter zijn huis in. Dat is dus ff het laatste nieuws.

O en zoals Sakura aangaf: Kleding is welkom, Meubels, en uiteraard het gironummer, Giro 777 (vanaf maandag). Neem als je iets wilt schenken contact op met het Rode kruis oid, dat zal het beste werken.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 14 mei 2000 @ 22:38:00 #15
2853 PigXpert
zeet de jongs
pi_45250
prima werk danny. En het toont de arrogantie van de NOS. Lees de chats maar eens na over de journaals/nieuwrubrieken
Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
  zondag 14 mei 2000 @ 22:54:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_45251
Was zelf ooggetuige van de Bijlmer ramp (4 okt 92) en de beelden van Enschede brachten het misselijk makende machteloze gevoel van toen weer terug. Alle betrokkenen Heel Veel Sterkte..

zondag 14 mei 2000 @ 23:09:00 #17
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_45252
quote:
op 05-14-2000 om 10:24 PM schreef sjak het volgende:
Wat zijn ze aan het doen dan Mark?
Het schijnt dat ze spoorloos zijn

Dit is inmiddels in het journaal van 22:30 ontkracht. Ze hebben via hun advocaten aan justitie laten weten allezins bereid te zijn om te praten.

Gerard.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zondag 14 mei 2000 @ 23:15:00 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45253
quote:
op 05-14-2000 om 09:46 PM schreef Sakura het volgende:
Ok, ff en cross posting, maar dat mag wel in dit geval.
Wij hebben net de kleding kast eens goed uitgespit, en 2 grote vuilniszakken vol met kleding voor de getroffene.

Goed voorbeeld doet goed volgen...........

Waar moet je zijn om die kleding in te leveren?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 14 mei 2000 @ 23:24:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_45254
Heb begrepen van TV/Radio Enschede dat men liever niet heeft dat het naar Enschede (diekman) hallen gebracht wordt, maar dat er een transportbedrijf in Hengelo is, die alles verzamelt, daar worden de dingen uitgezocht (kleding op maat gesorteerd e.d.) en men maakt daar pakketten van alle binnengekomen hulpgoederen (speelgoed, kleding ,meubels, zelfs voedsel werd genoemd)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 Mei 2000).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')