Ik mis alleen het gironummer (misschien staat het er maar heb ik te snel gelezen).
Maar hierbij dan nog eens Gironummer: 777
Gerard.
Eigenlijk een dikke duim ophoog voor alle fokkers die ik dit weekend online heb gezien.
We kunnen niet inschatten nog begijpen hoe erg dit zal zijn voor de directe betrokkenen, het enigste wat we kunnen doen als groep is onze steun betuigen t.o.v. de directe slachtoffers.
Wat ik dit weekend gezien heb op de chat en op het forum kan niets anders dan diep respect verdienen!
Zoals Quenda al terecht opmerkte op de frontpage, ook ik ben er trots op om lid te zijn van de Fokzine-crew.
Sterkte allemaal...
Goed voorbeeld doet goed volgen...........
Me dunkt dat die mensen wel iets beters te doen hebben, dan hun website up-to-date te houden...
Ik hoor net van een Huisgenoot die net hier gekomen is, dat een groep militairen meldde dat op de luchtmachtbasis nog enkele niet geidentificeerde en zeer moeilijk te identificeren slachtoffers liggen en deze zijn dus nog NIET meegenomen is het officiele dodental, gezien het feit dat ze daarvoor dus eerst geidentificeerd moeten worden. Cijfer zal dus nog zeker oplopen
Ik ga daluk naar me Studentenvereniging toe, ff bijkomen met een biertje en kheb weer mensen slapen hier, ook vannacht mag nog niemand binnen een straal van ca 800 meter zijn huis in. Dat is dus ff het laatste nieuws.
O en zoals Sakura aangaf: Kleding is welkom, Meubels, en uiteraard het gironummer, Giro 777 (vanaf maandag). Neem als je iets wilt schenken contact op met het Rode kruis oid, dat zal het beste werken.
quote:
op 05-14-2000 om 10:24 PM schreef sjak het volgende:
Wat zijn ze aan het doen dan Mark?
Het schijnt dat ze spoorloos zijn
Dit is inmiddels in het journaal van 22:30 ontkracht. Ze hebben via hun advocaten aan justitie laten weten allezins bereid te zijn om te praten.
Gerard.
quote:
op 05-14-2000 om 09:46 PM schreef Sakura het volgende:
Ok, ff en cross posting, maar dat mag wel in dit geval.
Wij hebben net de kleding kast eens goed uitgespit, en 2 grote vuilniszakken vol met kleding voor de getroffene.Goed voorbeeld doet goed volgen...........
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 Mei 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |